וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה - מותג הפרימיום Gaggenau משיק כיריים אינדוקציה בלתי נראות: 'The Essential Induction'

BSH, היבואנית הרשמית של מותג הפרימיום Gaggenau למוצרי חשמל ביתיים מקצועיים, משיקה את החידוש הבא במטבח: כיריים אינדוקציה ''The Essential Induction, המשתלבות בצורה חלקה במשטח העבודה של המטבח כך שאינן נראות לעין

The Essential Induction cooktop. Gaggenau,
The Essential Induction cooktop/Gaggenau

העולם המודרני מלא בחידושים עיצוביים וטכנולוגיים שכבר התרגלנו אליהם ואנחנו לא זוכרים את חיינו בלעדיהם: רכבים חשמליים, רובוטים קטנים ששואבים את הרצפה, "בוטים" שנותנים שירות במקום מענה אנושי ועוד ועוד, אבל הגיע הזמן להתקדם לחדשנות גם במטבחי הפרמיום המקצועיים.

חברת BSH היבואנית הרשמית של מותג הפרימיום Gaggenau בישראל, המאופיין במוצרי חשמל מקצועיים, יוקרתיים, טכנולוגיים ובעיצוב חדשני, משיקה לראשונה כיריים אינדוקציה בלתי נראות. הכיריים החדשניות של מותג Gaggenau משתלבות באופן מושלם עם שיש המטבח, בצורה שלא נראית לעין, וזאת מתוך מטרה לייצר שטח עבודה חיוני עם יותר מקום בחלל. למעשה, הכיריים החדשות מציעות את החופש האולטימטיבי בתכנון המטבח, שהוא קונספט מהפכני עבור מעצבים ומתכננים.

משטח העבודה של הכיריים עשוי מאבן שיש של מותג המטבחים Cosentino, הכולל מגוון גדול של
כ - 60 גימורים, עיצובים, צבעים וגדלים שונים של עד 3200 מ"מ על 1440 מ"מ. הכיריים מגיעות עם אלמנטים ייחודיים כמו: אינדיקציה ויז'ואלית העשויה מקוורץ הבודקת שלושה פרמטרים שונים: *מיד לאחר הפעלת כפתור הפיקוד, הקוורץ מואר בצבע לבן ומראה לנו היכן למקם את כלי הבישול על מנת שנוכל להעמיד את הסיר או המחבת במקום המתאים. *עם תחילת הבישול, הקוורץ יואר בגוון כתום ובכך יתריע לנו על חום המשטח. כך נוכל לדעת שהכיריים עובדות והמשך התאורה הכתומה, גם בתום הבישול, יאיר לנו שמשטח העבודה עליו בישלנו עדיין חם למגע וכך נימנע מתאונות אישיות בתום השימוש. לאחר קירור המשטח למגע, התאורה כבית. *חיישן טמפרטורה אופטי המזהה את הטמפרטורה הנוכחית בסיר או במחבת. בכך החיישן הופך את משטח הכיריים לאזור רב-תכליתי המתאים לעבודה, הכנה והגשת אוכל.

כפתור פיקוד בעל 12 דרגות עוצמה שונות, המאפשרות התאמת טמפרטורה מדוייקת לצרכי הבישול ותורמים לביצועים מקצועיים, בנוסף, אינדיקציה בגוון כתום, בכפתור הפיקוד, המראה לנו שהכיריים עובדות ובסיום העבודה, התאורה מציינת לנו שהמשטח עדיין חם למגע. לאחר קירור המשטח למגע, התאורה בכפתור הפיקוד, כבית.

כדי להבטיח בישול יעיל, Gaggenau פיתחה מגני משטח מגנטיים נשלפים ייעודיים עבור כלי הבישול הקיימים של המשתמש. המשטחים זמינים בארבעה גדלים עבור סירים ומחבתות בין 10 ס"מ ל-28 ס"מ. מגנים אלה לא רק מפחיתים רעשים של המחבת או הסיר הנעים על פני האבן, אלא שומרים על משטח העבודה לאורך זמן, תוך שמירה על המוליכות של האינדוקציה.

The Essential Induction cooktop. Gaggenau,
The Essential Induction cooktop/Gaggenau

לדברי דויד חקק, מנכ"ל BSH היבואנית הרשמית של מותג הפרימיום Gaggenau בישראל: "אני גאה להשיק את הכיריים אינדוקציה הבלתי נראות 'The Essential Induction' של Gaggenau, מותג הפרימיום של BSH, אשר יאפשרו ללקוחות רמה חדשה של חוויה מהפכנית בקטגוריית מטבחי הפרימיום. אנו ב-BSH עומלים כל העת להביא ללקוחות הישראלים את המגמות והמוצרים החדשים ביותר, באיכות הגבוהה ביותר. הכיריים משלבות בין טכנולוגיה מתקדמת לבין עיצוב על זמני חדשני, ומעניקות פתרון פונקציונלי מושלם לבעיית היעדר המקום במטבח, בכך שהן מייצרות שטח עבודה עם יותר מקום בחלל. אני גאה להביא לכם את אחד המוצרים היוקרתיים שלנו בקטגוריית הפרמיום המורכבים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר אשר יוסיף ערך אמיתי של למטבח שלכם".


לדברי ניר ורשה, מנהל המכירות ואולם התצוגה של BSH ,היבואנית הרשמית של מותג היוקרה Gaggenau בישראל: "'The Essential Induction',הכיריים אינדוקציה הבלתי נראות החדשות של המותג מציעות שילוב של עיצוב ייחודי על זמני וטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם הבישול המודרני. Gaggenau מייצרים מוצרי חשמל יוקרתיים, מקצועיים ואיכותיים וביניהם הכיריים אינדוקציה החדשות אשר יאפשרו לכם חווית בישול מקצועית במטבח. צוות המכירות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם כדי להעניק לכם מענה מקצועי על היתרונות הכיריים החדשות ועל מגוון המוצרים של Gaggenau, וכמובן יעזור לכם למצוא את הפתרון המושלם ביותר עבור המטבח שלכם."

טווח מחירים מומלץ לצרכן החל מ - 13,990 שקל עבור יחידת בישול בקוטר של 21 ס"מ ו-14,990 שקל עבור יחידה בקוטר של 28 ס"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully