וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לקנות ספה צריך לדעת, וזה סיפור לא פשוט

איך מתכננים ומעצבים את החלל בסלון? מצאנו עבורכם כמה רעיונות - וגם עצות כיצד לעשות זאת נכון

Cosima-להשיג ב-prat living. יחצ,
Cosima-להשיג ב-prat living/יחצ

לקראת פסח והאביב שבפתח אספנו את מיטב ההשראות והטיפים המקצועיים של מעצבות פנים מובילות ובראשם הנחיות מדוייקות לבחירת ספה שהיא הפריט הכי חשוב בחלל מאת המומחים של prat living שמציגים קולקציה חדשה כובשת במיוחד.

הסלון הוא החלל המרכזי ,הלב הפועם של הבית, המקום בו הכל קורה ובו מתנהלים חיי היום יום של המשפחה. כאשר אנו ניגשים לתכנן ולעצב סלון נרצה שהוא יכיל אותנו בכל סיטואציה, שאנו קמים בבוקר ושותים קפה לפני תחילת העבודה, במהלך היום עם הילדים בין לבין וגם בערב בסיום היום להירגע.

זו הזדמנות נהדרת להתחדש ולשדרג את חלל האירוח המרכזי בבית.

מינימליזם במיטבו – קולקציה חדשה prat living. יחצ,
מינימליזם במיטבו – קולקציה חדשה prat living/יחצ

הטיפים של מעצבת הפנים עידית טובי - איך לעצב סלון מוקפד מדויק ומכיל את בני הבית?

מעצבת הפנים עידית טובי:

"הסלון הוא החלל המרכזי ,הלב הפועם של הבית, המקום בו הכל קורה ובו מתנהלים חיי היום יום של המשפחה. כאשר אנו ניגשים לתכנן ולעצב סלון נרצה שהוא יכיל אותנו בכל סיטואציה, שאנו קמים בבוקר ושותים קפה לפני תחילת העבודה, במהלך היום עם הילדים בין לבין וגם בערב בסיום היום להירגע.

"ההמלצה שלי ראשית היא לבחור בספה נוחה, בכורסא קלילה שלא תעמיס על החלל ובשולחנות קפה בגודל שלא ישתלט על החלל. אני תמיד אוהבת לשלב שולחנות קפה קטנים בסלונים שאני מעצבת, אוהבת את הדינמיות בחלל והקלילות, שולחנות קפה קטנים ניתנים להזזה ושינוי בהתאם לצורך, בזמן אירוח ואפילו בזמן משחק עם הילדים על השטיח נוכל לפנות את השולחן ובסיום להחזירם למקום בקלות ונוחות.

"אני ממליצה להשתמש בחומרים טבעיים כמו עץ ובדים, להכניס טקסטיל כמו כריות שמיכות ווילון שנותנים הרגשה של חמימות וביתיות, שטיח תמיד יחמם לנו את האוירה ויגדיר לנו את החלל. להכניס צמחים ועציצים לחלל הסלון, הצבע הירוק מקנה רוגע וצמחים מסבים לנו אושר.

"בתכנון התאורה בסלון ממליצה לשלב תאורת אוירה בנוסף לתאורה המרכזית כמו בסלון הנ"ל מנורות קיריות לתאורת אוירה בסוף היום יעניקו שקט ורוגע. הלקוחות ביקשו לייצר חלל חם ורגוע ויחד עם זאת לא עמוס, בחרנו לצבוע את הקיר המרכזי של הסלון בגוון ירוק מנטה גם בכדי להכניס לצבע אבל בעיקר להשלים את האוירה הכללית שהלקוחות ביקשו לייצר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תכנון ועיצוב פנים עידית טובי. הדס עזרא,
תכנון ועיצוב פנים עידית טובי/הדס עזרא
תכנון ועיצוב פנים עידית טובי. הדס עזרא,
תכנון ועיצוב פנים עידית טובי/הדס עזרא
  • צילום: הדס עזרא
  • שולחנות ושטיח: ברינג איט הום
  • כורסא: פנטהאוז בייסיק
  • סטיילינג ביום הצילום: רוני טישלר.

הטיפים של המומחים של prat living:

"הגיע הרגע, ספה חדשה על הפרק, אבל ההיצע כל כך גדול. איך בוחרים נכון, מה חשוב לבדוק, ומה הגודל הנכון עבורכם?

ֿדיוק בבחירת הספה הנכונה דורש כמה בדיקות מקדימות ולא מעט שאלות שתצטרכו להשיב עליהן. אז הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם לאהוב את הרגע הזה, בסוף יום ארוך, על הספה שלכם, אפילו יותר...

ספה דו מושבית, מודולרית, ספה פינתית, ספה פתוחה ללא משענת יד, day bed או ספת משולבת עם שזלונג מפנק? ההיצע רחב ומגוון, ממה מתחילים?

כרמית רדליך, בעלת מותג הרהיטים והלייף סטייל prat living, משתפת אותנו בכל הפרטים הכי חשובים לבחירת ספה מושלמת לצרכים שלכם.

  • שלב 1: גודל הספה. כל כך הרבה שאלות צריכות להישאל בהקשר הזה, וכל תשובה תגרור ספה מיטבית שונה. מה הגודל החלל אליו מיועדת הספה? לא רק אורך הקיר המרכזי משמעותי, גם עומק החדר, המבנה שלו. בכמה בני משפחה מדובר? האם אתם נוהגים לבלות כולכם יחד על הספה? האם אתם מארחים? האם אתם אוכלים בסלון, עובדים בסלון? תכנית הדירה ותשאול קצר יסייעו לכם בבחירת הגודל הנכון עבורכם.
  • שלב 2: עיצוב הספה: אחרי שהגודל הוכרע, אפשר לעבור לעיצוב. מודולרית או קלאסית? משלבת אלמנטים של מתכת או עץ? מחפשים מראה אסוף ומאורגן או עמוק, נינוח ורפוי? אתם ודאי מבינים שכל תשובה כאן מעידה על סגנון חיים אחר שחשוב לבחור בהתאם לכך את הספה שתספק את החוויה המדוייקת אותה אם מחפשים.
  • שלב 3: האריג, הצבע והרכב הבד. בחנות הרהיטים prat living מציעים מגוון רחב של אריגים, בעלי הרכבים שונים ומגוון צבעים. כל הבדים בחנות מיוצרים ע"י חברות הטקסטיל המובילות בעולם ומציעים חוויה איכותית לאורך זמן. גם כאן, התשאול אודות אורח החיים שלכם משמעותי ויכריע האם עליכם לבחור בבד 100% סינטטי, האם ישנם בעלי חיים שימנעו מכם בדים בעלי טקסטורות בולטות? מה המשמעות של שילוב צמר או עור ולמה ספת קטיפה לא מתאימה לכל אחד. וגם, איזה בד ואיך יראה על ספות שונות לאורך זמן...
  • שלב 4: עמידות. עמידות הבד מושפעת מ3 פרמטרים: מדד השחיקה שבשימוש ביתי חייב להיות מעל 10,000. פילינג - אותם סיבי בד שהופכים לגולגולים כתוצאה מחיכוך, נמדדים בסולם 1-5 ועמידות לאור ושמש שנעה בסולם של 1-8. שימו לב שהבדים שמציעים לכם יעמדו על מדד שחיקה של לא פחות מ 20,000 לבית או 80,000 לשימוש מסחרי. לפחות 4 לפילינג וכן לא פחות מ 4 עמידות לאור. כל הפרמטרים הללו רלוונטיים היום יותר מתמיד כאשר אנו מנקים את הספות שלנו בקיטור, שיטת ניקוי מאוד יעילה אך גם אגרסיבית.
  • שלב 5: המילוי. אופן מילוי הספה משפיע הן על מראה הספה והן על חווית הישיבה. דגמים שונים של ספות מעוצבות וממולאות בצורה שונה ומייצרות חוויה שונה לחלוטין. ספוג קר מוקצף יזמן ישיבה יציבה יותר, קשה יותר שתראה אסופה ומסודרת לאורך שנים. מילוי פלומה ייצור חוויה רכה, גמישה, כזו שתדרוש להכות את הכריות מעת לעת ותיצור מראה יותר קזואלי ורפוי. היות ואנחנו מאמינים שמדובר בפרמטר קריטי לנוחות ונראות לאורך זמן, לא נאפשר ללקוח לבחור זאת בעצמו שכן לא כל עיצוב מתאים בצורה מיטבית לכל מילוי ולכן, לכל דגם המידות המסויימות שלו, מבחינת עומק מושב, גובה מסעד, נוקשות וסוג המילוי."
‏״Cosima-ספה מוקפדת בשילוב כורסאות עם טוויסט. Prat living. יחצ,
‏״Cosima-ספה מוקפדת בשילוב כורסאות עם טוויסט. Prat living/יחצ
קולקציה חדשה prat living. יחצ,
קולקציה חדשה prat living/יחצ
קולקציה חדשה. להשיג בחנויות prat living. יחצ,
קולקציה חדשה. להשיג בחנויות prat living/יחצ

העיצובים וההשראות של מעצבת הפנים אלה מורגן

לדברי מעצבת הפנים אלה מורגן, "הסלון הוא חלל האירוח המרכזי בבית, מרחב בו אביא לידי ביטוי את אישיותם וסגנונם של בני המשפחה. בהתאם לדינמיקה של בני המשפחה ובהתאם לאופי האירוח אתכנן את העמדה של הריהוט, הטלוויזיה, קמין, בר משקאות האוספים וכו', כך שהחלל יהיה נח, מזמין ופרקטי. בדוגמה שהבאתי כאן עיצבתי סלון בסגנון רטרו, דוגמת הטפט מופיעה כמוטיב חוזר על המזנון, ישיבה מקבילה דוגמת השולחנות מתכתבת עם דוגמת השטיח".

עיצוב אלה מורגן. שירן כרמל,
עיצוב אלה מורגן/שירן כרמל
עיצוב אלה מורגן. שירן כרמל,
עיצוב אלה מורגן/שירן כרמל

הטיפים של מעצבת הפנים הילית קרש

"בחרו ספה נוחה הספה היא הריהוט המרכזי בסלון, אז חשוב לבחור אחת נוחה ומזמינה ואם יש מקום אז 2 ספות זה בונוס. הוסיפו כורסאות ,שיעניקו מקום ישיבה נוח. ארונות אחסון המשתלבים בעיצוב הסלון יעזרו לכם לשמור על הסלון מסודר, באופן קבוע", אומרת המעצבת הילית קרש.

מעצבת פנים- הילית קרש. גלעד רדט,
מעצבת פנים- הילית קרש/גלעד רדט
מעצבת פנים הילית קרש. יחצ,
מעצבת פנים הילית קרש/יחצ

הטיפים של מעצבת הפנים ליאת לבנזון

המעצבת ליאת לבינזון (liat.levinzon@gmail.com) אומרת: "הסלון הוא לב הבית, משמש למנוחה ולבילוי של המשפחה אליו מתנקזות השיחות, הרביצות, ישיבות התה וההתכנסויות המשפחתיות. הוא גם האחראי המרכזי על אפקט ה"וואו" שברצוננו לייצר כאשר מגיעים אורחים. לכן חלל הסלון צריך להיות נוח, חמים ומסביר פנים לדיירי הבית. מסיבה זו חשוב לעצב את הסלון ולבחור את הרהיטים שמתאימים לצרכים ולסגנון חיים שלכם.

"יש עשרות טיפים לעיצוב הסלון אבל אני דווקא אגע בפריטים שחייבים להיות בחלל הסלון".

  • 1. שטיח - אף חלל אינו מושלם ללא שטיח, במיוחד הסלון, שם לשטיח יש תרומה משמעותית במראה החדר ובאווירה הכללית. בחירה נכונה של שטיח מאפשרת ליצור הרמוניה וחיבור בין הרהיטים המרכזיים: השולחן, הכורסא ומערכת הישיבה.
  • 2. וילונות מעוצבים - עוד פריט שנותן לנו "מסגרת" לחלל וגם משמש לוויסות האור הנכנס דרך החלונות ויוצרים אווירה נעימה.
  • 3. עוד דבר שלא חייב אבל ללא ספק יכול להפוך כל חלל לאפקט ה"וואו" והוא הקמין- מעבר להיותו אמצעי פרקטי לחימום, מהווה סוג של אלמנט עיצובי באמצעותו תוכלו לשדרג את סביבת מגוריכם ולהעניק לה מימד נוסף של עיצוב.
תכנון ועיצוב פנים - ליאת לבנזון.. הדמיית פרויקט בביצוע,
תכנון ועיצוב פנים - ליאת לבנזון./הדמיית פרויקט בביצוע
תכנון ועיצוב פנים - ליאת לבנזון.. הדמיית פרויקט בביצוע,
תכנון ועיצוב פנים - ליאת לבנזון./הדמיית פרויקט בביצוע

עוד מהקולקציה של prat living מערכות ישיבה, כורסאות ושולחנות

Dive_כורסא שהיא פיס בחלל. prat living. יחצ,
Dive_כורסא שהיא פיס בחלל. prat living/יחצ
Su side table  - מחיר החל מ- 1950 שקל,  קולקציה חדשה להשיג בחנויות ובאתר - שולחן  צד -  prat living. יחצ,
Su side table - מחיר החל מ- 1950 שקל, קולקציה חדשה להשיג בחנויות ובאתר - שולחן צד - prat living/יחצ
כורסא שהיא פיס בחלל. prat living. יחצ,
כורסא שהיא פיס בחלל. prat living/יחצ

כל זה - על קצה המזלג. לכו לבחור את הסלון שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully