וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיינדספייס חוגגת עשור עם סניף עשירי ומעוצב ברעננה

אפקט חללי העבודה מחוץ לת"א: יותר קרוב לבית, פחות זמן על הכבישים. משרדי הלוויין תופסים תאוצה. יותם אלרואי, מייסד משותף וסמנכ"ל פיתוח עסקי מיינדספייס: "נוכחנו לראות במיוחד בשנים האחרונות כמה הגמישות והפתרון המיידי עבור חברות וארגונים הוא בעל חשיבות רבה"

מיינדספייס. ליה גולדמן,
מיינדספייס/ליה גולדמן

משרדים להשכרה בת"א נחשבו בעבר ל - MUST עבור חברות גלובליות, ובשנים האחרונות מתחולל שינוי הנמצא במגמת עלייה כשיותר ויותר ארגונים וחברות בוחרים לפתוח את משרדיהם מחוץ למדינת ת"א. החודש (מרץ) מיינדספייס, חברה גלובלית המציעה חללי עבודה גמישים (flex space) בסטנדרטים הגבוהים ביותר, חוגגת השנה עשור להקמתה ופותחת מתחם עבודה חדש ברעננה המהווה סניף עשירי בישראל. עם פתיחת הסניף מיינדספייס משלימה מהלך של התרחבות ארצית שממקמת אותה באזורי ביקוש עיקריים כגון תל אביב, חיפה, פתח תקווה, קריית אונו, הרצליה, רעננה ועוד. מהלך זה נותן מענה לחברות שרוצות לאפשר לעובדיהן לעבוד קרוב לבית וכך להפחית בנסיעות למשרד, כמו כן המהלך מאפשר גם לחברות ליהנות מהפריסה הארצית. מיינדספייס ברעננה ממוקם ברח' הפנינה 6, במגדל החדש בפרויקט "אינפיניטי פארק רעננה" בבעלות החברות 'ריט'1' ו'ס.ע.ן'.

מיינדספייס אינפיניטי פארק ברעננה מתפרש על פני שלוש קומות, בהיקף של 5,600 מ"ר וכולל מעל 800 עמדות עבודה. המתחם שוכן במגדל אינפיניטי פארק רעננה המונה 32 קומות וממוקם בצמידות לצומת רעננה מרכז שבקרבת הכבישים: 4, 531 ו- 6, ובסמוך לתחנת רכבת רעננה דרום ולתחבורה ציבורית. המתחם יושב במיקום אידיאלי עבור חברות שרוצות לספק לעובדיהן חלל עבודה קרוב לבית, במיוחד לעובדים המתגוררים ברעננה, כפר סבא, הוד השרון, הרצליה, יישובי מועצת דרום השרון ועוד. במגדל עצמו יושבות חברות כמו: Deloitte, Abra, RED HAT ,ו-ZoomInfo. בין הלקוחות במיינדספייס ניתן למצוא את: Playtika, Tabit, ו-Foretellix.

מיינדספייס. אדווה רז,
מיינדספייס/אדווה רז

מחקר שהוציאו ענקיות הנדל"ן המסחריות CBRE ו- JLL הראה כי כיום ברמה הגלובלית חללי העבודה מהווים כ 5% מענף המשרדים העולמי והתחזיות מעידות כי במבט לעבר שנת 2030 הם יהוו כ - 30% מהשוק. במבט ברמת המיקרו ניתן להבין מדוע חברות בישראל עובדות באמצעות חללי עבודה גמישים בסגנון 'Hub and Spoke' (משרדי לווין) שבו לצד המטה המרכזי קיימים משרדים קטנים אשר מפוזרים באזורים שונים ברחבי הארץ באופן שמקל על העובדים בהתאם למקום מגוריהם. למשל, במקום שעובדים יתעכבו בפקקים בדרך לעבודה וביציאה ממנה, הם יוכלו לקצר את הנסיעה הודות לחלל העבודה הקרוב לביתם. לאור נתוני ה - OECD שמציגים תמונת מצב שלפיה כבישי ישראל נחשבים לפקוקים ביותר במדינות הארגון, זאת לצד הנתון שבו הנהג הישראלי מבלה על הכביש עקב הפקקים כשעה וחצי בממוצע מדי יום. המשמעות? שיפור איכות החיים ויותר זמן למשפחה.

מעבר לכך חברות רבות רואות בבחירה בחללי עבודה גמישים פתרון לרווחת העובד שמגלם בתוכו חווית עבודה בין אם מדובר על השתתפות באירועים מגוונים ומעטפת של צמיחה מקצועית ברשת נטוורקינג פוריה. "מיינדספייס ממשיכה להסתכל קדימה ולחשוב במונחים של תוכניות ארוכות טווח ברחבי אזורים מגוונים בישראל ובעולם - זאת תוך דגש על צמיחה ויציבות", מדגיש , יותם אלרואי, מייסד משותף וסמנכ"ל פיתוח עסקי מיינדספייס. עוד מוסיף אלרואי: "נוכחנו לראות במיוחד בשנים האחרונות כמה הגמישות והפתרון המיידי עבור חברות וארגונים הוא בעל חשיבות רבה בתקופות צמיחה וגם בתקופות של חוסר יציבות או במצבי משבר בעשורים האחרונים (נגיף הקורונה, הצמיחה שלאחריה, משבר כלכלי והמלחמה כעת) - ובכך מודל העבודה הגמיש שמובילים חללי העבודה של מיינדספייס הוא הפתרון האידיאלי. אנו עדים לכך שיותר ויותר חברות לוקחות משרדי לוויין בהתאם למקום מגוריהם של העובדים, וזאת לצד המטה המרכזי שלהם".

אלרואי מציין כי בחודשים האחרונים מאז פרוץ המלחמה ובשילוב המשבר הכלכלי בעולם, עולם התעסוקה עבר טלטלה. ובכדי לשמור על יציבות חברות צריכות להתנהל בתבונה - בין אם מדובר על ההחלטות הניהוליות שהן מיישמות בדמות חוזה גמיש למשרדי החברה אשר מסייע רבות בשל מיעוט ההתחייבויות בזמנים כאלו. בנוסף יציבות זו מעניקה לחברה אפשרות להוות עוגן עבור העובדים בין אם מבחינת החזרתם למשרדים (במתכונת היברידית) או היכולת להיות שם עבורם במובן האישי והרגשי.

כזכור רק לאחרונה פתחה מיינדספייס סניף בקריית אונו המתפרש על פני שלוש קומות, בהיקף של כ-3,300 מ"ר וכולל מעל 540 עמדות עבודה, כמו כן סניף בפארק עופר הכרמל בחיפה, המכיל יותר מ-600 עמדות עבודה על פני 3,800 מ"ר, בסמוך לפארק ההייטק מתם. הסניף מצטרף גם למיינדספייס פארק עופר איסט בפתח תקווה, שנפתח לפני חודשים אחדים ושמתפרש על פני 4100 מ"ר - עם יותר מ-620 עמדות עבודה. ובמהלך שנת 2022 פתחה מיינדספייס סניף בקיבוץ יקום. הסניפים החדשים ממקמים את החברה עם מעל 45 סניפים, ביותר מ-20 ערים ובשבע מדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully