וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח מעבר לפינה: 5 הפריטים שישדרגו לכם את הבית בלי מאמץ

תוספות קטנות יכולות לחולל שינוי גדול

ניסו רהיטי יוקרה. יחצ,
ניסו רהיטי יוקרה/יחצ

פסח נמצא מעבר לפינה וזהו הזמן האידיאלי לשדרג את הבית עם כמה תוספות קטנות אשר יכולות לחולל שינוי גדול ולהפוך את השגרה שלכם לנעימה הרבה יותר. כל מה שצריך זה לבחור את הפריטים הנכונים וכמובן, את האיכותיים ביותר.

אז בין אם אתם מארחים ארוחת ליל הסדר או פשוט מבקשים להחדיר לחלל שלכם מגע של אלגנטיות, חמשת פריטים אלו של רהיטי ניסו יצליחו לשדרג את הבית שלכם ללא מאמץ.

שולחנות קפה

ניסו רהיטי יוקרה. יחצ,
ניסו רהיטי יוקרה/יחצ

החלק המרכזי של כל סלון, שולחן קפה שנבחר היטב יכול להעלות באופן מיידי את המראה והתחושה של החלל שלך. בין אם אתם מעדיפים מראה אסתטי מלוטש ומודרני או מראה קלאסי יותר, שולחנות הקפה הם השילוב המושלם של צורה ותפקוד, ומספקים משטח מסוגנן למשקאות, חטיפים ושיחה קולחת.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

כורסאות

ניסו רהיטי יוקרה. יחצ,
ניסו רהיטי יוקרה/יחצ

כורסאות הן לא רק רהיטים פונקציונליים אלא גם מוסיפות נופך של תחכום ונוחות לכל חדר. הוספת זוג כורסאות לפינה נעימה או ליד האח יכולה לשנות מיידית את האווירה בביתכם.

בחרו בסגנונות המשלימים את העיצוב הקיים שלכם, בין אם מדובר בכורסת קטיפה וגדולה לסלון או עיצוב מלוטש ומודרני לאסתטיקה מינימליסטית.

שטיחים

ניסו רהיטי יוקרה. יחצ,
ניסו רהיטי יוקרה/יחצ

שטיחים משמשים כבסיס לכל חלל מעוצב היטב, קושרים יחד רהיטים ועיצוב תוך הוספת חמימות ומרקם לחדר. בין אם אתם מעדיפים דפוסים נועזים, גוונים ניטרליים או טקסטורות יוקרתיות, יש שטיח שיתאים לכל טעם וסגנון. שטיח במיקום אסטרטגי יכול להגדיר פינות ישיבה, לעגן סידורי ריהוט וליצור עניין ויזואלי בחלל גדול.

כריות

ניסו רהיטי יוקרה, כריות. יחצ,
ניסו רהיטי יוקרה, כריות/יחצ

כריות הן אולי הדרך הקלה והרב-תכליתית ביותר להוסיף נגיעה של צבע, דפוס או מרקם לכל חדר. פזרו כמה כריות על הספה, הכורסה או המיטה שלכם כדי להעלות באופן מיידי את הנוחות והסגנון של החלל שלכם. ערבבו והתאימו גדלים, צורות ובדים שונים כדי ליצור עניין חזותי ושכבות. בנוסף, כריות הן דרך מצוינת להתנסות בטרנדים עונתיים או לרענן את העיצוב מבלי להתחייב לשיפוץ גדול. מכריות רכות ונימוחות ועד עיצובים גיאומטריים אלגנטיים, האפשרויות הן אינסופיות בכל הנוגע לשילוב כריות בבית.

כיסאות בר

ניסו רהיטי יוקרה. יחצ,
ניסו רהיטי יוקרה/יחצ

כסאות בר אינם מיועדים רק לאיי מטבח או לברים ביתיים; הם יכולים לשמש גם כאפשרויות ישיבה מסוגננות ופונקציונליות בפינות אוכל, פינות ארוחת בוקר, או אפילו כישיבה נוספת בסלון. בחרו כסאות בר המשלימים את הריהוט והעיצוב הקיימים שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully