וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוץ אלייך: פרויקט הצילומים החדש של בריאן אדמס

חברת kaldewei הגרמנית, המתמחה באמבטיות וכיורים יוקרתיים במיוחד ומיובאת לארץ ע"י חברת נוטלי, משתפת זו הפעם השלישית פעולה עם הזמר הידוע. הפעם: רוגע של סוף יום

בריאן אדמס מצלם לקאלדוויי. בריאן אדמס,
בריאן אדמס מצלם לקאלדוויי/בריאן אדמס

חברת kaldewei הגרמנית, המתמחה באמבטיות וכיורים העשויים פלדה בחיפוי אמייל ומיובאת לארץ ע"י חברת נוטלי, משתפת זו הפעם השלישית פעולה עם הצלם הידוע בריאן אדמס , הידוע גם כאחד מגדולי הצלמים בדורנו. אדמס ערך צילומים ייחודיים בברלין לסדרת אמבטיות של החברה המכונה MEISTERSTUCK OYO DUE.

הפעם המצולמים צולמו בתוך האמבטיה המעוצבת באווירה של הנאה ושקט המדגישה רגעים פרטיים באופן שנדמה שהם נרדמו מתוך רוגע של סוף יום. האמבטיות הן פרי סטנדינג, עומדות לבד, ניצבות במרכז הבמה והדמויות המצולמות כאילו נחות באמבטיה לאחר יום מתיש, ברגע לו ציפו כל העת. הדמויות מוקמו באמבטיות האלגנטיות, כאשר הפנים כלל אינם גלויים ומותירים מקום לדמיון ואז נשאלת השאלה מי הם בעצם ומה הם חווים באמבטיה המעוצבת והעוטפת.

בריאן אדמס מצלם לאמבטיות Kaldewei. בריאן אדמס,
בריאן אדמס מצלם לאמבטיות Kaldewei/בריאן אדמס

אדמס צילם את האמבטיות מזווית מרוחקת כאילו לא התערב בצילום והשאיר את הדמויות להתבודד באמבטיה. מתוך זווית הצילום נוצרה אמירה של "אני רק מתעד ולא מתערב". הן עוצבו בצורה אובאלית כמעין ביצה המרחפת באוויר ברוגע ובשלווה, בקפסולה ייחודית של יוקרה העוטפת ביציבות ובאלגנטיות.

האמבטיות נוסכות תחושה כמו של תינוק המצוי ברחם אימו ועוצבו מתוך הנדסת אנוש מהגבוהות בתחום. הן עמידות ביותר, עשויות מאמייל מתכתי עם גמורים של פלדת טיטניום. האלגנטיות, האובאליות, החומרים הבלתי מתכלים היתרונות הרבים של עמידות מוחלטת באש, חומרי ניקיון חזקים והאחריות הבין לאומית של קלדווי ל-30 שנה, יצרו את האמבטיה האידיאלית שבין השאר גם זכתה בפרסי העיצוב המובילים בעולם כמו "If design" and "Red dot", דגם שאין לה תחליף בשום מקום בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully