וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: ניסינו את שואב האבק המתכתי של Normande

דוד רוזנטל

11.3.2024 / 23:03

יש לו עוצמת יניקה גבוהה, קיבולת גדולה ומחיר אטרקטיבי במיוחד. האם שואב האבק המתכתי של Normande הוא השואב שאתם צריכים?

שואב אבק חבית של נורמנדה. יחצ,
שואב אבק חבית של נורמנדה/יחצ
  • המוצר: שואב מתכתי של Normande
  • תיאור מוצר: שואב חוטי עם קיבולת של 25 ליטר
  • תקופת הניסיון: שלושה שבועות
  • משוווק: ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות
  • המחיר המומלץ: 399 שקל

המוצר

נמאס לכם לשלם אלפי שקלים על שואב אבק? מותג מוצרי החשמל Normande משיק שואב אבק חדשני הבולט בעוצמת שאיבה ובחדשנות טכנולוגית.

שואב האבק המתכתי המקצועי של Normande מגיע עם פונקציית מפוח מובנית, המכשיר מתאים לא רק לשאיבת אבק אלא גם לניקוי של עלים או אבק ממשטחים חיצוניים. המכשיר מגיע עם שקית אבק טקסטילית נשלפת המאפשרת ריקון ושימוש חוזר, ובכך מסייעת לחסוך בעלויות ולצמצם פסולת. עיצובו הנוח מאפשר ניקוי קל ומהיר של המכשיר עצמו, והוא מגיע עם מערך של תוספים מלאים, המתאימים לכל סוגי השטחים והמשטחים. כוח הטורבו מבטיח שאיבה עוצמתית, שמסייעת להגיע לתוצאות ניקוי מרשימות. המוצר ידידותי לסביבה עם דגש על חיסכון באנרגיה, והקיבולת הגדולה של 25 ליטרים מאפשרת שימוש ממושך בלי הפסקות לריקון המיכל. כל אלה, לצד תווי התקן האירופאיים CE ו-CB , הופכים את שואב האבק החדש של Normande לבחירה איכותית לכל צורך ניקוי.

לכל ביקורות "מתנה לחג" לחצו כאן.

חוות דעת

בואו נתחיל במגרעת הגדולה של המכשיר - הוא חוטי. במציאות של היום, שבה התרגלנו לשואבים אלחוטיים, זה הרבה פחות כיף ומגביל. עם זאת, למטבע הזה יש צד שני - לא צריך לדאוג מהתרוקנות הסוללה ועוצמת היניקה גבוהה בהרבה מזו של שואבים אלחוטיים. המכשיר הזה בהחלט עושה את העבודה והחוט ארוך דיו לסלון ממוצע, אם כי במעבר בין חדרים תצטרכו, כפי הנראה, לנתק ולמצוא שקע אחר. הוא גם מאוד פשוט ובסיסי, ובעולם מורכב כל כך זה דווקא יתרון.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה

פסק הדין

זה לא המכשיר הקלאסי שאליו התרגלנו מהיצרניות. הצורה שלו מגושמת וכך לעתים גם ההתנהלות איתו, אבל הוא שואב בסיסי מצוין והמחיר שלו, 399 שקל, הופך אותו לעסקה כדאית, בין אם כשואב ראשון ובין אם כמוצר משלים לשואבים אלחוטיים.

שואב אבק יעיל במחיר של מכנסי ג'ינס? בהחלט שווה את הכסף.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully