וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנות רחוב אותנטית לטמפלט דיגיטלי

שיתוף פעולה ייחודי של חברת Artlist עם אמן הרחוב הבינלאומי לוק סמייל, הופך אמנות רחוב אותנטית לטמפלט דיגיטלי לשימוש יוצרי תוכן

final wall - לוק סמייל. יחצ,
final wall - לוק סמייל/יחצ

חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist, המפעילה קטלוגים של נכסים דיגיטליים לשימוש ארגונים מובילים ויוצרי תוכן ברחבי העולם, משתפת פעולה עם אמן הרחוב המוביל לוק סמייל (Luke Smile), הידוע בזכות יצירות האמנות הטיפוגרפיות שלו. שיתוף הפעולה Make it Move משלב את מדיום אמנות הרחוב התוססת עם המדיום הדיגיטלי, במטרה לגשר בין אמנות פיזית ליצירתיות דיגיטלית ובכך להעצים יוצרי תוכן ברחבי העולם ליצור ללא גבולות.

במהלך הימים האחרונים, לוק הפך קיר בשכונת שורדיץ', הבית של אמנות הרחוב בלונדון, ליצירת אמנות ויזואלית שובת עין. אמנות קיר זו עברה תהליך של דיגיטציה, וזמינה כעת באופן בלעדי בקטלוג של Artlist כטמפלט ייחודי הניתן לשילוב בפרויקטי וידאו שונים. את אמנות הקיר שלו צייר לוק סמייל במספר פריימים שונים, על מנת לתת תחושה של תנועה (motion), ובכך לתת הזדמנות ליוצרים לשלב אמנות רחוב אותנטית בתוכן הוידאו שלהם.

Make it Move -לוק סמייל. יחצ,
Make it Move -לוק סמייל/יחצ

לירן פרידמן, Head of Brand Marketing בחברת Artlist: "ארטליסט פועלת להעצמת מותגים ויוצרי תוכן להגשים את החזון שלהם, באמצעות נכסים דיגיטליים באיכות הגבוהה ביותר שיוצרים אמנים מובילים בעולם. שיתוף פעולה ייחודי זה הוא המשך ישיר לחזון של ארטליסט, המאפשר לנו להביא אמנות רחוב אמיתית אל תוך עולם היצירה הדיגיטלי, כדי שיוצרים יוכלו לעשות בה שימוש ולהפוך אותה לשלהם".

אמן הרחוב לוק סמייל: "אמנות רחוב מאפשרת ביטוי של אמירות משמעותיות וחיבור עם אנשים מכל העולם. בזכות שיתוף הפעולה עם Artlist, האמנות שלי חוצה את הגבולות הפיזיים, ומגיעה לקהל גלובלי של יוצרים שיכולים להתנסות ולהביע את עצמם בדרכים חדשות, תוך שימוש במרחב הדיגיטלי וגם ברחוב כקנבס ליצירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אמן הגרפיטי לוק סמייל. יחצ,
אמן הגרפיטי לוק סמייל/יחצ
אמן הגרפיטי לוק סמייל. יחצ,
אמן הגרפיטי לוק סמייל/יחצ

חברת Artlist מציעה מגוון רחב של טמפלטים ליוצרי תוכן, המתאימים לכל סוג פרויקט וידאו, החל מהפקות וידאו, עיצוב גרפי ועד אמנות דיגיטלית על גווניה בכל הפלטפורמות. לכל משתמש יש את החופש היצירתי להתאים כל טמפלט לצרכיו, מה שמעניק אינסוף אופציות קריאטיביות. שיתוף הפעולה עם לוק סמייל מדגיש לא רק את המחויבות של Artlist לקדם יצירתיות וחדשנות, אלא גם מחזק את חשיבותה של אמנות רחוב ככלי מהותי במעורבות חברתית וציבורית. באמצעות הפיכת אמנות רחוב פיזית לטמפלט דיגיטלי, נוצר היבט חדש לשיתוף פעולה קריאטיבי, המזמין יוצרים ליצור מחוץ לגבולות הדמיון שלהם.

לפרטים נוספים והורדת הטמפלט: Make it Move

  • עוד באותו נושא:
  • גרפיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully