וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מתקיני המזגנים של BDO ב-2024: זה המותג הטוב ביותר

סקר חדש שערכה מחלקת המחקר של BDO בקרב מעל 500 מתקיני מזגנים בישראל מצא כי מעל מחצית מהמתקינים ימליצו לחברים ובני משפחה על תדיראן. אמינות נבחר לפרמטר החשוב והמרכזי בבחירה של מזגן

מזגן תדיראן סופרים. יחצ,
מזגן תדיראן סופרים/יחצ

במהלך חודש פברואר ערכה מחלקת המחקר של BDO סקר בקרב מעל 500 מתקיני מזגנים מכל רחבי הארץ. הסקר התקיים במתודולוגיית מחקר כמותנית. והתבצע באמצעות סקר אינטרנטי עם טעות דגימה של 4.3%.

בסקר נשאלו המתקינים, ביו היתר על פרמטרים חשובים בבחירת מזגן, העדפותיהם ועוד - תוך ציון מותגי המזגנים המובילים בשוק: תדיראן, אלקטרה, טורנדו, סמסונג, LG, פמילי והאייר.

על השאלה מהו מותג המזגנים הטוב ביותר? השיבו 60% מהמתקינים - כי תדיראן הינו הטוב ביותר. אל המקום השני עם 19% הגיע המותג אלקטרה, ומיד אחריו עם 10% הגיע טורנדו.

מותג המזגנים הטוב ביותר. יחצ,
מותג המזגנים הטוב ביותר/יחצ

על שאלה מהו מזגן האינוורטר הטוב ביותר? 48% השיבו כי לתדיראן מזגן האינוורטר הטוב ביותר, 17% בחרו אלקטרה ו-15% טורנדו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מזגן האינוורטר הטוב בישראל. יחצ,
מזגן האינוורטר הטוב בישראל/יחצ

המספרים כמעט זהים גם בשאלה לגביי הבחירה של המתקינים בעבור עצמם, גם פה השיבו 55% ממתקיני המזגנים כי היו בוחרים את תדיראן. אלקטרה וטורנדו עם 18% ו-13% בהתאמה.

המזגן המומלץ בישראל. יחצ,
המזגן המומלץ בישראל/יחצ

מהם השיקולים המרכזיים להעדיף מזגן אחד על אחר? המתקינים נשאלו מהם הפרמטרים המובילים בהמלצה שלהם על מותג מזגנים. הפרמטר החשוב ביותר העומד על 85% הוא אמינות. סוגיית שירות הלקוחות נמצאת במקום השני עם 65%, האחריות ניצבת במקום השלישי עם 45%, ודווקא המחיר (39%) הוא השיקול הכי פחות משמועתי בקרב מתקיני המזגנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מזגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully