וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרפא את הטראומה: הכירו את מרכז ההשראה בשפיים

מרכז השראה ויצירה המוקם בימים אלו בשפיים עבור השבט המשותף של צופי כפר עזה ושפיים, בתכנונה ועיצובה של מעצבת הפנים המובילה ברברה ברזין. בתפריט גם מסעדת שף, אבל לא רק

מיזם "הפנתר הוורוד בעננים". יחצ,
מיזם "הפנתר הוורוד בעננים"/יחצ

מרכז השראה ויצירה המוקם בימים אלו בשפיים עבור השבט המשותף של צופי כפר עזה ושפיים, בתכנונה ועיצובה של מעצבת הפנים המובילה ברברה ברזין. ידוע כי עיצוב ואמנות הינם מקור לכוח ולמרפא בטראומות. בימים אלו של מתח ואי וודאות מוקם לו בשפיים מרכז השראה ויצירה לפעילויות חברתיות עבור השבט המשותף של צופי כפר עזה ושפיים בתכנונה ועיצובה של מעצבת הפנים המובילה ברברה ברזין.

מיזם "הפנתר הוורוד בעננים". יחצ,
מיזם "הפנתר הוורוד בעננים"/יחצ

במרכז היצירה רחב הידיים תוכלו למצוא מתחמים יצירתיים ומרתקים כגון: בית קולנוע "הפנתר הוורוד בעננים" שבו המבקרים יוכלו להתרווח בנוח בכיסאות מטוס אמיתיים כשהם מוקפים בחלונות מטוס ותאי מזוודות בדיוק כמו במטוס. אוטובוס אגד שיצא משירות ומאכלס בתוכו סדנת מייקרים עם שולחנות עבודה נוחים ותאורה נעימה, מסעדת שף "השף הוורוד" - מתחם להכנת אוכל שהוקם ממטבחי המטוסים, מתחם גינות תבלינים ועוד. כשיעברו תושבי כפר עזה חזרה לביתם, אז יועבר מרכז היצירה החדש בשלמותו למתחם פעילות ענקי וקבוע שייבחר ע"י חברי קהילת כפר עזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מיזם "הפנתר הוורוד בעננים". יחצ,
מיזם "הפנתר הוורוד בעננים"/יחצ
ברברה ברזין. יחצ,
ברברה ברזין/יחצ

ברזין וצוות מעצבות מהסטודיו להכשרת מעצבי פנים שבבעלותה, מיד נרתמו למלאכת העיצוב והתכנון מתוך רצון אמיתי לעזור ולתרום לקהילה בימים מאתגרים אלה. החזון הינו של היזם ארז בלושטיין , איש חינוך וקיימות. . העמדות שתוכננו ועוצבו פתוחות לכיפת השמיים ומורכבות ברובן מחומרים ברי-קיימא, כך למשל חלקי מטוסים שנתרמו ע"י התעשייה האווירית ומושבי אוטובוס שנתרמו ע"י דן.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully