וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתכשכים ומנצחים: הבילוי האולטימטיבי של שחקני מכבי עירוני רמת גן

קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Fire & Ice - מתחם אמבטיות קרח וסאונה בתל אביב. המתחם הוקם ע"י קבוצת יזמים בתחומי הסייבר, נדל"ן מסעדנות ושיווק

אדם אריאל. יחצ,
אדם אריאל/יחצ

קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Fire & Ice - מתחם אמבטיות קרח וסאונה בתל אביב. המתחם הוקם ע"י קבוצת יזמים בתחומי הסייבר, נדל"ן מסעדנות ושיווק: אורי רם רייזנר, יונתן לוי שחקן נבחרת ישראל ברוגבי (2013-2019) אייל אלמוג, איתמר כהן ורותם צוברי. לוי עלה לישראל ב-2011 כדי להתגייס לשרות צבאי ביחידת דובדבן מגוייס עדיין למילואים מאז תחילת המלחמה

ב- Fire & Ice - הממוקם בכיכר אתרים על הים בתל אביב, סאונה אינפרא אדום ואמבטיות קרח. אמבטיות קרח נכנסו בשנים האחרונות לשגרת היום יום של ספורטאים רבים ברחבי העולם, כמו גם מיליוני אנשים אחרים אחרי שהתברר כי לחשיפה לקור יתרונות רבים: חיזוק מערכת החיסון, שיפור זרימת הדם, חיזוק יכולות מנטליות, סיוע בהורדת דלקתיות, שריפת שומן ועוד.
גם לחשיפה לחום יתרונות רבים. שהייה בסאונה אינפרא אדום תורמת לניקוי רעלים, ריפוי דלקות, הקלה בכאבי שרירים, מיצוק וניקוי העור, שיפור זרימת הדם. שניהם מעולים בנפרד, ועוד יותר מעולים ביחד.

מיליונים נוספים בעולם הכניסו בשנים האחרונות את אמבטיות הקרח לשגרת היום יום שלהם בינהם גם קים קרדשיאן, ארלינג הולאנד, לוגאן פול, ג'ו רוגן.

שחקני רמת גן החלו כבר בשימוש באמבטיות הקרח והסאונה וישתתפו בסדנאות המועברות במתחם. מנויי הקבוצה יהנו מהטבה מיוחדת בעת הצגת המנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully