וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

המשביר- מזוודות של המותג KENNETHE COLE NYC בצבע ירוק זית בהיר. יונתן לוי,
המשביר- מזוודות של המותג KENNETHE COLE NYC בצבע ירוק זית בהיר/יונתן לוי

רשת המשביר ידועה כמובילה בתחום המזוודות בישראל, עם מגוון רחב מאוד של מותגים, מהמובילים בעולם. לקראת עונת הנסיעות שבפתח, הרשת משיקה קולקציה חדשה ויוקרתית של מזוודות מבית המותג הניו-יורקי KENNETH COLE NYC.

קולקציית המזוודות החדשה של KENNETH COLE NYC מורכבת מדגמי מזוודות קשיחות איכותיות ועמידות. המזוודות עשויות מ-100% POLYCARBONAT שהוא חומר עמיד וגמיש נגד שברים, הן בעלות גלגלי סיליקון כפולים איכותיים המקלים את הנשיאה שלהן, ידית מנגנון מתכווננת מאלומיניום קל, הרחבות בכל הגדלים, מנעולי תקן TSA מובנים ותג שם אישי. המזוודות קיימות במגוון צבעים: שחור, ירוק זית בהיר, כתום, כחול וצהוב.

הצבע הירוק זית הבהיר הוא צבע יפהפה, טרנדי ומדויק לעונת הקיץ הקרבה. העיצוב של המזוודה נקי ומסוגנן, תוך שימת דגש על פרקטיות ופונקציונאליות עם ניצול שטח אחסון מירבי. את כל המזוודות של KENNETH COLE NYC ניתן לרכוש כסט של 3 מזוודות (טרולי 20 אינץ', מזוודה בינונית 24 אינץ' ומזוודה גדולה 28 אינץ') או כמזוודה בודדת בכל גודל, בנפרד.

ברבי וקיפלינג בשיתוף פעולה אופנתי  שני -Jacey XL. מאטל,
ברבי וקיפלינג בשיתוף פעולה אופנתי שני -Jacey XL/מאטל

מותג התיקים הבלגי "קיפלינג" משיק שיתוף פעולה שני עם "ברבי", הבובה האייקונית של חברת הצעצועים "מאטל". קולקציית התיקים של "ברבי X קיפלינג" לקיץ 2024, כוללת גרסאות חדשות לעיצובי תיקים איקוניים של "קיפלינג" בצבע ורוד סכריני, לתיקי 'בינה M' ותיקי הקרוס באדי 'Riri' הנמכרים ביותר של קיפלינג, כמו גם תיק 'Jacey XL', תיק גב שקוף מסוג 'Darlee' ותיק הטלפון 'Tally' הפעם בוורסיה שקופה בורוד בהיר. "טלי" הוא תיק קרוס באדי קטן שאפשר לבלות איתו בחוץ, ללכת להופעות, או סתם להיפגש עם חברים. הוא עשוי מחומר שקוף דוחה מים ועמיד, וכולל רצועה צולבת מתכווננת ומחזיק מפתחות ברבי סיליקון לאספנים, תיק ברבי גדול ושקוף עם כיס רוכסן פנימי, מושלם לקניות, לחדר הכושר ואפילו לימים על החוף, מצויד בנרתיק בעל רוכסן פנימי, חומר שקוף דוחה מים ועמיד עם רצועות כתף כפולות.

התיק הוורוד, הוא תיק הכתף היומי האידיאלי שניתן להשתמש בו גם כתיק יד. עיצוב בובות הברבי השובבות והלוגו על בטנת הפנים, יוצרים עיצוב פאנקי וכיפי ותיק זה מגיע גם עם מחזיק מפתחות ברבי סיליקון.

בקולקציה הראשונה של "ברבי X קיפלינג", יכולנו למצוא תיק משא אשר מותאם למזוודה, פאוצ'ים איקוניים של "קיפלינג", שאת דמות הקוף המוכרת של קיפלינג, מחליפה דמותה של ברבי, תיקים שהחלק הפנימי שלהם הינו דפוס לוגו ברבי ודמותה של ברבי ועוד.

את התיקים של שיתוף הפעולה "ברבי X קיפלינג", ניתן להשיג רק בחו"ל בטווחי המחירים של 49-146 יורו לתיק.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
אקווניר של נירלט. יחצ,
אקווניר של נירלט/יחצ

לקראת חג הפסח, חברת נירלט שמחה לבשר על חזרתו לשוק של מוצר הדגל שלה - אקווניר, הצבע האקרילי האהוב לקירות פנים וחוץ. למרות הפגיעה החמורה במפעל, נירלט עושה כל מאמץ כדי להחזיר את מוצריה לשוק ולקראת חג הפסח, חוזרת סדרת צבעי הקירות אקווניר למדפים כמענה לאותם צרכנים המתכננים לצבוע את ביתם לקראת החג.

אקווניר חזר עם מלאי זמין לרכישה בחנויות הצבע המובילות ובאתר האינטרנט של נירלט.
כזכור, מפעל הייצור המרכזי של נירלט בקיבוץ ניר עוז נפגע ישירות וניזוק באופן משמעותי ב-7 באוקטובר, כשחלקים נרחבים ממנו נפגעו באופן מהותי, לרבות כתוצאה משריפה שהוצתה במפעל ע"י מחבלי חמאס, ובעיקר בקווי הייצור ובמתקני האחסנה של מוצרי הצבע לבנייה שבליבת פעילותה של נירלט . למרות האתגרים שהציב הנזק הנרחב, הצוותים של נירלט בהם אנשי הפיתוח והייצור עבדו על חלופות ייצור על-מנת להחזיר במהרה את המוצרים של נירלט לשוק ובהם גם אקווניר, סדרת צבעי הקירות.

אקווניר, שפותח בטכנולוגיית USP מתקדמת, מעניק מראה חלק ואחיד לקירות בזכות כושר הכיסוי הגבוה. הצבע רחיץ ומתנקה בקלות ללא פגיעה במרקם, קל וידידותי ליישום, עמיד ושומר על הגוון לאורך זמן. בנוסף, אקווניר נושא תו תקן ישראלי 1945, ידידותי לסביבה ובעל תו תקן ירוק.
"נירלט כאן כדי להישאר ואנו נרגשים לחזור לשוק עם המוצר האהוב והמוכר שלנו," מציין עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט, " לקראת פסח, נירלט מזמינה את הצרכנים להנות מאקווניר, הצבע האיכותי שהכירו ואהבו לאורך השנים" לוטן הוסיף כי "נירלט ממשיכה להתקדם ועובדת במלוא המרץ להקמה מחדש של מפעלה בניר עוז כי ניר עוז זה הבית שלנו! ".

מתוך הכרה בחשיבות השמירה על תעסוקה לקהילה ומימוש מחויבותה של נירלט למדינה ולעובדיה, החברה נחושה לבנות מחדש את כל המפעל שוב בקיבוץ ניר עוז. תהליך הבנייה מחדש מספק לנירלט הזדמנות ליישם טכנולוגיות חדשניות. המתקן החדש יצויד בתשתית מודרנית ובחדשנות טכנולוגית, מה שיבטיח את יכולתנו לעמוד בדרישות הייצור ולעלות עליהן ולהמשיך להביא לצרכנים את המוצרים האיכותיים ביותר.

עצמל'ה מעמד לתחפושות ותלבושות מחיר 269 שקלים, להשיג בסניפי רשת עצמל'ה ובאתר. יחצ,
עצמל'ה מעמד לתחפושות ותלבושות מחיר 269 שקלים, להשיג בסניפי רשת עצמל'ה ובאתר/יחצ

עצמל'ה רשת הריהוט לילדים ולנוער מציעה לקטנטנים מעמד נגיש ונוח לתחפושות ותלבושות. זהו פתרון עבור הורים שמחפשים דרך קלה וידידותית לאחסון ותצוגה של הבגדים המיוחדים והתחפושות האהובות של ילדיהם.

המעמד שתוכנן בגובה מתאים, מאפשר לילדים להגיע בקלות לתחפושות שלהם ולבחור את הבגדים המועדפים עליהם ללא התערבות של מבוגר, עם עיצוב קומפקטי המעמד משתלב בקלות בכל חדר משחקים או חדר ילדים.

"בעצמל'ה, אנו מבינים כי העולם של הילדים הוא עולם של משחק ודמיון," מציינת עדי הופמן מנהלת השיווק. "לכן, יצרנו מוצר שיאפשר לילדים לחוות את העולם הזה באופן בטוח, עצמאי ומהנה."

מחיר 269 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully