וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלט על הבית: פנינה רוזנבלום ואגם בוחבוט משיקות סדרות ברמי לוי

פנינה רוזנבלום משווקת בלעדית במותג הפרטי של רשת "רמי לוי" סדרת מוצרי חומרי ניקוי וכביסה, אגם בוחבוט תשווק ברשת סדרה בלעדית של מוצרי טיפוח במיתוג BABE

אגם בוחבוט. יחצ,
אגם בוחבוט/יחצ

פנינה רוזנבלום משווקת בלעדית במותג הפרטי של רשת "רמי לוי" סדרת מוצרי חומרי ניקוי וכביסה ואגם בוחבוט תשווק ברשת סדרה בלעדית של מוצרי טיפוח במיתוג BABE.

סדרת מוצרי הניקוי והכביסה של פנינה רוזנבלום היא על בסיס הבישום של קרם הגוף האייקוני של פנינה רוזנבלום שהושק לפני כ-35 שנים ומוביל את טבלת המכירות בקטגוריה זו במשך שנים. הסדרה תימכר בלעדית ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" וכוללת: נוזל כלים במרקם קטיפתי עם בישום מעודן עם חומרים פעילים לניקוי יעיל וחומרי הגנה לעור הידיים, מבשם בדים וחדרים עם בישום עוצמתי, מרכך כביסה סופר מרוכז ומבושם לכביסה רכה וריחנית במשך ימים רבים, המרכך אנטיסטטי ואנטיבקטריאלי, נוזל כביסה מרוכז הכולל חומרים פעילים אפקטיביים לניקוי ייסודי של כל סוגי הבדים לצד מלבינים אופטיים ואנזימים לכיסוי כל סוגי הכתמים , ונוזל רצפות מרוכז במיוחד בעל פורמולה ייחודית לניקיון בוהק ללא סימנים, ייבוש מהיר ובישום עוצמתי שנשאר לאורך זמן.

ג'ל כביסה פנינה רוזנבלום. יחצ,
ג'ל כביסה פנינה רוזנבלום/יחצ

סדרת מוצרי הטיפוח BABE של אגם בוחבוט כוללת 22 מוצרים לטיפוח השיער והגוף. הסדרה פותחה במשך כשנה וחצי ומיוצרת במפעל סאסא קוסמטיק המתמחה ביצורי תמרוקים בתנאי GMP.

רמי לוי מנכ"ל רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מציין: " סדרת מוצרי הניקוי והכביסה של פנינה רוזנבלום וסדרת מוצרי הטיפוח של אגם בוחבוט במותג הפרטי של הרשת מתווספים לסדרת מוצרי המזון של הפרזנטורים מיכל אנסקי, רון יוחננוף ושר פיטנס".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully