וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוסס AI: הכירו את "מגדל הכביסה" החדשני של LG

המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח: 'מגדל כביסה': LG WashTower, מוצר חדשני וחסכוני מבוסס AI המשלב במכשיר אחד: מכונת כביסה בקיבולת 12 ק"ג, ומייבש כביסה הפועל בטכנולוגיות מתקדמות בקיבולת 10 ק"ג - חוסך מקום ומאפשר למייבש ולמכונה לפעול בסנכרון ובנפרד

WashTower - ברימאג ו-LG משיקות את "מגדל הכביסה". יחצ,
WashTower - ברימאג ו-LG משיקות את "מגדל הכביסה"/יחצ

LG ישראל וחברת ברימאג, היבואנית הרשמית של מוצרי החשמל הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של חברת LG משיקות בישראל את LG WashTower™ החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש נפרדים הממוקמים אחד על השני, ואשר מופעלים מלוח בקרה משולב ששולט גם על המכונה וגם על המייבש ביחד ובנפרד ממקום אחד ומשולב עם יכולות בינה מלאכותית מתקדמת. LG WashTower נותן פתרון יעיל וחסכוני בחדר הכביסה המתאים בדיוק לבית הישראלי, חוסך מקום ומשפר את איכות הכביסה והייבוש.

מגדל הכביסה מציע קיבולת של 12 ק"ג במכונת הכביסה ו-10 ק"ג עבור המייבש כביסה המופעל בטכנולוגיית Dual Inverter HeatPump החוסכת בחשמל. הרוחב והעומק של ה-WashTower קטנים יותר לעומת שני מכשירים סטנדרטים נפרדים ובנוסף השילוב של שני הפאנלים מוריד למעשה את גובה המוצר הסופי, מקל על השימוש היומיומי וחוסך מקום בבית ובחדר השירות, ומאפשר להשתמש במרחב שנחסך לשימושים אחרים, כגון אחסון נוח של חומרי ניקוי, אבקות כביסה, נוזלים או מרככי כביסה.

בנוסף לחיסכון במקום, ה-WashTower של LG מגיע עם מספר תכונות מתקדמות המשפרות את איכות הכביסה והייבוש. מייבש הכביסה של ה-WashTower הוא הראשון והיחיד בישראל בעל Dual Inverter HeatPump בנפח 10 ק"ג. מערכת משאבת חום חדשה מסוג DUAL Inverter, מבוססת על שני צילינדרים מסתובבים במקום אחד בלבד, הגליל הכפול מאפשר לשפר עוד יותר את היעילות של מערכת משאבת החום, ולחסוך באנרגיה.

מערכת ידידותית ויעילה לסביבה ולבגדים על ידי התאמה של מהירות המדחס למיקסום יעילות הייבוש. תוף מייבש הכביסה הונמך ועכשיו הוא נגיש יותר מתמיד.

  • עוד באותו נושא:
  • כביסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully