וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק במוזיאון, או כחלק מתחפושת: החרבות הפכו לאלמנט עיצובי מבוקש

מעבר לערכן האסתטי, חרבות מסמלות כוח, כבוד, ולעיתים אף קסם. הן מאפשרות עיצוב על פי קונספט (Theme) ימי הביניים, פיראטים או בכלל גלדיאטורים. בצל כל אלו, סוג נוסף של חרבות תופס תאוצה בשנים האחרונות- חרבות אנימה

ג׳נטלמן- חרב אנימה שחורה עם עיטורי מתכת. מחיר 499 שקל. יחצ,
ג׳נטלמן- חרב אנימה שחורה עם עיטורי מתכת. מחיר 499 שקל/יחצ

בעוד חלקנו עוד זוכרים את החרבות כפריטים המוצגים במוזיאונים או באוספים פרטיים, המודעות לאסתטיקה ולעיצוב חושפת אותנו לפוטנציאל העיצובי של חרבות. מעבר להיותם פריטי אספנות, חרבות שימשו מאז ומתמיד כדקורציה ייחודית ומרשימה.

בקולנוע, סרטים, "שודדי הקאריביים", "שר הטבעות" ו"מלחמת הכוכבים" הציגו חרבות עם עיצובים ייחודיים, אשר הפכו לאחר מכן לפריטי אספנות נחשקים. אוספי החרבות מהסרטים הללו מציגים לא רק את האומנות של ייצור חרבות אלא כמובן מתחברים לייחוס המיתולוגי שלהן.

בשנים האחרונות כחלק מטרנד האנימה החרבות הפכו לטרנד ולא רק למבוגרים אלא לקהל צעיר שמציג אותו לראווה על הקיר לצד שעון דיגיטלי או מעל מחשב המק שמונח על השידה. גם בארץ, הטרנד תופס תאוצה, כאשר אחת מהרשתות שמציגה קולקציה רחבה של חרבות אנימה היא ג'נטלמן, עם חרבות על מעמד עץ שנועדו להשתלב בקיר החדר או על השידה במשרד.

לא רק חרבות - גם מגינים

אלמנט נוסף, שמעניק אווירה של "ימי הביניים" הוא מגינים מעוצבים. אלו מגיעים בעיטורים שונים המתכתבים עם רוח התקופה שהיוותה השראה ליצירות מופת ספרותיות כמו שר הטבעות, משחקי הכס והמכשף.

ג'נטלמן, פאזל 3D - אלברט אינשטיין, מחיר 199 שקל. יחצ,
ג'נטלמן, פאזל 3D - אלברט אינשטיין, מחיר 199 שקל/יחצ

אלמנט חדש יחסית בעיצוב הוא פאזלים תלת ממדיים. לאחר שמרכיבים את הפאזל, מתנוסס על השידה בסלון או בחדר פסל של דמות אהובה: ליאונל מסי, אלביס פרסלי או אפילו אלברט איינשטיין. אתם מוזמנים לצבוע את הפסל החדש איך שמתחשק לכם (במקרה של מסי הבחירה באדום-כחול היא מובנת מאליה).

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully