וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סו שף דיגיטלי בכיס: הכירו את הגריל החכם החדש

ניין מוצרי צריכה משיקה את הגרילים החכמים הראשונים של סדרת הפרמיום GENESIS מבית WEBER, עם טכנולוגיית ה Weber Connect, המאפשרת מעקב וקבלת התראות בזמן אמת על טמפרטורת המזון ישר לסמארטפון ועוד שלל פונקציות

גריל של WEBER. יחצ,
גריל של WEBER/יחצ

ניין מוצרי צריכה, היבואנית הרשמית של מותג הגרילים המוביל בעולם Weber, משיקה את גרילי הגז החדשים והחכמים של סדרת הפרימיום של המותג: GENESIS EPX-335 ו-435-GENESIS EPX, בעלי שלושה וארבעה מבערים.

שני הדגמים מגיעים עם טכנולוגיה מובנת חכמה Weber Connect, המתחברת לאפליקציה דרך ה- Bluetooth ומאפשרת למשתמשים לקבל התראות בזמן אמת על טמפרטורת המזון ישירות לטלפון וכך לעקוב אחרי תהליך הצלייה בדיוק עד לתוצאה הרצויה והמושלמת. ניתן לבחור בנוסף את מידת העשייה המבוקשת, לקבל התראה כאשר צריך להפוך את הבשר, כאשר המנה מגיעה לטמפרטורה המוגדרת וכמו כן להגדיר שעון עצר המציג את מוכנות המזון וזמן בישול משוער.

הטכנולוגיה החכמה של Weber Connect מייצגת התקדמות משמעותית המשלבת צלייה מסורתית עם הנוחות המודרנית של חיבור דיגיטלי. טכנולוגיה זו נועדה לשפר את חווית הצלייה על ידי הפיכתה למנוהלת, ניתנת לשליטה ורב-תכליתית, בעת שימוש בגרילים של Weber. בנוסף, מצוידים הגרילים בתאורת לד "NIGHTVISION" המאירה את כל משטח הגריל וכן את הכפתורים עצמם לטובת נוחות השימוש בכל שעות היממה.

כמו כן, הם בעלי מסגרת WEBER CRAFTED מובנת, המותאמת לסוגים שונים של תבניות ייעודיות של המותג כגון: פלנצ'ה, אבן פיצה, סל לצליית ירקות, רשת צריבה ועוד. תוספות אלו מאפשרות להרחיב את היצע אפשרויות הצלייה והבישול על הגריל ולהפוך אותו בעצם למטבח חוץ שלם.

גריל של WEBER. יחצ,
גריל של WEBER/יחצ

האפליקציה מציעה הדרכה שלב אחר שלב בתהליך הצלייה ושליחת הודעות והתראות ישירות לסמארטפון. ההדרכה היא משלב ההכנה ועד ההגשה לצלחת: הוראות מתי להניח את המזון על הרשתות, מתי להפוך את האוכל, מתי הוא מוכן, כיצד להשיג את העשייה הרצויה ואף מתי הגיע הזמן להגיש. הדבר יכול לסייע הן לחובבי גריל מתחילים והן לבעלי ניסיון, מכיוון שחושף את המשתמש לטכניקות בישול חדשות ומבטיח עקביות בתוצאות של תהליך הצלייה. התראות אלו מסייעות במניעת צליית יתר ומבטיחות שהארוחות צלויות בגריל לשלמות בכל פעם.

האפליקציה גם מספקת שפע של מתכונים המותאמים לגרילים של Weber. המתכונים מופיעים עם הדרכה על תהליך הצלייה באמצעות הטכנולוגיה. בין אם מדובר בצליית בשר, עופות, ירקות, אפיית פיצות או במתכונים אחרים, באפליקציה יש אפשרויות שיתאימו לטעם ולהעדפות התזונתיות של כל אחד.

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הגריל

  • GENESIS EPX-435 - מדובר בגריל גז בעל ארבעה מבערים עשויים נירוסטה ומבער צריבה נוסף, לצד כירת צד לטיגון, הרתחת מים או חימום רטבים. בנוסף רשת עליונה כפולה ומתרחבת אשר מאפשרת חימום או צלייה של נתחים נוספים, מדף צד גדול במיוחד להכנת אוכל והגשה ו- 6 מתלים לכלי עבודה על הגריל. הספק חום כולל של 72,000 BTU ושטח צלייה עיקרי בגודל 4,168 ס"מ מרובע. מידות (מכסה סגור): גובה- 123.19 ס"מ, רוחב- 173.99 ס"מ, עומק- 38.58 ס"מ. מחיר מומלץ לצרכן: 10,490.00 שקל.
  • GENESIS EPX-335 - מדובר בגריל גז בעל שלושה מבערים עשויים נירוסטה ומבער צריבה נוסף, לצד כירת צד לטיגון, הרתחת מים או חימום רטבים. בנוסף רשת עליונה כפולה ומתרחבת אשר מאפשרת חימום או צלייה של נתחים נוספים, מדף צד גדול במיוחד להכנת אוכל והגשה ו- 6 מתלים לכלי עבודה על הגריל. הספק חום כולל של BTU 64,000 ושטח צלייה עיקרי בגודל 3,310 ס"מ מרובע. מידות (מכסה סגור) : גובה-123.19 ס"מ, רוחב- 157.48 ס"מ, עומק- 68.58 ס"מ. מחיר מומלץ לצרכן: 9,490.00 שקל.
  • עוד באותו נושא:
  • גריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully