וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטמפרטורה יורדת, השוק חם: תחום המקררים הפך לשונה ממה שהכרתם

לא הרבה השתנה בתחום המקררים ב-20 השנה האחרונות, אך לפתע בשנתיים האחרונות תחום המקרר עובר שינוי משמעותי - מה שהחל כהבלטה עיצובית עם צבעוניות, מקבל שדרוג רחב הבא לידי ביטוי בטכנולוגיה חדישה, נוחות ואופציות רבות יותר

מקרר מגירות בעיצוב חדשני ובקו אפס לארונות. טקה סטודיו,
מקרר מגירות בעיצוב חדשני ובקו אפס לארונות/טקה סטודיו

סקר שערך בדצמבר האחרון ה-NRFA האמריקאי גילה כי 81% מהצרכנים מבשלים יותר מחצי מהארוחות שלהם בבית, כאשר 64% מהצרכנים האמריקאים בוחרים בבישול משיקולים כלכליים. גם השיקולים הבריאותיים משחקים תפקיד, כאשר איכות המצרכים (65%) ובריאות (49%) הם חלק משמעותי מהגורמים המשפיעים על מה שהצרכנים בוחרים לשים בעגלת הקניות שלהם, מה שמשליך גם על הצרכן הישראלי.

בהתאם לכך, המקררים עוברים אדפטציה לדרישות הצרכן. יצרניות מוצרי החשמל מציגות מקררים גדולים יותר, שמאפשרים לבשלן הביתי הזקוק לכמות רבה של מצרכים, לאחסנם ולשמור על טריותם. לצד זאת מאופיינים המקררים החדשים בגמישות עיצובית ותכונות חכמות. כשעונת השיפוצים של פסח בפתח, אלה המגמות שאנו צפויים לראות בשוק המקררים:

מקררי היין כחלק מתפיסת המטבח המודרני. טקה סטודיו,
מקררי היין כחלק מתפיסת המטבח המודרני/טקה סטודיו

אם עד היום המקררים היו במגבלת גובה של 1.78, השנה אנו עדים למקררים בגבהים שמגרדים מלמטה את רף ה-2 מטרים מאפשרים לאחסן יותר מזון ובמקסימום נוחות. רק בתחילת השנה, הושקו מקררים עם תוספת של קרוב ל-30 ס"מ בגובה 1.94, ורוחב 70 ס"מ.

מקרר נוסף ששובר שיאי גובה, עם לא פחות מ - 192 ס"מ, מציג חידוש מפתיע: האפשרות לשים מגש פיצה שלם במקפיא. מה שבעבר היה בלתי אפשרי בשל המחיצה שהגבילה את גודל המצרכים שברצוננו לאחסן במקפיא הופך כעת לאפשרי עם מקפיא ללא מחיצה המאפשר לאכסן בתוכו גם מצרכים ומוצרי מזון גדולים: ממגש פיצה, דרך נתח קצבים גדול ועד לתבניות וסירים גדולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מקרר מגירות בעיצוב חדשני ובקו אפס לארונות. טקה סטודיו,
מקרר מגירות בעיצוב חדשני ובקו אפס לארונות/טקה סטודיו

מותגי החשמל מציגים דגמים חדשניים בטכנולוגיית No Frost שמונעת את היווצרות הקרח בחלקו האחורי. המשמעות היא- שהמקרר לא "מזיע" המוצרים שומרים על טריות לאורך זמן רב יותר, תכולת המקרר לא נדבקת לחלקו האחורי, והמקרר חסכוני יותר בחשמל.

בנוסף, חלק מן המקררים מצוידים בתכונות כמו FastCooling / FastFreezing (הקפאה מהירה\ קירור מהיר), עם כיבוי אוטומטי, פנל LED אחורי, מצבי הפשרה ו- )Eco Modeמצב חיסכון באנרגיה) ואזעקה אקוסטית להתראה במקרה של תקלה או פתיחה ארוכה. כמו כן, המקרר מסוגל לשמור על אחסון למשך 10 שעות במקרה של הפסקת חשמל, הודות לבידוד מתקדם.

מקרר אינטגראלי במימדי ענק למטבח. יחצ,
מקרר אינטגראלי במימדי ענק למטבח/יחצ

השינוי ברמת הצריכה והפופולאריות של הבישול הביתי הוביל לצורך הולך וגובר של שטחי הקפאה וקירור. אך בשל שוני הדרישות בין צרכן לצרכן, תחום הקירור עובר שינוי ומאפשר התאמה רחבה יותר עם מספר של דגמים כך שכל אחד יוכל למצוא את הנפח והגודל המתאים לו.

בשונה מהעבר, כיום מוצגים בשוק אופציות רחבות של מכשירי קירור בנפחים שונים. אופציות מאפשרות לצרכן ליצור יחידות שמתאימות לצרכיו. כך למשל, מכשירים מודולריים מאפשרים חיבור של שלושה מכשירים ליחידה אחת, שני מקררים ופריזר (או להפך)- בהתאמה לצרכים שלכם.

בנוסף, סדרת מכשירי אנדר קאונטר (מתחת לדלפק) מכשירי מקרר ופריזר בגובה של 60 ס"מ הבאים עם חיפוי, המותאמים למי שמוגבלים ברמת השטח. סדרה זו מתאימה עבור מי שנדרשים למקום אחסון או הקפאה נוספים או לחלופין למכשירי קירור בחדרי אירוח ואפילו חרי שינה. הסדרה מאפשרת להם לנצל את השטחים "המתים" במטבח (מתחת לתנור, מתחת לשיש וכו').

מקררים נחבאים כחלק ממבנה הארון. טקה סטודיו,
מקררים נחבאים כחלק ממבנה הארון/טקה סטודיו

אם עד היום היכולת להיטמע בארון בצורה חלקה, עם דלת זהה לדלתות ארונות המטבח, הייתה שמורה למדיחים - כעת האלמנט העיצוב מגיע גם לתחום המקררים. מותגי החשמל מציגים מקררי בילט אין עם דלתות זהות לדלתות הארון מה שגורם למקרר "להתחבא" בתוך ארון המטבח, ומשווה למטבח קו עיצובי חלק ואסתטי.

שילוב של מקררי יין כחלק מהאי במטבח. טקה סטודיו,
שילוב של מקררי יין כחלק מהאי במטבח/טקה סטודיו

כחלק מהשינויים גם צריכת היין גוברת בשנים האחרונות והובילה להתפתחות של מכשירי קירור ייעודיים. בשונה ממקררי היין הישנים, מקררי היין החדשים מתפקדים כרהיט של ממש, ולכן השאלה תמיד הייתה היכן להציב אותם. המקררים החדשים בשוק מגיעים במידות מגוונות, המאפשרות אינטגרציה נוחה בכל מטבח והבלטה שלהם כמו גם העמדה לצד התנור.

בנוסף, המקררים מציעים חווית שימוש חדשנית, המאפשרת את פתיחת הדלת באמצעות חיישן קרבה. פעולה זו מתבצעת בלי למשוך את הדלת ומבלי ידית, אלא באמצעות נקישה פשוטה ומספקת נוחות מרבית. המקררים מאובזרים במערכת שליטה אלקטרונית על הטמפרטורה, תצוגה דיגיטלית, ומדפים מעץ המתאימים לשמירה אופטימלית על היין. דלת הזכוכית השחורה עם הגנת UV מבטיחה שמירה על איכות היין, והמקררים מצוידים בתאורת LED להדגשת הבקבוקים, מערכת קירור דינמית, אזעקה אקוסטית לבטיחות, ומיכל מים לשמירה על רמת הלחות

שילוב של מקררי יין כחלק מהאי במטבח. טקה סטודיו,
שילוב של מקררי יין כחלק מהאי במטבח/טקה סטודיו

בנוסף לאחרונה הושק מקרר חדש המשלב בין המקרר הביתי לבין מקרר היין. מכשיר בא לענות על הצורך של הצרכנים לעשות שימוש במקרר יין ולחסוך מקום במטבח במקביל. המכשיר צפוי להיות זמין לרכישה בישראל בעוד חודש.

  • עוד באותו נושא:
  • מקררים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully