וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

זוג ברבורים שלובים מצופה כסף מחיר 316 שקל, הצורפים. צחי קיבנשטיין,
זוג ברבורים שלובים מצופה כסף מחיר 316 שקל, הצורפים/צחי קיבנשטיין

מותג כלי הכסף הצורפים - מבצע מיוחד לרגל יום האישה 20% הנחה על מגוון פריטים בציפוי כסף של המותג מרדינגר מבית הצורפים. בתוקף החל מ- 7.3.24 בכפוף לתנאי המבצע ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

דגם האג 360, ניסו רהיטי יוקרה. דרור עינב,
דגם האג 360, ניסו רהיטי יוקרה/דרור עינב

ניסו רהיטי יוקרה: כלל המוצרים שעוצבו ע"י נשים ימכרו בחנות התצוגה ב25% הנחה (ואזות וכורסא מדגם האג), בתוקף החל מ- 7.3.24 בכפוף לתנאי המבצע.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מגבות ערד טקסטיל. יחצ,
מגבות ערד טקסטיל/יחצ

ערד טקסטיל - 50% הנחה לא כולל סייל ואאוטלט, בתוקף החל מ- 7.3.24. סט מיוחד ליום האישה - סט מגבת ספא ומגבת ראש תואמת רק ב-89 שקל. בתוקף עד לתאריך 09/03/24 או עד גמר המלאי. החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת. ניתן להשיג באתר.

PADANI DAIMOND STREAMS COLLECTION. שי כהן ארבל,
PADANI DAIMOND STREAMS COLLECTION/שי כהן ארבל

קולקציית תכשיטים על זמניים, המציעה פרשנות עיצובית רעננה לתכשיטים קלאסיים נצחיים. כל אחד מתכשיטי הקולקציה מקרין נוכחות מובהקת שמבססת מראה מושלם על בסיס תכשיט אחד, ומאפשרת לכל אחת לתת ביטוי לסטייל האישי שלב בשילוב תכשיטים בשכבות המשתלבים זה בזה.

בקולקציה שרשרות זהב באורכים שונים המאפשרים משחק ביניהן במראה שכבות, אלה משובצות ביהלומים ובפרח הויולטו של פדני. עוד בקולקציה עגילי שרשרת ארוכים, צמידים וטבעות. התכשיטים מעוצבים בזהב 18 קראט וניתן להשיגם בעיצובים בזהב לבן, צהוב או ורוד.

מחירים: החל מ- 5,380 שקל.

על צילומי האופנה של פדני צלם האופנה שי כהן-ארבל, דוגמנית: אניאל מורנו, איפור שיער: ספיר סבג, סטיילינג: זהר מאירי, צילום וידאו: רועי טל.

להשיג באתר פדני ובבוטיקי היוקרה של פדני PADANI

זגה מיקס, הדום יוקו, מחיר 1220 שקל. סטודיו זגה,
זגה מיקס, הדום יוקו, מחיר 1220 שקל/סטודיו זגה

אם בעבר היה נהוג לעצב את הסלון רק עם שולחן סלוני ספה וכורסא, כיום הטרנד המוביל בעולם העיצוב הוא הוספת הדום שיכול לשמש גם כמושב נעים לאירוח, גם כמשענת לרגליים כתמיכה בישיבה על ספה או כורסא ואפילו כשולחן קפה! הדום הוא לא רק רהיט להניח עליו את הרגליים אלא הוא מהווה חלק חיוני בכל סלון, מוסיף סגנון ופונקציונליות וניתן לנייד אותו בבית בקלות כך שיוסיף עניין בכל חלל: חדר הילדים, חדר שינה ועוד.

מותג העיצוב החדשני ZAGAMIX, מבית זגה- פינות אוכל, משיק לאביב 2024 קולקציה של הדומים מעוצבים במראה עדכני במגוון רחב של סגנונות ועיצובים, המתאימים כתוספת מסוגננת לעיצוב הבית, והשלמת הריהוט לפי הטעם האישי.

גולת הכותרת של הקולקציה הוא הדום יוקו בעל פלטת עץ שנפתחת ונסגרת והופכת אותו גם לשולחן קפה! הוא עשוי מבד ועץ ומשלב עיצוב אורבני לצד פונקציונליות. מידות מושלמות: קוטר 60 ס"מ , גובה 38 ס"מ. כמו כן, בקולקציה עוד מגוון הדומים המתאימים כשולחנות קפה.

בין פרטי קולקציית ההדומים ניתן למצוא: הדום טאו בעיצוב יפני חדשני, הדום ברוק בצורת טיפה - שילוב של כמה יחידות יהפוך את הסלון לסופר מודרני, הדום מנהטן בסגנון אורבני מפנק, הדום ריילי בעיצוב מודרני, הדום ברוקלין בגוון לבן להשלמת עיצוב נקי ועוד.

מחירים: החל מ-67 שקל, ניתן להשיג באתר המקוון.

סירי קוסקוס מסדרת CASUAL של סולתם, 199-225 שקלים, להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il. אסף אמברם,
סירי קוסקוס מסדרת CASUAL של סולתם, 199-225 שקלים, להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il/אסף אמברם

המותג סולתם המתמחה במוצרי בישול ואפייה, מציג קולקציית סירים ייעודיים להכנת קוסקוס ושלל מאכלים מאודים, העשויים אלומיניום חזק ועמיד ומבטיחים חלוקת חום שווה, שמייעלת ומקצרת את תהליך העבודה והופכת אותו לפשוט וקל!

אין ספק כי קוסקוס הוא אחד המאכלים העדתיים האהובים ביותר בישראל. הסירים המשתייכים לסדרת הבישול CASUAL מבית המותג בעלי שלל יתרונות מובהקים המשדרגים את תהליך העבודה והתוצאה הסופית הטעימה. הם בעלי מראה יפה ומעוצב ועשויים מאלומיניום המיוצר בתהליך רב שכבתי ההופך אותם לחזקים ועמידים בשימוש לשנים רבות. פנים הסירים מצופה בציפוי NON STICK FOOD SAFE ידידותי לסביבה ובטוח לשימוש המונע הדבקות של המרכיבים לדפנות. טבעת סיליקון עבה הממוקמת מסביב למכסה האוטמת ושומרת על הציפוי. הסירים מבטיחים חלוקת חום שווה ויעילה לקבלת תוצאות בישול מיטביות ולחסכון בזמן ואנרגיה. מכסה הסירים עשוי זכוכית שקופה המאפשר מעקב אחר התקדמות תהליך הבישול ללא צורך בהרמת המכסה וכולל חריר לשחרור אדים. הידיות הינן ארגונומיות ומבודדות חום בעיצוב מיוחד לנוחות שימוש, העברה ואחיזה בטוחה. כמו כן, מגני להבה בין הידיות לגוף כלי גוף הבישול מונעים את התחממותן ומוסיפים גם הם לבטיחות ולנוחות. הסיר כולל מסננת אידוי להכנת הקוסקוס ואידוי מזון הכלול במארז. הסירים מיועדים לשימוש מופחת בשמן, שומן, מרגרינה או חמאה ומסייעים לשמירה על הבריאות. הסיר קל לניקוי, מומלץ בשטיפה ידנית. זמינים בנפחים של 9 או 11 ליטרים לבחירה. שנתיים אחריות, בהתאם להוראות השימוש. המחירים: סיר 11 ליטר- 199 שקלים במקום 599 שקלים, סיר 9 ליטרים- 225 שקלים במקום 499 שקלים. המבצע בתוקף עד לתאריך ה- 18.3.24

סולתם- להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully