וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו בבית: יוזמות ברוח התקופה

אירוע אדריכלים עמינח פנינה רוזנבלום ורוני שוורץ. רפי דלויה,
אירוע אדריכלים עמינח פנינה רוזנבלום ורוני שוורץ/רפי דלויה

אדריכליות ומעצבות פנים התארחו במסגרת חגיגות יום האישה שערכה חברת עמינח בסניף הדגל שלה בבני ברק. על הצד האומנותי - הרצאת אורח של פנינה רוזנבלום, שדיברה על הדרך להצלחה ונתנה טיפים לבניית מותג אישי. בין היתר התברר שלפני לא מעט שנים(..) היתה רוזנבלום הפרזנטורית הראשונה של עמינח, כך שמדובר גם בסוג של סגירת מעגל עבורה. רוזנבלום הפתיעה את האדריכליות ועם סיום ההרצאה ביצעה את השיר שלה "איפה הייתם ב 7.10". לדבריה היא בדיוק חזרה עכשיו ממיאמי מנסיעת עסקים וגם שם ביצעה את השיר והוא זכה לתגובות מדהימות.

עו"ד דביר אינדיג. מורג ביטן,
עו"ד דביר אינדיג/מורג ביטן

במסגרת אירוע שנתיים להקמת מתחם הכספות בריקסטון בירושלים תעניק החברה לשוכרי כספות חדשים חודשיים שכירות חינם (שווי של כ-500 שקל). מתחם כספות בריקסטון ירושלים הממוקם בבית כלל כולל 2,500 כספות ומנוהל בנוהלי אבטחה ודיסקרטיות ברמה הגבוה ביותר.

דביר אינדיג, מנכ"ל בריקסטון: "כמחווה מיוחד למשפחות מפונים מאזור הדרום והצפון מתחם בריקסטון ירושלים ייתן כספות חינם ל-3 חודשיים כדי לאפשר להם אחסון חפצי ערך".

מתחם הכספות "בריקסטון" ירושלים במחווה מיוחד לאנשי המילואים ולמשפחות מפונים מאזור הדרום והצפון כספות חינם ל-3 חודשים כדי לאפשר אחסון חפצי ערך במתחם כספות מאובטח. לחברת בריקסטון שני מתחמי כספות פרטיים בירושלים ובתל-אביב ובימים אלו יוזמת החברה הקמת מתחם הכספות החדש "בריקסטון 3" שיהיה מתחם הכספות האוטומטי הראשון בישראל שיספק שירות זמין 24/7 דיסקרטי יותר ובטוח יותר באמצעות רובוטים ללא מגע יד אדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עובדות הראל אודל אביחי, אודליה ברס ועינב דהן. יחצ,
עובדות הראל אודל אביחי, אודליה ברס ועינב דהן/יחצ

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ציינה את יום האישה הבינלאומי בשיתוף פעולה עם עמותת אלון ואלה. במהלך השבוע האחרון, ובמסגרת אירועי יום האישה בקבוצה, עובדי חטיבת ישירים ושת"פ, התכנסו לארוז 350 מארזי טיפוח. המארזים חולקו ללוחמות שנפצעו במלחמה, לנשים שבנם או בן זוגן נפצע במלחמה ולנשים במעגל הזנות ובמקלטי מחסה. במהלך הפעילות אירחנו את מייסד עמותת אלון ואלה- אלון בריקמן, שהרצה ולימד על ערך ההתנדבות, הנתינה, החברות והערבות ההדדית, תוך המחשה של מושג ההתנדבות והחמלה בדגש על חוזקן של הנשים בימים מורכבים אלה.

בעוד יום האישה הבינלאומי מקדם לתמוך בשוויון מגדרי ולהשמיע את קולן של נשים ברחבי העולם, קבוצת הראל נשארת איתנה במחויבותה ליצירת חברה שוויונית ומכילה יותר.

מהראל נמסר: "אנו גאים בעובדות ובעובדים שלנו על ההירתמות המדהימה והמסירות לרוח ההתנדבות, בימים מורכבים אלה. אנו בהראל מאמינים בכוחה של פעולה משותפת והתרומה העמוקה שהיא יכולה לעשות הן לחברה הישראלית והן לקבוצת הראל. יוזמה זו מתיישבת עם ערכי החמלה, ההכלה והאחריות החברתית שלנו. אנו שמחים לקדם ולדאוג לתחושה טובה ובטוחה עבור נשים- כל יום- כל השנה".

seperator

חברת הסייבר הישראלית מורפיסק ציינה את יום האישה הבינלאומי בשיתוף פעולה עם עמותת 'בונות אלטרנטיבה' אשר העבירו הרצאה לכל עובדי החברה. בה המסר העיקרי היה בנייה מחדש של חברה צודקת בה נשים הן שותפות מובילות בקבלת החלטות בכל התחומים.

טלי עמר, מנהלת משאבי אנוש בחברת Morphisec ציינה: "ביום האישה הבינלאומי, אנו מכירים בתפקידים יוצאי הדופן שנשים ממלאות בחברה שלנו. התרומה שלהן מהווה חשיבות מכרעת להצלחה ולחדשנות שלנו. עם זאת המטרה היא לחגוג הישגים ללא שום קשר למגדר, ואכן ב Morphisec ההזדמנות שניתנת לכל תפקיד היא שווה ואין כלל הבדל מגדרי. עוד מוסיפה: "לא נוכל להתייחס ליום הזה מבלי להזכיר את הנשים, הגברים והילדים שהם בני ערובה בעזה. כולן חייבות וכולם חייבים - לחזור אלינו".

seperator

נשות חברת הפינטק קפיטוליס יצאו ליום התרעננות והעצמה נשית בתל אביב; סדנת ריחות ושמנים ומעגל העצמה אותו העבירה שלי ניסים, מנהלת משאבי אנוש בחברת קפיטוליס.

זרי תקווה. יחצ,
זרי תקווה/יחצ

בהרצליה מדיקל סנטר קישטו היום את הקבלה בפרחים צהובים וחילקו זרי תקווה אשר מציינים על גביהם את 19 החטופות שנמצאות בשבי החמאס למעלה מ- 150 יום. נעמה, ג'ודי, נועה, רומי, ארבל, כרמל, מיה, עדן, ענבר, דורון, לירי, דניאלה, שירי, שני, קרינה, עמית, אגם, עפרה. החלוקה התקיימה בשיתוף פרוייקט "זר תקווה" ביוזמת "קרן כדר" אשר נועד לפזר תמיכה ותקווה בקרב משפחות החטופים.

אורית זיצר מנהלת משאבי אנוש ומורן נישלי שניאורסון סגנית מנהלת משאבי אנוש בהרצליה מדיקל סנטר: "בחרנו לשים את החטופות בראש סדר עדיפויות לציון יום האישה והשבתם של כל החטופים הביתה, בדגש על 19 הנשים החטופות הנמצאות כבר 153 ימים בשבי בעזה. כולנו תקווה שיחזרו עכשיו לביתם! אנו מקדישות כאן את יום האשה לנשים הגיבורות שנמצאות שם ונלחמות על חייהן.

עדי אשכנזי לקניוני עופר בקמפיין ליום האשה  בעיצובה של אתי קובו בשיתוף עמותת אחת מתשע. אלון שפרנסקי,
עדי אשכנזי לקניוני עופר בקמפיין ליום האשה בעיצובה של אתי קובו בשיתוף עמותת אחת מתשע/אלון שפרנסקי

לרגל יום האישה הבינלאומי, הנערך ב-8 במרץ, רשת קניוני עופר יוצאת בשיתוף פעולה עם מעצבת התכשיטים, אושיית האופנה והמשפיענית אתי קובו, לפעילות למען עמותת אחת מתשע. במסגרת זו יושק צמיד פנינה אופנתי שעיצבה קובו והוא יימכר באופן בלעדי בכל אחד מ 18 קניוני עופר ברחבי הארץ, במחיר מיוחד: 29.90 שקל, כל ההכנסות קודש תרומה לעמותת "אחת מתשע".

אתי קובו, הנחשבת לאחת מאושיית האופנה ומעצבות התכשיטים הבולטות בישראל, עיצבה עבור רשת קניוני עופר לרגל יום האישה הבינלאומי, צמיד טרנדי וייחודי, המשלב חומרים טבעיים עם אבני פנינה. לקובו 106 אלף עוקבים וצי מפורסמות שרוכשות את תכשיטיה, ידועה בעיצוב תכשיטים המתכתבים באופן מדויק עם הטרנדים הנכונים והעדכניים.

אתי קובו מסרה על עיצוב הצמיד עבור רשת קניוני עופר למען עמותת אחת מתשע: "אני שמחה להיות חלק ממטרה חשובה למען עמותת אחת מתשע, זו זכות גדולה עבורי. מדובר באחד הנושאים החשובים לכל אישה: בריאות הגוף, ולכן אני גאה להירתם למטרה נעלה זו. אין דבר שעושה אותי יותר גאה ביצירה שלי".

עמותת "אחת מתשע" מסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. כמו כן, העמותה מקיימת פעילויות הסברה, מקדמת שינוי חקיקה ומהלכים תקשורתיים להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה.

הצמידים יימכרו החל מה - 3.3 עד 9.3 או עד גמר המלאי, ב 18 קניונים ברחבי הארץ: קניון עופר רמת אביב, קניון עופר נהריה, עופר סנטר נוף הגליל, חוצות המפרץ אאוטלט, עופר הקריון - קריות, עופר גרנד קניון - חיפה, עופר חדרה, עופר השרון - נתניה, עופר הקניון הגדול - פ"ת, עופר סירקין -פ"ת, עופר מרום - רמת גן, עופר הגבעה - גבעת שמואל, עופר קניותר - נס ציונה, עופר רחובות, עופר בילו סנטר אאוטלט, עופר אדומים - מעלה אדומים, קניון עופר הראל, עופר גרנד קניון - באר שבע.

יום האישה בסייסנס. יחצ,
יום האישה בסייסנס/יחצ

לכבוד יום האישה, בחברת סייסנס (Sisense) החליטו לתת השראה לדור הנשים הבא. בשיתוף עם עמותת אופנים, אשר עוסקת בצמצום פערים וקידום שוויון הזדמנויות בחינוך לילדים ביישובי הפריפריה בישראל, אירחו במשרדי סייסנס קבוצה של 15 בנות מאולפנה באופקים.

במהלך האירוע התקיים פאנל עם עובדות סייסנס, בו התאפשר לבנות האולפנה לשאול אותן שאלות שסקרנו אותן במיוחד: אילו אתגרים עמדו בפניהן כאישה בעת קבלה לעבודה? האם הן הרגישו אי פעם שקולן לא נשמע? איזו מגמה למדו בתיכון והאם זה השפיע עליהן למסלול החיים? מה עשו בצבא? כמה הן מרוויחות ועוד. בסייסנס ישראל בנו תכניות ייחודית לאירוע שסיפקה לבנות הצצה למוצר החברה, כשבמהלך הפעילות הן התנסו במוצר ואף הגיעו למסקנות מעניינות. שני דגן, מנהלת משאבי אנוש בסייסנס ישראל: "המפגש היה מרגש ומעצים לשני הצדדים, והייתה לנו הזכות לארח את הבנות במשרדנו. אנחנו גאים באחוז הנשים הגבוה בסייסנס בכלל ובמשרות הטכנולוגית במיוחד, ורצינו להעביר את המסר הזה גם לדור הבא".

אירה דולפין וחיילות גדוד "אבירי הדרום". יחצ,
אירה דולפין וחיילות גדוד "אבירי הדרום"/יחצ

מאמנת הכושר המובילה אירה דולפין ערכה הבוקר אימון מיוחד ל-50 חיילות בסדיר מגדוד הובלה "אבירי הדרום" שלקחו חלק בחודשים האחרונים בלחימה בעזה ועדין לוקחות פעיל ומשמעותי בה.

האימון הוא חלק מיום כיף לחיילות של הגדוד ליום האישה הבינלאומי שכלל גם הרצאה של פנינה רוזנבלום.

מצ"ב תמונות של אירה דולפין וחיילות גדוד "אבירי הדרום" מאימון הכושר המיוחד ב-1rebel.

מימין ענבל לביא יוני אביבי ותמר ליבוביץ. שלומי כהן,
מימין ענבל לביא יוני אביבי ותמר ליבוביץ/שלומי כהן

יוני אביבי, מבעלי אביבי מטבחים ארח באולם התצוגה של אביבי בראשון לציון, קבוצה של משפיעניות לקמפיין מיוחד לציון יום האישה. מטרת הקמפיין היתה לאתר את ה"פיצ'ר", פריט או אביזר, במטבח אשר יכול להפוך את העבודה ליעילה יותר, מהירה יותר, טובה יותר, חסכונית יותר, שתשדרג את המטבח ותשאיר לנו מקום וזמן להספיק הרבה יותר. בין אביזרי "הקסמים" הללו נרשמה התלהבות ממגירות נסתרות, קולט אדים שנשלף מתוך השיש, אי מטבח שהופך לפינת אוכל ודלתות קונספטה שמסתירות את כל אזור העבודה של המטבח. לדברי יוני אביבי: "אנחנו מצדיעים לנשים החזקות של היום למרות שבמטבח של היום 2024, גם מבחינה מספרית, אנחנו מוצאים כמות גבוהה יותר של גברים מאשר נשים."

מימין לשמאל רן כצמן, אבידע בכר. מורג ביטן,
מימין לשמאל רן כצמן, אבידע בכר/מורג ביטן

חברת ההסעדה המובילה עידית מקבוצת מלונות דן קיימה בימים אלו את כנס המנהלים השנתי של החברה בנוכחות כ-70 מנהלי ומטה החברה במלון דן אכדיה בהרצליה. בכנס בו נכחו כ 70 מנהלי ומטה החברה, הציג רן כצמן מנכ"ל חברת עידית את ביצועי השנה שחלפה ואת תוכנית העבודה לשנת 2024.

הכנס נפתח בדקת דומיה והקראת מילות הספד לרס"מ במיל' נועם אשרם, מנהל בחברה שנפל בעת מילוי תפקידו ברצועת עזה בחודש ינואר. את הכנס חתם מפגש מרגש עם אבידע בכר, חבר קיבוץ בארי, ששרד יחד עם ביתו את זוועות ה 7.10 לאחר שאיבדו את אם המשפחה ואת הבן. אבידע, שאיבד גם את רגל ימין במרחץ הדמים סיפר באופן אוטנטי את סיפורו האישי והטרגי באירוע המחריד והמזעזע.

חברת עידית, יחד עם חברת הבת טיב וטעים, היא קבוצת ההסעדה המובילה לחברות וארגונים, עם מחזור מכירות של כ-400 מליון שקל ומעסיקה כ-1,500 עובדים ברחבי הארץ.

רן כצמן מנכ"ל עידית: "אני מדמה את התקופה לנסיעה ברכבת הרים עם עליות וירידות תלולות, היפוכים וגילגולים, המשפיעים על חיי אדם ועל הביצועים. אנו מספקים שירותים לכוחות הביטחון ולתעשייה הביטחונית ותפקידנו לשמור על רצף כשירות ושירות מעולה לאנשי כוחות הביטחון. חברת עידית מקפידה גם בימים קשים אלה לספק את השירות הטוב והמדוייק ביותר ללקוחותיה גם כאשר הצרכים משתנים מקצה לקצה במהירות שיא."

מימין יניב בן חגי לוי, איציק שמולי, טל רוסו, אלעד אשטקר. יחצ,
מימין יניב בן חגי לוי, איציק שמולי, טל רוסו, אלעד אשטקר/יחצ

במסגרת סיור ובהמשך לעבודתה הנרחבת של הפדרציה בעוטף, וזאת על מנת לקבל מידע על הצרכים הדחופים של הקהילות אשר נפגעו וזקוקות לסיוע דחוף, פגש מנכ"ל הפדרציה היהודית של ניו יורק בישראל, איציק שמולי, את האלוף בדימוס טל רוסו. רוסו אימץ את ישוב צוחר שבעוטף מאז ה 7.10. בצוחר פגשו את יניב בן חגי לוי מזכיר הישוב ואלעד אשטקר יו"ר ועד צוחר, אשר הודו לפדרציה היהודית של ניו יורק על שיתוף פעולה המתמשך ותרומתם לחיזוק העוטף.

במסגרת הסיור הגיעו חברי הפדרציה גם לנתיב העשרה, נירים וכיסופים. כולם ישובים אשר נפגעו קשות ב-7.10 ועושים מאמצים אדירים על מנת להשתקם, להתחזק ולהחזיר אליהם את החוסן הקהילתי. הפדרציה היהודית של ניו יורק גייסה עד כה עשרות מיליוני ₪ על מנת לסייע לקהילות בעוטף.

לדברי איציק שמולי: "אנחנו לא עוצרים לרגע וממשיכים לגייס ולנתב סיוע אדיר לישראל בשעתה הגורלית ביותר מקו העימות בצפון ועד למרכזי המפונים באילת. אני גאה במיוחד על הזכות לסייע בענק לקהילות העוטף שעברו את הנורא מכל בשבעה באוקטובר, והבטחנו שלא נעזוב אותן לרגע."

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully