וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

כלי הבישול והסכינים של המותג נינג'ה ב-25% הנחה במסגרת מבצע פסח. יחצ,
כלי הבישול והסכינים של המותג נינג'ה ב-25% הנחה במסגרת מבצע פסח/יחצ

שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של המותג NINJA בישראל יוצאת לרגל פסח במבצע חג מיוחד ומציעה את כל קולקציית כלי הבישול הכוללת מגוון סירים, מחבתות וסכינים של המותג "נינג'ה", ב-25% הנחה.

כך לדוגמה ניתן יהיה למצוא ערכת סכין שף ומשחיז במחיר 337 שקל (במקום 449 שקל), סט 16 סכינים במעמד עם משחיז מובנה במחיר 1343 שקל (במקום 1790 שקל), סיר 3.3 ליטר מסדרת premium במחיר 299 שקל (במקום 399 שקל), סוטז' 3.8 ליטר מסדרת premium במחיר 412 שקל (במקום 549 שקל), מחבת עם מסננת מסדרת Possible לאינסוף אפשרויות בישול במחיר 562 שקל (במקום 749 שקל) ועוד.

המבצע בתוקף עד ה-22/4/2024 (ערב חג פסח). להשיג באתר שריג

CASTRO HOME - רביעיית תחתיות לשתיה חמה מעוטרות - 139.90שקל. מידן מור אלון,
CASTRO HOME - רביעיית תחתיות לשתיה חמה מעוטרות - 139.90שקל/מידן מור אלון

CASTRO HOME, מותג העיצוב לבית של קסטרו, מזמין אתכם לחגוג את האביב ולהתחדש לקראת חג הפסח בסטייל ולהתרענן בקולקציה חדשה, מעוצבת, במסגרת מבצע אטרקטיבי במיוחד: קונים ב- 300 שקל ומשלמים רק 200 שקל.

תוקף המבצע: החל מ- 28.03.2024 עד 30.04.2024 ו/או עד גמר המלאי. המבצע לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים (ההצטרפות בחינם). להשיג באתר ובכל חנויות CASTRO HOME.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מזרון קארבון פרו מבית קינג דיוויד. יחצ,
מזרון קארבון פרו מבית קינג דיוויד/יחצ

עד היום הטרנד הרווח בחדרי השינה היה של מזרנים לבנים או בהירים, חברת מזרני קינג דיויד מציגה בימים אילו מזרן שחור מעוצב שמתאים להציבו בחדר השינה גם ללא מצעים.

מזרן ה-carbon pro x 7 מתאפיין באלגנטיות ושובר את המסורת הרווחת, המשנה את העדפות העיצוב, בשאיפה לאסתטיקה נועזת. מעבר לטכנולוגיה הייחודית במזרן המתאים מאוד לסובלים מכאבי כתפיים וגב, חשוב לנסות ולשדר באמצעותו תחושה יוקרתית ההופכת את חדר השינה למקום יותר אלגנטי ומהודר.

וכמו שטרנד המטבחים והאמבטיות השחורות משתלט על הבתים כך גם המזרנים השחורים, אשר יכולים לשמור על מראה רענן לאורך זמן ולהסתיר כתמים שנוצרים. המזרן השחור שובר מוסכמות ומכניס תחכום וחדשנות לעולם העיצוב שרגיל למזרנים הבהירים, הקלאסיים, שובר לחלוטין את ההגמוניה של המזרנים הלבנים ומראה הפחם נוסך תחושה של אמירה עיצובית אחרת כזו שמעידה שאפשר וצריך גם אחרת.

המזרן השחור הוא מזרן ויסקו המכונה גם ה"ספוג החכם" ובאפשרותו להישאר קשיח בטמפרטורת החדר ולהתרכך כאשר הוא בא במגע עם חום הגוף, הדבר מעיד על כך שלאחר פרק זמן קצר הוא יתאים את עצמו לאדם הישן מעליו. אופן פעילות המזרן מבוסס על פיזור הלחצים שמפעיל משקל הגוף לכל אורכו של המזרן. היתרון מתן תמיכה אורתופדית ראויה ושחרור לחצים.

מחיר מזרן זוגי החל מ-5235 שקל.

צמר שטיחים יפים_שטיח כניסה_מחירים החל מ-120 שקל לפני הנחה. יחצ,
צמר שטיחים יפים_שטיח כניסה_מחירים החל מ-120 שקל לפני הנחה/יחצ

"צמר שטיחים יפים" מציעה מגוון מתנות לחג: שטיחי כניסה עם משפטים שמעלים חיוך. שטיחי הכניסה עשויים פולימר. מחיר שטיח כניסה - החל מ-120 שקל לפני הנחה.

להשיג בצמר שטיחים יפים, בסניפים ברחבי הארץ ובאתר הרשת

רשת זגה פינות אוכל - שולחן קונסולה  החל מ- 6,370 שקל. יחצ,
רשת זגה פינות אוכל - שולחן קונסולה החל מ- 6,370 שקל/יחצ

לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים פתרונות חכמים לאירוח:

כוננית שנפתחת שולחן, מושב זוגי שהופך לספסל לשבעה אנשים, קונסולה שהופכת לשולחן אוכל, הדום המשמש כשולחן קפה, כסאות נערמים ועוד

לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים: פתרונות אירוח חכמים לחג שחוסכים מקום ומאפשרים אירוח מספר רב של אנשים באותו חלל: כוננית שהופכת לשולחן, מושב זוגי שהופך לספסל לשבעה אנשים, קונסולה שהופך לשולחן אוכל, שולחנות סלון עם מקומות אחסון, הדום שמשמש גם כשולחן קפה, כסאות נערמים ועוד.

ZAGAMIX

  • כוננית שהופכת לשולחן - שני מוצרים במוצר אחד. הפתרון המושלם והיעיל ביותר לניצול מקסימלי של החלל: מעוצבת במראה אלגנטי ויוקרתי, במצב כוננית כפריט עיצובי המתאים גם לאחסון, ובמצב שולחן -משטח נוח ומרווח לשימושים רבים. מחיר- 2,150 שקל במקום 2,630 שקל
  • הדום שהוא שולחן קפה- הדום יוקו, שילוב מוצלח של הדום עם פלטה שנפתחת ונסגרת לשולחן קפה קטן , להניח קפה ולהתפנק. מחיר-רק 1,127 שקל במקום 1,220 שקל
  • שולחנות סלון שהם גם מגירות אחסון - שולחן קפה אוליבר במראה טרנדי וצעיר המציע פתרון אחסון מושלם לחלל הסלון. השולחן מגיע בגוון משולב בצבעים אפור ומנטה, שולחן קפה עגול נפתח איימי בעיצוב טרנדי וצעיר המוסיף למראה חלל המגורים והסלון, לשולחן יש מקום לאחסון אביזרים והוא מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ועוד. מחיר שולחן קפה אוליבר- רק 1,047 שקל במקום -1,150 שקל
  • כסאות נערמים: כסאות נערמים נותנים מענה לשלל צרכים שונים; הם חוסכים במקום, נוחים לאחסון, ויכולים לשמש לסוגים שונים של אירוח, הם מלאי שיק וסטייל ומוצעים במבחר גוונים. מחיר- החל מ-195 שקל

ZAGA פינות אוכל

  • קונסולה שהופכת לשולחן: קונסולה שהופכת משידה ריבועית קטנה, שאינה תוספת מקום רב בחלל לפינת אוכל גדולה המשתלבת עם כל סגנון עיצוב. את שידת הקונסולה ניתן להציב במסדרון או בכניסה ורק כשהאורחים מגיעים לפתוח אותה. השידה בעלת עיצוב נקי, מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ונפתחת בקלות לפינת אוכל של כ- 3 מטרים, כך שניתן לארח סביבה עד 12 סועדים. מוצעת ב 5 גוונים: שחור אבץ, אגוז אמריקאי, בטון, עץ טבעי ולבן. מחיר -החל מ-6,370 שקל
  • מושב זוגי שהופך לספסל: מדובר בפטנט עיצובי - ספסל מודולרי ומרופד לפינות אוכל או אירוח, שאינו תופס מקום רב בחלל. גדל מ- 70 ס"מ ל- 3 מטרים ויכולים לשבת עליו בנוחות עד שבעה אנשים. הספסל מגיע בשילוב ריפוד רך ונעים לנוחות מרבית ולישיבה ממושכת. פרקטי ומעוצב בקפידה, מתאים לחללים קטנים וגדולים ולכל שולחן אוכל, מעניק פתרון מושלם לבעיה של אכסון כסאות ישיבה נערמים וניתן להציבו תחת כל שולחן כולל שולחן הקונסולה ובכך לחסוך מקום רב. ניתן לפתוח אותו לאורכו המקסימלי לצד שולחנות ארוכים, מה שיצור נראות דומיננטית לשולחן ומקום ישיבה מרווח לאורחים. גוונים: גוון אבץ, עץ טבעי ולבן. ריפוד ניתן להחלפה לפי בקשת הלקוח (בתוספת תשלום). מחיר -3,797 שקל במקום 5,067 שקל
  • כסאות נערמים: קולקציה עשירה ומגוונת של כסאות נערמים מפלסטיק בדוגמאות וצבעים שונים. היתרונות של הכסאות הנערמים מלבד היותם חוסכים מקום הם גם קלים לניקוי, מעוצבים ובמראה עדכני ורב שימושיים - מתאימים לא רק לפינת האוכל אלא לכל פינות הבית, בינהם : חדר עבודה, חדר ילדים, חדר שינה, מרפסת וכו. צבעוניות : חרדל, אפור, שחור. מחיר: החל מ-219 שקל
זר פור יו - מארז תוצרת הארץ, 249 שקל. יחצ,
זר פור יו - מארז תוצרת הארץ, 249 שקל/יחצ

לרגל החג הכי חגיגי בשנה הרכיבו בzer4u קולקציית מתנות ייחודית בהשראת האלגנטיות של החג, המשלבת נגיעות מסורתיות מן המקורות שבטבע.

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של ZER4U לפסח 2024 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות, ליליות ועוד. המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים לשולחן החג, סידורים נמוכים שיקשטו את השולחן ויאפשרו לאורחים סביב השולחן לראות ולשוחח אחד עם השני, שילובים רבים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד והכתום או בשילובים של לבן וסגול הכל בשזירה יוקרתית, חגיגי ואלגנטי. בנוסף מארזי מתנות לחג הכוללים: יינות, שוקולד, שמן זית וחרוסת איכותי של פטורה.

מחירי מארזים לחג החל מ-125 שקל, מארז "ליל סדר" הכולל יין, שוקולדים ושמן זית 289 שקל, סידור פרחים מלכותי ומפואר "עמנואל" שיכול להתאים למרכז שולחן החג 289 שקל.

אביבי מטבחים עיצוב רינת ברוך. אלעד גונן,
אביבי מטבחים עיצוב רינת ברוך/אלעד גונן

פסח בפתח ואיתו עונת השיפוצים. ישראלים רבים מנצלים את האביב כדי לשפץ או להחליף מטבח והשנה עוד יותר מתמיד. עולם העיצוב מביא איתו בשורות צבעוניות ואופנתיות חדשות ובתוכו עולם המטבחים, אשר מושפע גם הוא מהמציאות שלנו ומביא איתו לקראת העונה החמימה צבעוניות רגועה יותר וגוונים בהירים שינסו להרגיע במעט את כל הרעש שמגיע מבחוץ.

לדברי שלומי כהן מעצב ראשי אביבי מטבחים, "הצבעוניות במטבח הפכה להיות רגועה הרבה יותר. את הצבעים הכהים שהיינו רגילים להם החליפו גווני סהרה, לבן שבור ונגיעות חמימות. גווני העץ הכהים גם הם הוחלפו בגווני עץ בהירים יותר. גוונים המקרינים חמימות ורוך, מה שבהחלט נחוץ לנו בתקופה זו.

הצבעוניות הרגועה יותר משרה איכפתיות ואיזון בעיצוב החלל ובכלל בתוך כל ההמולה וחוסר היציבות שאנחנו חווים היום מסביב. הלב של הבית, המטבח, מנסה להעניק לנו סוג של שפיות רגועה ונינוחה בזכות הגוונים הבהירים והחמימים הרבה יותר ממה שהיינו רגילים."

H&O כלי הגשה - 39.90-99.90 שקל. ישראל כהן,
H&O כלי הגשה - 39.90-99.90 שקל/ישראל כהן

בפתחו של האביב ולקראת חג הפסח, רשת H&O משיקה קולקציה חדשה ועדכנית בעולם הבית. הקולקציה מציעה מגוון רחב של שמיכות קיץ, מגבות, מצעים, כריות, מפות, טקסטיל לילדים, כלים ומתנות חג, המתכתבים עם הטרנדים העולמים בעיצוב ובהשראת עולם האופנה. הקולקציה מאופיינת בהתאמה של המוצרים המיוחדים והמדוייקים, תוך שמירה על איכויות ומחירים אטרקטיביים.

הקולקציה החדשה משלבת צבעים וחומרים ניטרליים בהירים עם צבעים עזים ומלאי חיים. בין הפריטים ניתן למצוא: אגרטלים גבוהים מזכוכית או קרמיקה עם הדפסים צבעונים שמאפשרים להכניס קצת חיים לתוך הביתה ולמטבח, שמיכות קיץ/כיסוי מיטה או אפילו שמיכת פיקניק בהדפסים קיציים וכיפיים וליד זה גם יותר שמרנים ונקים לאוהבי המינימליזם וכמובן גם שמיכות חלקות וסופר רכות ונעימות להתכרבלות במזגן או לשימוש ככיסוי מיטה.

מה בתפריט? מגוון עשיר של מפות חגיגיות לפסח: לבנות, עם דוגמאות ג'אקרד מעוטרות במוטיבים קלאסיים. מדובר במפות עמידות מאוד, שאינן מתקמטות, אינן מוכתמות בנקל ומתכבסות בקלות. המפות מגיעות במגוון גדלים להתאמה לשולחן, כולל גודל מיוחד לשולחן עגול. כמו כן, מפה עם ראנר חגיגי - מושלם גם כמתנה לחג.

לאוהבי הצבע, מציעה הקולקציה את טרנד האתני והבוהמי בכלים בודדים ומארזים בגדלים שונים, בצבעוניות מגוונת. מארזי כלי האירוח כוללים קעריות זכוכית עם מגשי עץ טבעיים, להנחה במרכז השולחן וכמובן כמתנת חג. הכלים מתאימים בין היתר לרטבים, פיצוחים, הגשת פירות, ירקות ועוד.

גולף & קו שולחן פסח 2024. דור שרון,
גולף & קו שולחן פסח 2024/דור שרון

כשהחג כבר ממש מעבר לפינה, גולף & קו משיקה קולקציית אביב קיץ עם מגוון רחב של מתנות המוסיפות יוקרה לכל בית.

הקולקציה מציגה מגוון רחב של פריטים המשלבים חדשנות לצד יוקרה: קערות פורצלן אלגנטיות, שיכולות לשמש כמרכז שולחן מפואר; סדרת כלי אוכל בהדפס פלורלי עדין, שמחזירה את הרומנטיקה לאירוח; אגרטלי קרמיקה בעיצוב מודרני, המוסיפים נגיעה ארטיסטית לכל חלל ועוד.

כל פריט הוא יצירת אומנות בפני עצמו, המבטיחה לא רק להשתלב בכל סגנון ופינה אלא גם להעשיר את חוויית האירוח והחגיגה.

מחירים לדוגמא: סדרת אגרטלי קרמיקה 99.90-219 שקלים, סדרת כלי פורצלן 22.90-99.90 שקלים, קנקן תה מאצה 139 שקלים, כלי הגשה 49.90-89.90, קערת הגשה עם רגל מדגם לאונה 149.90 שקלים.

שטיח שיבורי דגם C76 מחיר מחירון 612 שקל, מחיר לאחר הנחה 428 שקל. מנחם עוז,
שטיח שיבורי דגם C76 מחיר מחירון 612 שקל, מחיר לאחר הנחה 428 שקל/מנחם עוז

לילדים מגיע הטוב ביותר גם כשמדובר בשטיחים וכמובן החשוב הוא שיהיו נעימים, איכותיים וישרו אווירה חמימה בחדרם. כעת כשהקיץ בפתח, רשת "שטיחי כרמל" מציגה קולקציה ייחודית: "שיבורי", בעלת קו חדשני המציג גישה פורצת דרך לאריגה, תוך שימוש בטכניקת מכונה מיוחדת בשני גבהים וסוגים הנקראת "CUT & LOOP". שיטה זו מעניקה מראה תלת ממדי שובה לב ומקנה תחושת רכות עדינה המושלמת לחדרי ילדים. הדגמים ופלטת הצבעים נבחרו בקפידה, וניתן למצוא בה דגמים שקטים לצד דגמים עם זריקת צבע שיתאימו לכל סגנון עיצובי בחדר הילדים.

השטיחים עשויים מפוליאסטר, קלים לניקוי ומתאימים לחדרי ילדים ונוער המנהלים את רוב פעילותם על גבי הרצפה.

את המוצרים ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת ובאתר האון ליין של החברה.

שטיחים נבחרים מהקולקציה החדשה:

שטיח שיבורי דגם B83 בצבע בז' במידה 1.70*1.20 ס"מ. מחיר מחירון 612 שקל, מחיר לאחר הנחה 428 שקל
שטיח שיבורי דגם C76 בצבע בז' במידה 1.70*1.20 ס"מ. מחיר מחירון 612 שקל, מחיר לאחר הנחה 428 שקל
שטיח שיבורי דגם D56 בצבע בז' במידה 1.70*1.20 ס"מ. מחיר מחירון 612 שקל, מחיר לאחר הנחה 428 שקל
שטיח שיבורי דגם A03 בצבע בז' במידה 1.70*1.20 ס"מ. מחיר מחירון 612 שקל, מחיר לאחר הנחה 367 שקל

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully