וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה ראשון בין מותג האופנה "אורבניקה" לחוג תקשורת חזותית במרחב במכללה למנהל

במסגרת שיתוף הפעולה, הסטודנטים בחרו ממגוון מוצרי הקולקצייה החדשה של אורבניקה ובנו עבורם תוכן וקריאייטיב בתצורת פרסומת למוצר שבחרו ולראשונה בכלי בינה מלאכותית

שת"פ בין אורבניקה לחוג תקשורת חזותית במרחב במכללה למנהל. יחצ,
שקד ברשטלינג ושחר פרץ, המסלול האקדמי המכללה למנהל/יחצ

התכנית לתקשורת חזותית במרחב בבית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למנהל בשיתוף פעולה ראשון עם מותג האופנה אורבניקה. במסגרת שיתוף הפעולה, הסטודנטים בחרו ממגוון מוצרי הקולקצייה החדשה של אורבניקה ובנו עבורם תוכן וקריאייטיב בתצורת פרסומת למוצר שבחרו ולראשונה בכלי בינה מלאכותית.

זו פעם ראשונה שנעשה חיבור כזה בין מותג אופנה אשר פותח את שעריו לתוכן של סטודנטים. לאחר סיום עבודתם, הסטודנטים הציגו את התוצרים בפאנל שכלל את הנהלת אורבניקה אשר היו חלק מקביעת הציון, כאשר התוצרים המצטיינים ייכנסו כחלק מפרסומי הדיגיטל של הקולקצייה.

מאורבניקה נמסר: "אנחנו גאים לקחת חלק בשיתוף הפעולה עם המכללה, אשר נותן במה לסטודנטים לתקשורת חזותית ליצור תוכן עבור הפרסומות שלנו. נחשפו לחבורה מאוד מוכשרת, עם רעיונות חדשניים שמאוד אהבנו. כמותג מוביל, שמנו לעצמנו מטרה לחדש כל הזמן ולהוביל את הטרנדים והמגמות המובילים בתחום, וכך גם הפעם, לפתוח את הקולקציה שלנו לסטודנטים זה משהו שעוד לא נעשה ואנחנו גאים להיות החברה הראשונה שעושה את זה."

שת"פ בין אורבניקה לחוג תקשורת חזותית במרחב במכללה למנהל. יחצ,
קורין גולדין ומזל לאמי , המסלול האקדמי המכללה למנהל/יחצ

מיכל קסיטאל, ראשת התמחות לתקשורת חזותית במרחבי פנים: ישנה חשיבות עליונה לחיבור בין האקדמיה לתעשייה בעולמות העיצוב והקראייטי, מהחיבור הזה יוצאים מרוויחים גם הסטודנטים וגם החברות המסחריות. אנחנו מודים לאורבניקה על שיתוף הפעולה המוצלח בנינו. מרגש לראות את השימוש שהסטודנטים עשו בבינה מלאכותית ביצירת הסרטונים"

  • עוד באותו נושא:
  • אורבניקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully