וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

מארז אפייה שני חלקים הכולל תבנית 6 שקעים וערכת זילוף מבית סולתם, 53.55 שח במקום 119 שח, להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il. אסף אמברם,
מארז אפייה שני חלקים הכולל תבנית 6 שקעים וערכת זילוף מבית סולתם, 53.55 שח במקום 119 שח, להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il/אסף אמברם

מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת משלוחי המנות המתוקים ומציע מבחר רב של תבניות עוגה בשלל צורות וגדלים, לצד שפע של כלי אפייה ואביזרים איכותיים, שאיתם ניתן להכין משלוח מנות מושקע.

במאפייני חג הפורים השמחים ניתן למצוא את משלוחי המנות המתוקים. בין מכיני המשלוחים ניתן למצוא שני סוגים של אנשים, אלו שקונים ממתקים מהסופר הקרוב לבייתם ואלו שעומלים על משלוח מנות מושקע שכולל פריטי מתיקה מהמטבח הבייתי בעבודת יד. עבור הסוג השני מציעה סולתם מגוון פריטים לאופה המתחיל והמקצועי כאחד. בין היתר ניתן למצוא תבניות עוגה בצורות וקטרים שונים, כדוגמת פאי קלאסי, לבבות ופרחים. עוד ניתן למצוא תבניות קוגלהוף, אנגליש קייק, מאפינס, תבניות קפיץ, כלי מדידה שונים ואף כלי נשיאה מיוחדים לעוגות. אלו ועוד מוצעים כפריטים בודדים או במארזי אפייה מהודרים. בכדי להפוך את החוויה לעוד יותר חגיגית ומתוקה, מוצע כעת על המגוון 55% הנחה בחנות האון ליין לזמן מוגבל! טווח המחירים: 20-199 שקלים.

להשיג בסניפי רשת סולתם ובאתר.

כר דשא לייבוש בקבוקים וחפצי תינוקות מבית המותג NUBY, 74.90 שקל, להשיג ברשתות השיווק המובחרות. יחצ,
כר דשא לייבוש בקבוקים וחפצי תינוקות מבית המותג NUBY, 74.90 שקל, להשיג ברשתות השיווק המובחרות/יחצ

מייבשים את הדשא!

מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY, הקיים במעל ל- 150 מדינות בעולם, מציג משטח מעוצב ומדליק בצורת כר דשא, בעל מבנה גמיש המאפשר ייבוש של בקבוקים, כמו גם חפצי תינוקות שונים בכל הצורות והגדלים!

בקבוקים, מוצצים, צלחות, קערות, מכסים סכו"ם ושאר פריטים שתינוקות מכניסים לפיהם דורשים ניקוי וחיטוי לעיתים דחופות ולאחריו כמובן ייבוש. המשטח הדקורטיבי החדש מבית המותג נותן מענה פרקטי לצרכי ההורה, שגם שומר על הסדר ומקשט בחינניות את סביבת המטבח והכיור. תחתית המשטח המנקזת את המים לתוכה, כמו גם שיערות הדשא עשויים פלסטיק עמיד ואיכותי. השיערות הירוקות היוצרות את מבנה הדשא הינן גמישות ומעוצבות כך שיוכלו להחזיק פריטים בגדלים ומשקלים שונים בצורה עומדת ויציבה. העיצוב מתפרק לשלושה חלקים ומאפשר ניקוי קל, פשוט, חמוד ויעיל! המחיר: 74.90 שקלים.

NUBY- להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בלקוני וישר מבית ויויאן. יחצ,
בלקוני וישר מבית ויויאן/יחצ

מרפסות השמש הפכו היום לחלק בלתי נפרד מהבית. היתרון הגדול ביותר של מרפסת השמש הוא להיות בבית ולהרגיש בחוץ. ואם אנו נהנים במרפסת מה יותר חשוב מלנקות את מעקה הזכוכית של המרפסת גם מצידה החיצוני על מנת לייצר תמונה מושלמת של הבחוץ ולראות את הכל באור נקי ושלם?

לאחר תקופה ארוכה של מחקר ופיתוח, חברת VIVIAN האיטלקית משיקה את BALCONY VISHER, מגב ייחודי חכם ופשוט לניקוי מעקה המרפסת משני צדדיו. למגב מחובר סליל קפיצי משוריין עם סגר ביטחון להשחלת היד. לקפיץ 3 מטרות: מניעת נפילת המגב, הפחתה מתחושת משקלו של המוצר ועזרה בתפעולו. מגב הסיליקון נועד לגרוף את מי הסבון מלמעלה כלפי מטה. כרית המיקרופייבר מצידו השני של להב הסיליקון מיועדת לספיגת הטיפות מתחתית המעקה לאחר פעולת הניגוב.

מחיר: 149.90 שקל, להשיג ברשת חנויות אייס, היפר רוזנפלד, רשת חנויות ג'ונסון קלין ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

דיסיטי מעלה אדומים. יחצ,
דיסיטי מעלה אדומים/יחצ

מתחם העיצוב Dcity בפארק ישראל שליד ירושלים מציג מבצע ייחודי לחודש מרץ - בכל קנייה מעל 5,000 שקלים במגוון חנויות המתחם מקבלים 500 שקלים לקנייה בחנות האאוטלט BRANDS OUTLET.

חנות האאוטלט BRANDS OUTLET מתפרסת על-פני 2,000 מ''ר ומציעה מגוון רחב של מותגים בינלאומיים בעשרות אחוזי הנחה. בחנות ניתן למצוא מחלקות בגדים, נעליים ואקססוריז של מותגים בינלאומיים מובילים, לנשים, גברים, ילדים ונוער.

המבצע בתוקף עד לתאריך 31/03/24 או עד גמר המלאי.

קוק אנד בייק - קולקציית ROSO ORIGIN. טל טרי,
קוק אנד בייק - קולקציית ROSO ORIGIN/טל טרי

רשת COOK AND BAKE - רשת המולטי ברנד המובילה בתחום מוצרי האירוח, הבישול והאפייה, מציגה בימים אלה את קולקציית roso ORIGIN קולקציה בהשראת חמשת היסודות הסינים - עץ, אש, אדמה, מתכת ומים. קולקציה הכוללת אוסף של כלי בישול ואביזרים משלימים המעוצבים בצבעים חמימים וחורפיים שיכניסו למטבח אווירה משפחתית ומנחמת.

כלי המטבח האיכותיים של המותג roso לובשים את צבעי היסודות - כחול, ירוק, אדום, חום ואפור.
קולקציית אוריגן של רשת Cook and Bake בנויה מחמישה צבעים, כל צבע הוא יסוד אחר. ניתן לבחור בצבע אחד או לשלב כמה צבעים שישלימו זה את זה בדיוק כמו חמשת היסודות. הסדרה כוללת כלי בישול ואביזרים בנוחות מקסימלית. בין המוצרים: סירים, מחבתות, סוטאז'ים, קופסאות אחסון, בקבוקים ועוד.

טווח מחירים של קולקציית "אוריגן" של הרשת: 39 - 419 שקל. לרגל השקת הקולקציה כלל המוצרים במחירים מיוחדים: סירים, מחבתות וסטואזים - עד 60% הנחה, בקבוקים ואביזרים משלימים- עד 40%. המבצע עד ה-25.3 או עד גמר המלאי.

ליצן גנן מצופה כסף, 375 שקל, הצורפים. צחי קיבנשטיין,
ליצן גנן מצופה כסף, 375 שקל, הצורפים/צחי קיבנשטיין

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל ''הצורפים'' מציג את קולקציית הליצנים ומגשים לפורים של מותג הבית "מרדינגר" בשלל עיצובים וסגנונות אומנותיים ומקוריים. הקולקציה מציעה עיצובים צבעוניים וססגוניים המצופים בכסף טהור צבועים בעבודת יד מוקפדת, בעל מראה מקורי וייחודי לפורים, במחירים מיוחדים לפורים 2024.

את כל מבחר הליצנים ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

ZAGAMIX -ריהוט גן פונקציונלי. זגה,
ZAGAMIX -ריהוט גן פונקציונלי/זגה

תחושת השהיה בחוץ והאוורור ללא הצורך לעזוב את הבית, קנו למרפסת הביתית ולגינה הפרטית מקום של כבוד. בין אם בהקדשת זמן לעצמך ובין אם בבילוי עם חברים, אין תחליף לתחושת הפינוק שהן מעניקות. עיצוב חללים אלו דורש התייחסות מיוחדת בהיותם שטחי חוץ ולא פנים, כך למשל הריהוט צריך להיות מותאם על מנת שלא יישחק.

מותג העיצוב החדשני ZAGAMIX, מבית זגה- פינות אוכל, משיק את קולקציית ריהוט הגן לאביב קיץ 2024, העשוי מחומרים עמידים לגשם ולשמש ומתאימים למרפסת ולגינה. הקולקציה עושה שימוש בחומרים איכותיים שאינם מחלידים ובציפוי המהווה שכבת הגנה מקרינת השמש.

הקולקציה כוללת מגוון רחב של פריטים המתאימים לכל חלל, דירות ובתים קטנים וגדולים כאחד, החל ממרפסת זוגית קטנה ועד חצר משפחתית גדולה, בין היתר ניתן למצוא בקולקציה: פינות ישיבה מגוונות וצבעוניות בגוונים של ירוק, כחול, לבן ועוד, שולחנות קפה מעוצבים, ספסלים, הדומים, כסא נדנדה, פינות אוכל ועוד.

מחירים: החל מ 310 שקל, ניתן להשיג באתר המקוון, זמן אספקה מהיר של 5 ימי עסקים

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully