וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו בבית: יוזמות, תרומות ועוד בעולם הבית ועיצוב הבית

שוק עוטף ברחבת אחוזת פולג. יחצ,
שוק עוטף ברחבת אחוזת פולג/יחצ

משה הופרט, דייר אחוזת פולג-דיור מוגן בשרון, ביחד עם תמי סלע זסלבסקי, מנהלת תרבות האחוזה- מארחים מתחילת המלחמה מדי שבועיים שוק עוטף ברחבת הבריכה של המקום.

במסגרת שוק עוטף הם מארחים תוצרת חקלאית ממושב עמיעוז ומבטחים שבדרום. הם משווקים את השוק לתושבי השרון שמגיעים לתמוך ולחזק את החקלאות ורוכשים היישר מהחקלאים.

חבורת הזמר של בית דיור המוגן פאלאס מודיעין בהופעה מפני פצועי צה"ל. יחצ,
חבורת הזמר של בית דיור המוגן פאלאס מודיעין בהופעה מפני פצועי צה"ל/יחצ

עשרות אמנים מצמרת הבידור הישראלית כמו עומר אדם, נועה קירל, אייל גולן, חנן בן ארי ועוד הגיעו לבתי חולים להופיע בפני פצועי צה"ל, אך לביה"ח שיבא תל השומר במחלקת השיקום "חוזרים לחיים" הגיעה חבורת הזמר מיוחדת של בית הדיור המוגן "פאלאס מודיעין", הכוללת כ-15 זמרות/זמרים להופיע בפני החיילים הפצועים.

לפני ההופעה חילקו חברי הלהקה עשרות חבילות שי לחיילים ובהופעה הנעימו את זמנם של חיילי צה"ל המאושפזים בביה"ח בשירי ארץ ישראל. אחת הזמרות מפאלאס מודיעין ציינה בפני החיילים: " אני כל כך גאה בכם וכל כך אוהבת אתכם שמהלך 80 שנות חיי ,לא היו לי רגעים מאושרים שכאלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עובדי הרצליה מדיקל סנטר. יחצ,
עובדי הרצליה מדיקל סנטר/יחצ

צוות העובדים של בית החולים הרצליה מדיקל סנטר ארזו במשך כמה ימים משלוחי מנות מפנקים עבור תושבי קיבוץ מפלסים המפונים, אשר מתגוררים כעת במלון דן אכדיה. העובדים הסתובבו בין ילדי הקיבוץ, שרו להם, שימחו אותם וכמובן חילקו את משלוחי המנות.

סדנא בצבע לקראת אביב עם שרון גוטליב בעופר בילו סנטר. יחצ,
סדנא בצבע לקראת אביב עם שרון גוטליב בעופר בילו סנטר/יחצ

סדנא מרתקת לנשים: "חיה בצבע" תערך ע"י מנחת הטלויזיה ושדרנית הרדיו שרון גוטליב, ביום שלישי ה 02.4.2024, בשעה 10:00, בעופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר. הסדנא פתוחה לקהל הרחב והיא מעניקה למשתתפות בו השראה וכלים להעצמה וליישום אישי. במסגרת הסדנא ניתן ללמוד כיצד לשנות את המצב הרוח בעזרת הכנסת צבעים ליום יום, החל מסביבת העבודה, בבית, בשעות שאנו מבלים עם הילדים, ואף בזוגיות ולמיגנוט אהבה ושמחה. כמו כן, הסדנא תתמקד בטיפים ועיצות כיצד ניתן לשנות את התדמית באמצעות צבעים, מה מומלץ ללבוש, שילוב אביזרי אופנה ואף כיצד אפשר לרענן לחדש ולהכניס אנרגיה בבית, באמצעות צבעים.

שרון גוטליב, גינגית אמיתית אנרגטית וסוחפת,מומחית צבע ומאמנת ,מרצה שנים בנושא, גם בארץ גם בחו"ל. לקראת הסדנא אפליקציית MY OFER של עופר בילו סנטר יפתחו קטגורייה חדשה תחת השם: "המוצרים ששרון אהבה במיוחד" במסגרת זו המשתתפות יקבלו טיפים והמלצות של שרון, שובר של הנחות, הטבות ומבצעים מיוחדים לרכישה צבעונית ומותאמת, בחנויות עופר בילו סנטר. כמו כן ניתן יהיה לרכוש שובר אישי לפגישה עם שרון גוטליב להעצמה אישית-תדמית מנצחת חוץ ופנים.

לירון חיים מנכ"לית עופר בילו סנטר מסרה: "כחלק מחווית הקניה והבילו במתחם אנו משלבים במהלך השנה פעילויות מיוחדות ומעצימות לקהל הלקוחות שלנו כדוגמת סדנאת הצבעים אשר מקנה חוויה אישית מרתקת ומעשירה, שהיא גם סוג של הרחבת התודעה, ההתפתחות והצמיחה". עוד מסרה חיים: "במסגרת הפעילויות שאנו עורכים לקהל הרחב אנו דואגים לשלב גם את חווית הקניה והבילוי במקום, באמצעות הענקת הטבות, מתנות ומבצעים מיוחדים".

הכניסה לסדנא ללא עלות, לנרשמים מראש באמצעות אפילקצית MY OFER .

מימין לשמאל:  דיירות בית דיור מוגן פאלאס רעננה עם חייל צה"ל בבית החולים שיבא. יחצ,
מימין לשמאל: דיירות בית דיור מוגן פאלאס רעננה עם חייל צה"ל בבית החולים שיבא/יחצ

דיירי בית דיור המוגן פאלאס רעננה מקבוצת עזריאלי חילקו לחיילים לבית החולים שיבא אריזות של שוקולדים וממתקים, שהוכנו בסדנה להכנת שוקולדים של דיירי הבית ונוער מתנועת "כנפיים של קרמבו".

החיילים יביעו תודה חמה לדיירות הבית שציינו שהם מצדיעות לחיילי צה"ל ולצבא ההגנה לישראל. רותי ארזי, מנהלת מחלקת תרבות בפאלאס רעננה, ציינה: "המפגש המרגש של דיירי הבית עם הנוער של כנפיים של קרמבו וחיילי צה"ל היה מרגש מאוד וייזכר לשנים רבות".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully