וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הום קוטור: הכירו את הקולקציה החדשה של Fendi Casa

קולקציית פריטי עיצוב חדשה של המותג הבנלאומי Fendi Casa נחתה באולמות התצוגה של בית "פיטרו הכט", עם מנעד עשיר בפריטים נחשקים. קבלו הצצה

פנדי קאסה להשיג בפיטרו הכט, מחיר בהזמנה אישית. יחצ,
פנדי קאסה להשיג בפיטרו הכט, מחיר בהזמנה אישית/יחצ

המותג Fendi Casa שנוסד ברומא לפני קרוב ל- 100 שנה, נחשב מאז ומעולם למוביל טרנדים, הן מעל במת האופנה והן בתחום הלבשת הבית. כיום, הוא נחשב למותג חובה בקרב חובבי מותגי היוקרה העילית והפך למותג בעל הערכה רבה.

גם השנה ממשיך המותג במתיחת הפנים עליה הכריז בשנה החולפת, עם קו עיצוב חדשני, בעל שפה מיתוגית עדינה ואלגנטית המחברת בין יצירתיות, חומריות ותשומת לב לפרטים הקטנים.

אופי הקולקציה מתבטא בעיצוב עדין ושובב, לעיתים אפילו משחקי. הפריטים השונים עוצבו בקפידה על ידי המעצבים היצירתיים ביותר. אם בעבר המותג היה מזוהה עם סגנון קלאסי וראוותני, הרי שכיום, תחת ניהולה הקריאטיבי החדש של Silviya Venturini Fendi הוא משדר פאסון מתובל באלגנטיות מתוחכמת.

קולקציית Fendi. יחצ,
קולקציית Fendi/יחצ

השינוי שחל בחברה, התחיל בלוגו של Fendi שעבר מיתוג מחדש. ניתן להבחין בסמל המוכר בצורה כמעט נסתרת בפרטי הריהוט- סיומת מסעד יד, פינות תחתונות של ספות וכורסאות ולעיתים כחלק מצורניות המוצר עצמו.

הקולקציה החדשה כוללת דגמים מובילים, בהם: דגם ה- Blow up , ספה המשדרת רכות עננית אשר מזמינה להתרפק עליה. היא בנויה מיחידות שונות וניתן להתאים אותה בצורה מודולרית לכל חלל וכך לייצר אינספור קומפוזיציות שונות. עם צורה רחבה ונוחה, ספת ה-Blow Up משלבת אלמנטים אייקוניים והופכת אותם סופר עכשוויים. המושבים והמשענות משתלבים ללא מאמץ זה עם זה. בסיס העץ מרים את הספה מהקרקע, ומשפר את תחושת הקלילות והתמיכה.

ב Fendi- אוהבים להשתעשע עם העיצוב וללקט אובייקטים מוכרים ולהעניק להם אינטרפטציה חדשה. שולחנות Earring לדוגמא נראים כמו עגיל גדול מימדים. בחברה יצרו שיתוף פעולה עם המעצב Marcel Wanders, שבחר לשלב את המסורת הקלאסית של המותג הוותיק, ועיצב את מוצריו בהשראת הקשתות האגדיות של רומא העתיקה, אלמנט המופיע תדיר בחלק מפריטי הקולקציה וגם מאפיין בולט בחנות הדגל במילאנו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פנדי קאסה להשיג בפיטרו הכט' מחיר בהזמנה אישית. יחצ,
פנדי קאסה להשיג בפיטרו הכט' מחיר בהזמנה אישית/יחצ

ב- Fendi החכימו ממזמן שעיצוב אינו פוסק בריהוט, אלא גולש לתחומים שונים כמו תאורה, אקססוריז, וטקסטיל. גופי התאורה בעלי צורות ייחודיות, עשויים חומרים שונים כמו זכוכית עץ ומתכת. הטקסטיל אותו ניתן למצוא כחלק מהקולקציה ממותג בצורה אלגנטית וחכמה, כיאה למותג יוקרה מוביל.

כחלק מאוסף האקססוריז ניתן למצוא בנוסף, מגוון שלם של משחקים מעוצבים. בין הפריטים המיוחדים אפשר למצוא ערכת שש-בש מגנטית בגווני חום-ורוד, ומשחק ג'נגה מעץ איכותי. המשחקים יוסיפו לכל חלל ממד נוסף, ויכולים לשמש מתנה מקורית, נצחית ובלתי נשכחת.

Fendi Casa, ניתן להשיג בלעדית בפיטרו הכט, מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ומתחם DCITY, מעלה אדומים

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully