וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים עזבו את הבית? כך תחזירו לו את רוח הנעורים

בשיתוף סטודיו אמיר שלח

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 15:46

נכון, אולי בהתחלה תרגישו ריק מסוים בלי הגוזלים, אבל שיפוץ הבית והתאמתו לצרכים העדכניים שלכם היא אחלה דבר להתעסק בו ולצפות אליו. האדריכל אמיר שלח מלמד אתכם איך עושים את זה נכון

חדר השינה של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח. יח"צ,
חדר השינה של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח/יח"צ

במשך שנים הבית שלכם תפקד בתור ממלא הצרכים של המשפחה. עכשיו, כשהילדים עזבו את הקן, הוא יכול לשנות את הפונקציה שלו ולשרת את מי שאתם היום. בשביל לעשות את זה, פנינו לאמיר שלח, כדורגלן עבר שבעת פרישתו החליט לתעל את הערכים שהנחו אותו בספורט לתחום האדריכלות וכן, זה עובד יופי.

"אצלי תמיד מתחילים בפגישת עבודה, בה מדייקים ביחד את הצרכים, הדרישות והחלומות של הזוג. לאחר מכן, בהמתנה, אני מכין את תכניות עבודה ואנחנו ממשיכים בבחירת חומרים, צבעים ומוצרים".

רק לאחרונה שיפץ שלח דירת חמישה חדרים בכוכב הצפון, שהוסבה לארבע חדרים עם סוויטת הורים וחדר ארונות צמוד, חדר אירוח לנכדים, אזור פינת אוכל שנפתח לחלל המגורים ושממנו, ניתן לצאת למרפסת שמשקיפה אל הים.

"החלטנו שנשמר את הסגנון המודרני של הדירה, יחד עם טאץ' אלגנטי ויוקרתי" הוא מסביר. איך עושים את זה? ובכן, עם הרבה עץ וגוונים כהים. "אליהם הוספנו אלמנטים אפורים ושחורים ומוצרים בגוון זהב צהוב וורוד" .

כפי שתוכלו לראות בתמונות המדהימות, הדירה כולה מרוצפת בפרקט עץ אלון מעושן, בצורת התקנה מסוג פיש בון (סגנון המכונה "שדרת דג" לאור הדמיון בצורה"). "רצפת העץ מוסיפה חמימות ואלגנטיות" מסביר שלח, וגם "דלת הכניסה מחופה עץ כחלק מחיפוי הקיר שמסתובב ומתחבר לארונות המטבח, כדי להשלים את הלוק". בכניסה אף מותקנת מראה עגולה בקוטר 160 עם פס תאורה ומשקפת את האי במטבח".

החלל הפנימי של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח. יח"צ,
החלל הפנימי של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח/יח"צ

ומה מבחינת התאורה? איך מאבזרים בית כזה?

"בתאורה השתמשתי בפרופיל תאורה מגנטים שקועים בשחור, בהם מותקנים גופים בגדלים וצורות שונות. מיקמתי פרופיל מדלת הכניסה ועד לוויטרינת היציאה למרפסת דרך ארונות המטבח ומעל האי".

את הפרופיל עיטר שלח בפיניש זהב מט עם נורות חשופות למראה חזק ומרשים. בנוסף, חשוב לציין, אלמנט התאורה המגנטי ממשיך במסדרון ובחדרים וכולו מבית "קימחי".

"חלל האירוח והמטבח הם מרכזים הבית. מחיפוי דלת הכניסה ועד הטלוויזיה בסלון וחשוב לתת לו תשומת לב בהתאם" מסביר שלח. זו בדיוק הסיבה להתקנת הקמין החשמלי בסלון שנותן תחושה חמימה ונינוחה.
בהתאמה לפרופיל התאורה, המשטחים מגרניט פורצלן (דקטון) במרקם לבן עם גידים חומים ומוזהבים.

החלל הפנימי של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח. יח"צ,
החלל הפנימי של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח/יח"צ

מישהו זוכר שגרו כאן בני נוער פעם?

אז דיברנו על גוונים אפורים, חומים שחורים ומוזהבים אבל אין סיבה לפחד גם מקצת צבע: בסלון ספת תלת מושבים מעור שחור , שתי כורסאות ירוקות, שני שולחנות זכוכית אמורפיים ושטיח אפרפר אלגנטי עשוי משי במבוק מבית "צמר".

ומה לגבי המרפסת?

"בבית ישנה מרפסת של כ-30 מר' מוצמדת לאורך הדירה. המרפסת פונה מערבה וניתן לראות את מצב הגלים. כמה אושר. אז טיפחנו יציאה מהסלון לפינת ישיבה מקורה, הנמכנו את הגבס והשקענו בפרופיל תאורה שקוע שממשיך את הקו מהדירה" כך שלח. ולא רק זה, "ישנה יציאה נוספת מחלל פינת האוכל לאזור שבו מותקן מטבחון חוץ הבנוי מיחידות נירוסטה (גריל טאון) וסוכך חשמלי להצללה. על הוויטרינות מותקנים וילונות חשמליים עשויים פשתן לבן.

החלל הפנימי של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח. יח"צ,
החלל הפנימי של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח/יח"צ

ובחזרה פנימה:

"בחלל פינת האוכל עומד שולחן עץ קלאסי עם פיתוחים בגוונים חום כהה הכולל סט כסאות מרופדים. בנוסף, הצבנו ארון בר תואם שממוקם בסלון. מעל השולחן תלויים שני גופי תאורה בצורת פעמון בגדלים שונים, בפרזול בגימור זהב ורוד. על הקיר מותקנים שני גופי קיר בצורה עגולה עם יכולת סיבוב ושינוי צורה בזהב ורוד ושחור".

חדר הרחצה של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח. יח"צ,
חדר הרחצה של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח/יח"צ
של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח. יח"צ,
של הדירה שעוצבה על ידי סטודיו אמיר שלח/יח"צ

ויש חדר חשוב מאוד שעדיין לא דיברנו עליו, חדר בו אנחנו מבלים זמן ניכר מהזמן שלנו בבית, חדר הרחצה:

חדר הרחצה הכללי מחופה פלטות גרניט פורצלן גדולות במרקם לבן עם גידים חומים מוזהבים. דיברנו על יוקרה ורושם אז הברזים, האינטרפוצים, מחמם מגבות וגופי תאורה בגוון זהב מט. להשלמת המראה, הצבנו ארון רחצה עם חזיתות עץ בגוון חום".

"סוויטת ההורים מרווחת וכוללת חדר רחצה וחדר ארונות צמוד. קיר גב המיטה מחופה במרכזו עם פסי עץ בגוון חום ומשני הצדדי, משטחים חלקים צבועים בשחור עם מגירות צד מיטה צפות. בחרנו להציב שני גופי תאורה צינור מינימליסטיים בצדי המיטה. מול המיטה תוכנן ארון קיר העשוי מחומרים זהים לגב המיטה. מסך הטלויזיה שקוע ומאחוריו מותקנת יחידת מיזוג אנכית. מצידו הימני דלת ארון דרכה עוברים לחדר הארונות". חלום.

חדר הרחצה של ההורים מחופה באריחי גרניט גדולים עם מרקם שחור וגידים חומים . ברזים, אינטרפוצים ואקססוריז בגוון זהב ורוד, שלא יחסר. בחדר הארונות מותקנים ארונות סביב הקירות ושידת מגירות במרכזו, לכולן דלתות זכוכית שקופה ומסגרות שחורות, מידופים ופירזול בשחור. פנים הארון בגוון אפור עם פרופילי תאורה שקועים מהצדדים כך שהפוקוס הולך לדבר הכי חשוב, הבגדים.

סטודיו אמיר שלח מתמחה בפרוייקטי יוקרה במגזר הפרטי, אך מטפל גם במתחמים מסחריים, משרדים, קליניקות ועוד.

בשיתוף סטודיו אמיר שלח
  • עוד באותו נושא:
  • אמיר שלח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully