וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הבורסה לתכשיטים משיקה קולקציית אבני חן ויהלומים בצורת המרקיזה

הקולקציה היוקרתית מובילה עם קו מהפכני שמציג את תמצית האלגנטיות העכשווית - שיבוץ אבני חן ויהלומים בצורת המרקיזה. צורה ייחודית של עין המגדירה מחדש את מושג היוקרה

קולקציה חדשה לרשת הבורסה לתכשיטים. יחצ,
קולקציה חדשה לרשת הבורסה לתכשיטים/יחצ

רשת הבורסה לתכשיטים משיקה בימים אלו את קולקציית אביב-קיץ 2024. הקולקציה היוקרתית מובילה עם קו מהפכני שמציג את תמצית האלגנטיות העכשווית - שיבוץ אבני חן ויהלומים בצורת המרקיזה. צורה ייחודית של עין המגדירה מחדש את מושג היוקרה.

גם הזהב נותן את אותותיו בקולקציה החדשה החל משרשראות קצרות לארוכות במיוחד וכלה בטבעות עדינות ועגילים נועזים. תכשיטי הזהב כאן ובגדול לקראת העונה החמה.

לצד חגיגת הזהב מושקת קולקציה מהפנטת של תכשיטי יהלומים, התמחותה הראשית של הרשת. בין הפריטים: טבעות, עגילים ותליונים משובצים יהלומים במגוון צורות וגדלים, תכשיטים קלאסיים לצד קריצה מודרנית ועכשווית. תכשיט על זמני בקולקציית היהלומים הוא סט יהלומים המציג טיפות המסמלות פריחה, לבלוב ולידה מחדש.

לצד היהלומים ניתן למצוא תכשיטים המשלבים גם אבני חן במגוון צבעים ביניהם אבן ספיר כחולה ורובי אדומה בצבעוניות חגיגית המשדרת המון יוקרה וסטייל.

קולקציה חדשה לרשת הבורסה לתכשיטים. יחצ,
קולקציה חדשה לרשת הבורסה לתכשיטים/יחצ

גם הגברים לא יקופחו. רשת הבורסה לתכשיטים תשווק עבורם פריטי קולקציה ייחודיים, ביניהם טבעות ועגילים לגברים המשלבים יהלומים שחורים ולבנים. קולקציית זהב צהוב או לבן של שרשראות וצמידים, טבעות חותם ועוד מגוון פריטים שכל גבר ישמח לענוד לערב החג או ליום-יום.

את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי הרשת בקניונים ברחבי הארץ או באתר.

רשת הבורסה לתכשיטים הוקמה בשנת 1975 ומובילה מאז בגאווה את ענף התכשיטים בישראל, עם מבחר גדול של תכשיטי יהלומים יוקרתיים בעיצובים ייחודיים. כל תכשיטי רשת הבורסה לתכשיטים נבחרו ויוצרו בתשומת לב ואהבה רבה תוך הקפדה על כל פרט החל מהעיצוב הייחודי, דרך האיכות הגבוהה ועד לגימורם המושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully