וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גישה מינימליסטית תעשה אתכם מאושרים יותר. לא מאמינים? היכנסו ותראו

החיים שלנו מהירים ועמוסים מדי. מה אפשר לעשות כדי להקל? לעצב את הבית עם פחות פריטים ולהשתחרר מתחושת ההצפה

מינימליזם במיטבו – קולקציה חדשה - prat living. יחצ,
מינימליזם במיטבו – קולקציה חדשה - prat living/יחצ

בעידן של היום, החיים שלנו עמוסים ומהירים מידי, אנחנו חיים וטובעים בתרבות של שפע ורעש אינסופי. לעצב את הבית בגישה המינימליסטית, זאת החלטה שיכולה לעזור לנו להתמודד עם ההצפה, לעצב ולחיות בבית המעניק מקום של שקט ומרחב.

"הבית יכול להיות מקום שנמצא בו ביטחון, בריאות ואושר. זמן עם המשפחה ועם עצמנו. אני מאמינה שעיצוב הבית בסגנון המינימליסטי עוזר לנו להיות מרוכזים בכאן ועכשיו", מספרת אדריכלית ומעצבת הפנים שיר מרגולין ומוסיפה: "למראה המינימליסטי יש ערך, הוא מקדם את מה שאנחנו באמת צריכים וממקד אותנו בחיים עצמם כשהבית הוא הרקע לחיים.

זה מתחיל בחפצים, האם אנחנו צריכים כל-כך הרבה?

היות ואנחנו שואפים למינימליזם בחלל, נתכנן מקומות אחסון בהם נוכל להניח את כל הדברים שאנחנו באמת צריכים ולהיפטר מכל מה שמיותר וצובר אצלנו אבק לטובת חללים מרווחים יותר ומלאי אור. כשהחלל נקי מחפצים מיותרים יש תחושה הרבה יותר נעימה של שלווה ורוגע. כמו-כן מבחינת תחזוקה כללית הבית יותר קל לניקוי ויותר מתאפשר לשמור בו על הסדר.

אדריכלית שיר מרגולין. גדעון לוין,
אדריכלית שיר מרגולין/גדעון לוין
אדריכלית שיר מרגולין. מאיה אבגר,
אדריכלית שיר מרגולין/מאיה אבגר

אדריכלית שיר מרגולין: "דירה תל-אביבית שעברה שיפוץ מלא. הצצה לחלל המטבח ומבואת הכניסה לדירה. מול דלת הכניסה ספרייה ולצדה מחסן גדול המאפשר אחסון ציוד שאין בו שימוש יומיומי ואין צורך שיפריע בחלל".

בתמונה הנוספת, דירת קבלן שעוצבה בסגנון מינימליסטי בה רואים מטבח לבן שנטמע בחלל. מחסן נסתר מאחורי פינת האוכל בדלת נגרות המתכתבת עם הקווים האופקיים של המטבח ומייצרת המשכיות של המבט.

מינימליזם במיטבו - מותג האיכות Prat living

חנויות prat living האחראים לייבוא עשרות מותגי איכות מדנמרק, ספרד ומרחבי אירופה, הם הדוגמה הטובה ביותר לריהוט ועיצוב מינימליסטי מוקפד המאפשר ליצור סביבת חיים נעימה, נוחה ואסתטית להפליא.

לדברי כרמית רדליך, הבעלים: "הגישה המינימליסטית בעיצוב הבית מאפשרת לדייק את הבחירות העיצוביות ולהשקיע בפריטים ייחודיים שישמשו אותנו לאורך זמן. "מינימליזם זה לא סגפנות", זו דרך חיים שדוגלת בבחירות מדויקות. צרכנות נבונה היא לקנות מוצר טוב הן בהיבט של איכות והן בהיבט של עיצוב וסטייל, כזה שלא יהיה צורך להחליפו כל שנה, כזה שלא צריך עוד עשרות פריטים סביבו כי הוא עומד בפני עצמו ועושה את העבודה, הוא שימושי יפה ותמיד מעניין".

מינימליזם במיטבו – קולקציה חדשה - prat living. יחצ,
מינימליזם במיטבו – קולקציה חדשה - prat living/יחצ
מינימליזם במיטבו – קולקציה חדשה - prat living. יחצ,
מינימליזם במיטבו – קולקציה חדשה - prat living/יחצ
מינימליזם במיטבו – קולקציה חדשה - prat living. יחצ,
מינימליזם במיטבו – קולקציה חדשה - prat living/יחצ
מינימליזם במיטבו - קולקציה חדשה prat living. יחצ,
מינימליזם במיטבו - קולקציה חדשה prat living/יחצ

Less is more עיצוב פנים- סטודיו נוימן בן ארי - רחלי נוימן ונעמי בן ארי

בפרויקטים של סטודיו נוימן בן ארי ניתן להבחין בעיצוב מינימליסטי חם בחלל הנוצר ע"י שימוש בקווים נקיים וזורמים שמעניקים אוירה נעימה של מרחב מוקפד ומסוגנן. "על מנת למקסם את החלל, השקענו בתכנון נכון, הפחתנו פריטים במרחב, דייקנו צרכים לצד אסתטיקה מדוייקת והשתמשנו בפלטה עיקרית של גוונים נייטרלים בשילוב עץ טיבעי. כשאנחנו מעצבות דירה בסגנון מינימליסטי חשוב לנו להמעיט בחפצים וליצור פתרונות אחסון מגוונים בתוך רהיטים סגורים המשתלבים עם התכנון הכללי ויוצרים רקע אחיד ורציף. התאורה היא כעיין תכשיטים עדינים שמשחקים בין שקיפויות, מה שגורם לחלל להישאר פתוח ונקי, עם משחקים נעימים של אור.

עיצוב פנים- סטודיו נוימן בן ארי- רחלי נוימן ונעמי בן ארי. אלעד גונן,
עיצוב פנים- סטודיו נוימן בן ארי- רחלי נוימן ונעמי בן ארי/אלעד גונן
עיצוב פנים- סטודיו נוימן בן ארי- רחלי נוימן ונעמי בן ארי. אלעד גונן,
עיצוב פנים- סטודיו נוימן בן ארי- רחלי נוימן ונעמי בן ארי/אלעד גונן

מינימליזם בעיצוב ע"פ מעצבת הפנים - הגר מייברגר

"מינימליזם הוא דרך חיים שמלמדת אותנו לנפות את מה שמיותר ולשים דגש על מה שחשוב ועושה לנו טוב", אומרת מעצבת הפנים הגר מייברגר, "מינימליזם בעיצוב מאפשר לנו לחיות בסביבה מאורגנת ונעימה, ממקד אותנו ותורם לרוגע והשלווה בבית. אני תמיד שמחה להראות ללקוחות שהמרחב הפתוח בבית הוא חלק מהעיצוב. הוא מכתיב את הזרימה, מכוון את התנועה בבית, נותן לנו תחושה של ספייס ואוורור, ומאפשר לפריטים שנמצאים בו לבלוט החוצה.

"כשאני מעצבת בית מינימליסטי, כל פריט נגרות, רהיט וחומר מקבלים את הנוכחות שמגיעה להם, וכל אחד מהם נבחר או מעוצב עם המון חשיבה ותכנון, בהתאמה מושלמת ללקוחות. אסתטיקה פונקציונלית היא מושג המפתח במינימליזם והיא עקרון מנחה בכל הפרוייקטים שלי. כל בחירה שנעשית בפרוייקט - מריצוף או משטח עבודה ועד לספה - חייבת להיות פרקטית ולא פחות מכך, מעוצבת והדגש הוא כמובן לא על כמות, אלא על איכות החומרים והביצוע. כך מתקבל בית שהעיצוב בו אחיד ונקי, והחיים בו נוחים וזורמים.

עיצוב פנים הגר מייברגר. הדס עזרא,
עיצוב פנים הגר מייברגר/הדס עזרא
עיצוב פנים- הגר מייברגר. הדס עזרא,
עיצוב פנים- הגר מייברגר/הדס עזרא
עיצוב פנים הגר מייברגר. קרין רבנה,
עיצוב פנים הגר מייברגר/קרין רבנה

"המינימליזם שלי בעיצוב הוא מינימליזם רך. העיצוב תמיד מזמין וחמים, בזכות שימוש בחומרים טבעיים, הרבה עץ ואבן, וטקסטיל רך. העניין בחלל נוצר משימוש בטקסטורות שונות, גווני אדמה, תאורה מעניינת ופריטי אומנות אישיים."

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully