וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה בשומרון: 220 מ"ר של חוויה ויצירתיות

זוג הורים עם ילדים מנישואים קודמים ומשותפים, נתקל באתגרים והחלטות לא פשוטות בכלל, גם כשמדובר בתכנון ועיצוב הבית. לשם כך, נכנסה לתמונה מעצבת הפנים גבי נבו שיצרה חממה פרטית ומודרנית

עיצוב גבי נבו. גבי נבו,
עיצוב גבי נבו/גבי נבו

כאשר משפחה נכנסת לבית חדש ועורכת בו שיפוץ כללי, מדובר במהלך הדורש תכנון וחשיבה רבה. אך כאשר מדובר בפרויקט עבור משפחה המורכבת מזוג הורים שזהו פרק ב' של הזוגיות וברצונם לפתוח פרק חדש עם ילדים שחלקם מנישואים קודמים - האתגר אף גדול יותר.

לאור זאת, מעצבת הפנים, גבי נבו, העניקה את הפתרונות הדרושים הכוללים גם דיוק בפרטים הכי קטנים.
הבית נמצא ביישוב אורנית שעל הרי השומרון ומשתרע על 220 מ"ר הכוללים 3 מפלסים ובתוכם 6 חדרים. הם רכשו את הבית במצב מצוין, אך אורח חייהם של בני המשפחה ואופיים של הילדים בגילאים השונים הוביל אותם לבצע מהפך בעיצוב הבית. "נדרשה חשיבה מעמיקה בתכנון נוח, זורם ורגוע הן מבחינת הנדסת אנוש והן מבחינת חומרים, ריהוט והלבשת החללים", מסבירה מעצבת הפנים גבי נבו. "כדי להגיע בבטחה למתכון המנצח שהוא התוצאה הרצויה יש להכיר לעומק את המשפחה, את רצונותיה ואורח חייה בימי חול, סופי שבוע וחגים. בזכות ידיעת צרכים אלו ניתן להגיע לתוצאה האולטימטיבית".

עיצוב גבי נבו. גבי נבו,
עיצוב גבי נבו/גבי נבו

המראה הכללי של קומת הכניסה הוחלף מפילטרים חומים לפילטרים לבנים תוך מראה מודרני בשילוב עץ ואבן, רוחב הקירות צומצם והוחלף בוויטרינות ועמודים רחבים שקיבלו טיפול ראוי ע"י חיפוי דומיננטי אך שקט כדי שיראו כנקודת עניין מתוכננת ולא כאילוץ.

מרכז הפרויקט ונקודת הלב של הבית היה המטבח בקומה הראשונה. בו על הבישולים אחראי אב הבית ועל הקינוחים מנצחת הבת המתבגרת, ויחד הם יוצרים ארוחות מפנקות באופן יום-יומי. "יצרנו 2 פסים ארוכים ועמוקים לטובת משטחים נוחים לעבודה במקביל, וגישה זורמת לחללי האירוח משני ציידי המטבח, לאזור פינת האוכל, הסלון וישירות לחצר הקדמית שיציאתה הורחבה ונפתחה לאורך כל חלל האירוח. במקביל לאחסון עליון ותחתון לאורך פס הקיר, ניצב אי 'שלא נגמר' המכיל גם הוא כמות יחידות אחסון שמיקומן תוכננה בהתאם לצרכי הבית בימי חול שבתות, אירועים ומועדים. כך שאופן העבודה במטבח יהיה פרקטי ומזמין בזמן הבישול ולא פחות חשוב גם בזמן הניקיון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עיצוב גבי נבו. גבי נבו,
עיצוב גבי נבו/גבי נבו

אצל הילדים, השינוי הגדול ביותר בבית התקיים בחדר של הבת המתבגרת בקומה ה-3. שם התוכנית ליצירת סוויטה מרווחת, מדוגמת ונפרדת מחדרי הבנים, כללה שבירת ובניית קירות, הזזת צנרת והתקנה חדשה עם אילוצי שלד-התאמות, במטרה להעניק פתרונות יצירתיים לגישה נוחה לעליית הגג וכמובן בנייה מחדש. "נבחרו גוונים ניטרליים לחיפויי חדר הרחצה במטרה שהחדר יגדל בהתאם ובנחת עם המתבגרת. בנוסף לבחירת ריהוט מתאים, בחרנו ביחד בסגנון החופשי ויחד עם זאת, זריקות צבע עדינות וחיפוי רצפה בפרקט שנתנו איזון וחום במראה".

חדרי השינה של הבנים שופצו גם הם ואף חדר הרחצה תוכנן ועוצב במיוחד עבורם, באופן שיענה על כלל צרכיהם ולא ידרוש מהם צעדים מיותרים עבור פעולות פשוטות כמו זריקת הבגדים המלוכלכים לסל הכביסה.

עיצוב גבי נבו. גבי נבו,
עיצוב גבי נבו/גבי נבו

"אין מאכזב יותר מלהרגיש אורחים בביתנו, בעיקר בעידן הנוכחי שהכול סביבנו משתנה ואנו חשופים לטרנדים שבאים והולכים ולפעמים מתחלפים אפילו רגע לפני סיום פרויקט. יש לעצור ולהבין באיזו תחושה אני רוצה להתעורר, לאכול, לישון, לארח ואפילו להתווכח כדי להרגיש בית", סיכמה מעצבת הפנים גבי נבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully