וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו אוויר ותתרווחו: להביא את הריזורט אליכם הביתה

תמונות מהפנטות מריזורטים מרגיעים הן בגדר הבלתי מושג. לפחות היו, כי פתאום המציאות השתנתה

ריזורט עוצר נשימה בבית שלכם prat living קולקציית outdoor חדשה. יחצ,
ריזורט עוצר נשימה בבית שלכם prat living קולקציית outdoor חדשה/יחצ

חנויות האיכות prat living מביאות אלינו לישראל מזה 7 שנים את מותג האיכות Bolia ומאפשרות לנו ליצור חללים ביתיים מהפנטים ויפים. עכשיו הם עושים את זה בגדול ומביאים אלינו גם את כל הקולקציית חוץ הרחבה של המותג, שתאפשר לנו להוציא את הקסם הזה החוצה, להיות בגינה, במרפסת ולהרגיש בסלון ביתי מוקפד בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

מוכנים לעבור לגור שם? כעת יש לכם הזדמנות לבחור את הפריטים האהובים עליכם ב 15% הנחה עד יום שישי הקרוב 15/3. הכל כולל הקולקציה החדשה וכל פריטי המותג שבחנויות prat living.

קולקציית ריהוט החוץ החדשה של מותג העיצוב Bolia דנמרק מגיעה אלינו לראשונה לישראל ופותחת בפניכם עולם חדש של עיצוב, איכות, ירידה לפרטים והקפדה על תהליכי העבודה וחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בדיוק כמו שאתם מכירים מקולקציית הפנים שלהם, עכשיו גם לגינה, לחצר, לגג או למרפסת שלכם. זוהי קולקציית ריזורט אלגנטית ויוקרתית שתהפוך באחת את הבית שלכם לריזורט יוקרתי מפנק. הקולקציה כוללת פינות ישיבה עם כסאות ושולחנות אוכל פינות לאונג' כולל ספות, כורסאות, שולחנות קפה, הדומים, מיטות, שטיחים ומגוון אביזרים משלימים - כולם עמידים וכוללים גם כיסויי חוץ ייעודיים.

Outdoor sofas & soft sitting

Ease Sun Loungerמיטת השיזוף נוטפת הסטייל, תהפוך את הגינה או החצר שלכם, לאתר נופש יוקרתי ומפנק. המראה הנקי והאלגנטי של הרהיט היפה הזה משלב אסתטיקה מודרנית עם נוחות אולטימטיבית, שתאפשר לכם להרגיש בריזורט מפנק, גם כשאתם בחצר הבית...תוכלו ליהנות ממנה כפי שהיא, או להוסיף שכבת פינוק נוספת עם כרית מזרן תואמת. לכל קולקציית החוץ ניתן להוסיף כיסוי ייעודי.

מיטת שיזוף נוטפת סטייל.  prat living קולקציית outdoor חדשה. יחצ,
מיטת שיזוף נוטפת סטייל. prat living קולקציית outdoor חדשה/יחצ

Arke היא סדרת יחידות ספה שמתחברות אחת לשניה ומייצרות ספה באורך עפ"י בחירתכם כך שתתאים לכל גינה, מרפסת או פטיו. הסדרה מאופיינת בקווים מעוגלים המדגישים את צורה הייחודית ותפר בולט כפרט מעניין שמושך את העין. לכל מודול ספה ניתן להוסיף כיסויי נשלף ורחיץ.

Arke-ספה מודולרית לחלל חוץ.  prat living outdoor חדשה. יחצ,
Arke-ספה מודולרית לחלל חוץ. prat living outdoor חדשה/יחצ
Arke -יחידה בודדת  לחלל חוץ.  prat living outdoor חדשה. יחצ,
Arke -יחידה בודדת לחלל חוץ. prat living outdoor חדשה/יחצ
כיסויי נשלף ורחיץ.  prat living. יחצ,
כיסויי נשלף ורחיץ. prat living/יחצ

Orlando outdoor ספת לאונג' מודולרית המשלבת בצורה מושלמת עיצוב נקי ופשוט עם פונקציונליות. מערכת "קליק" נוחה וחכמה מאפשרת את חיבור חלקיה השונים של הספה בקלות ועל פי הצרכים שלכם. הרכיבו לכם את הספה בעיצוב המתאים לכם, שלבו יחידות עם ידיות ומשענת לצד יחידות פוף מושב בלבד וצרו לכם את הספה הייחודית שלכם.

‏Orlando -  ספה מודולרית מהפנטת לחלל חוץ.  להשיג ב-prat living. יחצ,
‏Orlando - ספה מודולרית מהפנטת לחלל חוץ. להשיג ב-prat living/יחצ

Track Outdoor sofa ספה הבנויה עם מסגרת מתכת מוצקה וליניארית המכילה כריות רכות ומרופדות המזמינות אותך לשבת ולהירגע. משענות היד, ארוגות באלגנטיות עם חוט - המכסה את המתכת ומייצר תחושה קלילה ואוורירית שיוצרת הצללות יפות באור השמש. כל כיסויי הבד ניתנים להסרה עם רוכסנים, מה שמאפשר לך לרענן את הספה שלך בתדירות שתרצה. כמו גם, כל הכריות עשויות מחומרי חוץ עמידים וניתן לאחסן אותן בקלות במהלך החורף. סדרת Track Outdoor תוכננה להתמזג בצורה מושלמת עם שאר קולקציית החוץ שלנו ליצירת מראה קליל, מרגיע ומלטף.

Track - ספה לחלל חוץ.  prat living. יחצ,
Track - ספה לחלל חוץ. prat living/יחצ

Outdoor dining tables & sitting

שולחן האוכל Track Outdoor עוצב על ידי Studio Nooi האיטלקי כדי לקיים אינטראקציה עם הסביבה מבלי לייצר עומס ויזואלי. משטח שולחן מבטון או לחילופים עשוי עץ טיק לבחירה, המונח על מסגרת מתכת אפורה או שחורה מינימליסטית, חומרים שנבחרו בקפידה בשל עמידותם בפני מזג אוויר, ועיצוב קליל אלו מאפייניו של שולחן זה. השולחן הינו חלק מסדרה הכוללת גם ספסלים, ספות וכורסאות.

‏Track שולחן אוכל outdoor  פלטה עץ טיק כסאות פלסטיק ממוחזר במגוון גימורים . prat living. יחצ,
‏Track שולחן אוכל outdoor פלטה עץ טיק כסאות פלסטיק ממוחזר במגוון גימורים . prat living/יחצ
‏Track שולחן אוכל outdoor  פלטה בטון. prat living. יחצ,
‏Track שולחן אוכל outdoor פלטה בטון. prat living/יחצ

Seed היא סדרת כסאות רב-תכליתית שעוצבה על ידי Hans Thyge ושות'. כסא החוץ הינו הגרסא החדשה והעמידה של כסא הפנים המוצלח והמבוקש. הכסא עשוי כולו מפלסטיק ממוחזר, ונועד להעניק נוחות ותמיכה יוצאי דופן. בתהליך ההיתוך והיציקה של חומרי הפסולת הממוחזרים, נוצר משחק עדין של צבעים, שהופך כל כסא לייחודי. הכסא זמין בשני גוונים לבחירה- אפור או שחור, ובשני דגמים.

כיסא Kite מקולקציית החוץ החדשה, הוא בעל קווים נקיים ומינימליסטיים כך שישתלב נפלא עם כל נוף. הוא עשוי חומרים איכותיים ומאוד עמידים וגם מפתיעים! ומשלב בצורה הרמונית מושב טיק, פריים מתכת עם קימורים מעודנים בגוון אפור משי ומשענת גב קעורה לנוחות מקסימלית, עשויה מתכת מלופפת חבל טבעי יפהפה.

שולחן Drum-  פוף calm להשיג ב-prat living. יחצ,
שולחן Drum- פוף calm להשיג ב-prat living/יחצ
שולחן Drum-  פוף calm להשיג ב-prat living. יחצ,
שולחן Drum- פוף calm להשיג ב-prat living/יחצ
‏  פוף calm להשיג ב-prat living. יחצ,
‏ פוף calm להשיג ב-prat living/יחצ

שולחן ה DRUM היפהפה מגיע בשני גדלים ושני משטחי בטון לבחירה. העיצוב הרב-תכליתי והעכשווי שלו הוא המינימליזם הסקנדינבי במיטבו. השולחן יכול לשמש כשולחן צד או כשולחן קפה.

  • עוד באותו נושא:
  • ריזורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully