וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שגם המחסנים והעציצים יכולים להתחפש לקראת פורים

מצעד המוצרים הייחודיים של כתר: נראים מעץ, חרס ומתכת אך עשויים מחומרים וטקסטורות מפתיעות

פינת אוכל דמויית ברזל METALEA. סטודיו כתר,
פינת אוכל דמויית ברזל METALEA/סטודיו כתר

חג הפורים קרב, כולם מאתרים תחפושות שיתאימו לרוח התקופה, ואילו בכתר מציגים מוצרים שהתחפשו כבר מהיום הראשון. מדובר על מגוון מוצרים המשלבים בצורה מדהימה את היופי והטקסטורה של עץ, נחושת, מתכת, ברזל וחרס עם היתרונות של הפלסטיק הממוחזר: ידידותיים לסביבה, קלי משקל, עמידים בפני כל מזג אוויר וללא צורך בתחזוקה.

במבט ראשון, למוצרים של כתר יש דמיון בולט לחומרים מסורתיים מהם הורכבו רהיטים לבית מזה שנים רבות כמו: עץ, מתכת ונחושת. אולם בבדיקה מעמיקה יותר, נופתע לגלות שהם עשויים חומרים ממוחזרים, קלים, עמידים וברי קיימא.

אז לכבוד חג הפורים, להלן מצעד המוצרים הייחודיים של כתר לבית, למרפסת ולגינה שלא תיארתם לעצמכם שהם בעצם מחופשים:

מחסני גינה וארגזי אחסון במראה עץ טבעי

ארגז אחסון במראה עץ טבעי מסדרת Signature Collection. סטודיו כתר,
ארגז אחסון במראה עץ טבעי מסדרת Signature Collection/סטודיו כתר

סדרת Signature Collection החדשה מבית כתר כוללת מחסני גינה וארגזי אחסון בעיצוב מהפכני ובנראות עץ טבעי. הסדרה פורצת את גבולות החומר ומאפשרת ליהנות ממראה עץ טבעי עם כל היתרונות של אחסון חוץ העמיד מפני נזקי מזג האוויר ושאינו דורש תחזוקה כלל. הסדרה מיועדת לאחסון חוץ מעוצב, מרווח ונוח של כלי גינה, כלי עבודה, אופניים, צעצועים וכל מה שחשוב לנו שיישאר יבש ומוגן. כמו שאר קולקציות המחסנים מבית כתר, גם סדרה זו מפותחת ומיוצרת בישראל, 100% כחול-לבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

LUCCA BAR STOOL - כסאות בר במראה מטאלי

LUCCA BAR STOOL כסאות בר במראה מטאלי. סטודיו כתר,
LUCCA BAR STOOL כסאות בר במראה מטאלי/סטודיו כתר

כסאות בר LUCCA החדשים מבית כתר, מציעים פתרון מעולה לישיבה באי המטבח, בשולחן הבר ובדלפק בבית, במרפסת ובגינה ומגיעים בעיצוב מטאלי שנראה ומרגיש ממש כמו מתכת. הכסא בגוון אפור פחם עשוי 100% מחומרים ממוחזרים, הוא קל משקל, עמיד בכל מזג אוויר, נערם וקל לניקוי. בסדרה 2 גוונים טרנדיים נוספים: צהוב חם ותכלת, המשתלבים בכל סגנון של עיצוב.

קולקציית Copper Tables - שולחנות קפה במראה נחושת

שולחן קפה קופר ברונזה של כתר. סטודיו כתר,
שולחן קפה קופר ברונזה של כתר/סטודיו כתר

קולקציית ה-copper (נחושת מרוקעת) של כתר פותחה בטכנולוגיה חדשנית שמדמה ברונזה ומעבר להיותה יפהפייה ופרקטית, היא קלת משקל, עמידה בכל תנאי מזג האוויר ואינה דורשת תחזוקה. את השולחנות תוכלו למצוא בגוון שחור מטאלי שעשוי 80% חומרים ממוחזרים עם מגש כפול, או בגוון ברונזה שמגיע עם מגש בודד או כפול לבחירתכם.

סדרת "גליל וערבה" - עציצים דמויי חרס

סדרת עציצי החרס של כתר. כתר,
סדרת עציצי החרס של כתר/כתר

סדרת "גליל וערבה" מבית כתר כוללת מגוון רחב של עציצים אשר נראים ומרגישים ממש כמו חרס, אך כשמרימים אותם מגלים שהם קלי משקל להפליא. הסדרה מתאימה למגוון שתילים, כולל עצים, עשבי תבלין וגידולי פרי וירק ומגיעה במגוון עיצובים יפים ובפלטת צבעים טבעית, כך שאם החלטתם להוסיף למרפסת, לבית או לגינה שלכם מראה רענן ועשיר בצמחייה- הסדרה הזו בדיוק עבורכם. העציצים חזקים ועמידים מפני פגעי מזג אוויר והשמש הישראלית לאורך זמן ומגיעים במגוון נפחים, גבהים וצורות, מ-45 ליטר לגידולי צמחים ועד 125 ליטר המתאים לעצי נוי ופרי.

פינת אוכל METALEA דמויית ברזל

פינת אוכל דמויית ברזל METALEA. סטודיו כתר,
פינת אוכל דמויית ברזל METALEA/סטודיו כתר

פינת האוכל METALEA הכוללת שולחן ו- 4 כסאות תואמים, פותחה בטכנולוגיה חדשנית עם מראה ותחושה של ברזל יצוק, משדרת יוקרה ומככבת בין הטרנדים החמים בעיצוב פנים וחוץ. בעוד פינת האוכל נראית עשויה מברזל, היא מגיעה עם כל היתרונות של כתר: קלת משקל, לא מחלידה, עמידה בכל תנאי מזג האוויר וקלה לניקוי והרכבה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully