וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר להתנתק מהספורט: העיצוב המשוגע של חברת ההייטק

WSC היא חברה שמפתחת אלגוריתם מיוחד לצפייה במשחקי ספורט. האדריכלית והמעצבת ורד גינדי הבינה שכדי לייצר ספורט צריך לחיות אותו. התוצאה: נוק אאוט מהדהד

עיצוב אדריכלית ורד גינדי. שי אפשטיין,
עיצוב אדריכלית ורד גינדי/שי אפשטיין

מתוך הבנה עמוקה לגישה כי חשוב להעניק חוויה ייחודית לעובד בסביבה הייטקיסטית מתקדמת, לחבר אותו בצורה האולטימטיבית ביותר ל- די.אן.איי של החברה בה הוא מועסק וכי יש לקחת בחשבון את המהות של החברה ואת העיסוק המרכזי, יצרה האדריכלית ורד גינדי עיצוב ייחודי, שמותיר תחושה של הומאז' ברבדים הגבוהים ביותר לתרבות הספורט.

גינדי, המתמחה בעיצוב סביבת העבודה, בחרה לעצב את משרדיה של חברת הייטק העוסקת באלגוריתם מיוחד לצפייה במשחקי ספורט בשםWSC SPORTS באופן המשרת נאמנה את המוטו והכול עוצב תחת הכותרת של " ספורט עם כל דבר".

עיצוב אדריכלית ורד גינדי. שי אפשטיין,
עיצוב אדריכלית ורד גינדי/שי אפשטיין

רוב עובדי המשרד הינם צעירים המחוברים בראש ובראשונה להייטק ולספורט, והאווירה הספורטיבית הפועלת על כל החושים היא זו שיוצרת דרייב ומוטיבציה.

גינדי עקבה אחרי רצון מייסדי החברה שמי שייכנס בשערי המשרד יחוש כאילו הגיע למגרש או לאצטדיון ויבין שאולי בעוד רגע כבר יחל המשחק הדרמטי במגרש.

המשרד הממוקם במספר קומות עוצב כיחידות נפרדות כשכל אחת מהן מגלמת מעין יחידה נפרדת, יחידה אוטונומית עם שלל הפונקציות הנדרשות כמו חלל ציבורי, קפיטריה, חדרי סיעור מוחות, חדרי משחקים ושלל פעילויות משחקיות אחרות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עיצוב אדריכלית ורד גינדי. שי אפשטיין,
עיצוב אדריכלית ורד גינדי/שי אפשטיין

חשוב היה לקחת בחשבון, מציינת גינדי, במסגרת עיצוב המשרד את הגורם האנושי שנושם כל היום ספורט ולהעניק לו סביבה עוטפת, קורנת עם דגשים ספורטיביים, ברוח צעירה, קלילה, החושפת כל העת לעין עוד ועוד אלמנטים מסקרנים.

כל הקומות עוצבו עם שלל אזכורים מעולם הספורט, כאשר הקירות והתקרה זוכים בתשומת לב יתרה כמו רשתות כדורסל המחוברות לתקרה עם שלל כדורי סל המצויים מעליהם ומבצבצים החוצה. על הקירות מוקמו כפפות בייסבול אשר כל אחת מהן נראית כיצירת אומנות ססגונית העומדת בפני עצמה, כמו מבקשות להורידן מהקיר ולעשות בן שימוש.

הבר הספורטיבי בקומה העליונה עוצב כך שגם בעת הישיבה בו אווירת הספורט תפעם דרך שולחן משחקים עם דסקיות, ודרך ארבעה מסכי טלוויזיה שמוקמו מעל הארונות לנוחות צפייה במשחקי הספורט מתוך זירות שונות.

מעל לכל מתעלה אחת מפינות הישיבה שזכתה בעיצוב מתוחכם עם חבלול של כחול-אדום- לבן באופן הזהה לזירת אגרוף, חוויה האמורה לתת לעובד את התחושה שהוא כרגע חלק ממאבק איתנים בין שני מתאגרפים בזירה.

עיצוב אדריכלית ורד גינדי. שי אפשטיין,
עיצוב אדריכלית ורד גינדי/שי אפשטיין

פינת ישיבה אחרת עוצבה כמו שתי שורות ישיבה באיצטדיון בדיוק עם אותם הכיסאות בתוך האצטדיון כשמעליהם מוקמו קסדות שונות היוצרות מראה דרמטי ואותנטי. על הקירות צוירו מיני מגרשים שגם בעת המעבר המסדרון הספורט שואב את החולף לקרבו, ללא פשרות.

האדריכלים הקפידו על שימוש בחומרים הלקוחים מתוך סצנות הספורט כמו בטון, עץLVT ומתכת, המדמים את החומרים המצויים במגרשים ובהתרחשויות הספורטיביות המיטביות. אפילו חדר הישיבות המרכזי זכה בעיצוב ייחודי והוא עוצב בצורה אובאלית, המחקה בדיוק רב את צורת המגרשים עליהם שועטים הספורטאים לאורכם ורוחבם.

"פוטבול, בייסבול, אגרוף, כדורגל, כדורסל הם רק חלק מתחומי הספורט שרציתי לשדרג", מציינת גינדי, "רציתי שהספורט יועלה לדרגה העליונה ביותר ומכאן שנתתי דעתי לכל ההדגשים העיצובים באופן המדויק ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully