וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוואה שונה לחלוטין: גיאומטריה מודרנית בעיצוב הבית

אסתטיקה מופתית, סדר וארגון, אוירה ואמירה, הם רק חלק מההשפעות יוצאות הדופן של השימוש באלמנטים גיאומטריים בעיצוב הבית

prat living גיאומטריה מודרנית. יחצ,
prat living גיאומטריה מודרנית/יחצ

"גיאומטריה מודרנית" בעיצוב פנים היא גישה של אמנות ועיצוב העושה שימוש בקווים, צורות ומבנים גיאומטריים במטרה ליצור תחושה של יופי, יציבות ופונקציונליות במרחב. בתחום זה, נעשה שימוש בקווים ישרים, זוויות מדויקות ופשטות דקורטיבית המעניקים תחושה של סדר, יציבות והמון יופי. גיאומטריה מודרנית משלבת שימוש בחומריות טבעית של בטון, זכוכית, מתכת ופליז, מאפשרת יצירת אפקטים חזותיים מרשימים ובאה ליד ביטוי במגוון אלמנטים שונים בעיצוב הבית, החל מפרקט, חיפויי קירות, תאורה, טקסטיל ושטיחים וכמובן במגוון רהיטים.

גיאומטריה מודרנית מקבלת השראה מתחום האדריכלות המודרנית המזוהה עם בנייני הבאוהאוס, המתאפיינים גם הם בפינות מעוגלות, זוויות חדות, קימורים ומראה יציב ועוצמתי.

בכתבה הבאה, אספנו מגוון השראות ממעצבות פנים מובילות ליישום אלמנטים גיאומטריים מודרניים בעיצוב פנים החל מטבחים, חדרי רחצה, חללי חוץ, ועד לריהוט מוקפד, נקי ועדכני של מותג האיכות prat living המוכר ביכולתו לייצר תמהיל מדוייק ונוטף סטייל.

גיאומטריה בחללי חוץ

אדריכלית ומעצבת הפנים נטלי צחייק מציגה שימוש באלמנטים גיאומטריים בחללי חוץ, ומסבירה: שימוש באלמנטים גיאומטריים מאפשר ליצור מרחבים לא שגרתיים שלוקחים למחוזות רחוקים בדמיון. לדוגמא כאן, רצינו להעניק ללקוחות תחושה של חופשה, של בית מלון מפנק, ולכן עשינו שימוש בקשתות מיוחדות היוצרות מבואה נעימה בכניסה לבית, וכן מהוות מעין "כניסה" לגינה האחורית.

אדריכלות ותכנון פנים. יואב פלד,
נטלי צחייק, אדריכלות ותכנון פנים/יואב פלד

גיאומטריה מודרנית בחדרי רחצה:

בפרויקט שיפוץ ייחודי של בית פרטי ברעננה בחרה צחייק להשתמש בגאומטריה על מנת להוסיף חמימות ועומק לתכנון, כמו גם על מנת לעדן מעט את צורתו המאורכת של המבנה ולתת תחושת מרחב. "היה לי מאוד חשוב לשמור על הקשתות בכניסה לבית, הן ממסגרות בצורה מיוחדת ויפה את הנוף אל הבית וממנו." היא מספרת.

אדריכלות ותכנון פנים. יואב פלד,
נטלי צחייק - אדריכלות ותכנון פנים/יואב פלד
אדריכלות ותכנון פנים נטלי צחייק. יחצ,
אדריכלות ותכנון פנים נטלי צחייק/יחצ

גיאומטריה מודרנית מבריקה בתכנון ועיצוב רהיטים:

כורסת ה-Solitude שנמצאת ממש בימים אלו בדרכה מדנמרק לישראל לחנויות prat living ומהווה דוגמא מבריקה וחכמה לשימוש בגיאומטריה מודרנית. בקולקציה החדשה של Kristina Dam מרחיבה המעצבת המוערכת את קו ה"מנימליזם הפיסולי" בהשראת העקרונות הגיאומטריים של תנועת הבהאוס גם לקולקציית כורסאות אחרות ומיוחדות. כורסאת ה Solitude מוצעת בבד בוקלה בגוון בג' או חום חם ועשיר, אשר בשילוב עם מסגרת הנירוסטה נוצרת כורסא אחרת ומיוחדת במינה.

prat living, עקרונות גיאומטריים של תנועת הבאוהאוס. קולקציה חדשה. יחצ,
prat living, עקרונות גיאומטריים של תנועת הבאוהאוס. קולקציה חדשה/יחצ

פשטות וחומריות - גיאומטריה בשטיחים וטקסטיל:

עוד בקולקציה החדשה של סטודיו Kristina Dam דנמרק תוכלו למצוא שימוש חכם בקווים גיאומטריים בשילוב חומרים טבעיים בכרית ה-Bow שהיא יצירת מופת של ממש. הכרית, עשויה 100% כותנה אורגנית, כאשר הרצועה הארוגה עם התיפורים השחורים שעליה, יוצרת ניגוד בולט על רקע בד הכותנה הטבעי ושומרת על קו נקי ומוקפד, ויחד עם זאת מפנק רך ועוטף. בגזרת השטיחים החדשים, ניתן לראות שילוב בין חומרים טבעיים של צמר, יוטה, לצד צורניות מהפנטת בשטיח Orma. השטיח בעל המראה הייחודי והטבעי, רך ומפנק, בעל טקסטורה מעניינת המדמה טביעת אצבע, הוא קלאסי, אלגנטי ואל זמני וקיים גם בגרסא מלבנית. דוגמא מדויקת לשימוש בגיאומטריה מודרנית הן בהיבט החומריות והן בהיבט הקווים, הקימורים והצורניות.

prat living   שילוב מוקפד בין צורניות וחומריות.. יחצ,
prat living שילוב מוקפד בין צורניות וחומריות./יחצ
prat living קולקציה חדשה Riflesso, להשיג בחנויות ובאתר. יחצ,
prat living קולקציה חדשה Riflesso, להשיג בחנויות ובאתר/יחצ
Prat living קולקציה חדשה Kristina Dam  דנמרק. יחצ,
Prat living קולקציה חדשה Kristina Dam דנמרק/יחצ

שימוש בגיאומטריה בחלל מגורים - מעצבת הפנים מירב קצמן:

"שימוש בגיאומטריה בחלל יוצרת הרבה עניין ומכניסה טוויסט לכל סגנון של פרויקט", אומרת מעצבת הפנים מירב קצמן, "ניתן לשלב אלמנטים גיאומטריים כבר בשלב התכנון, בבחירת האריחים, פריטי נגרות, פריסת חדרי הרחצה ואפשר גם בשלב ההלבשה של הבית כאשר מוסיפים לעיצוב טקסטיל, שטיחים ואפילו אביזרים ותמונות. אני מאוד אוהבת לשלב אלמנטים גיאומטריים באריחים בחדר הרחצה או במטבח".

עיצוב מירב קצמן. מושי גיטליס,
עיצוב מירב קצמן/מושי גיטליס
עיצוב מירב קצמן. מושי גיטליס,
עיצוב מירב קצמן/מושי גיטליס
אריחים גיאומטריים - מעצבת- מירב קצמן. מושי גיטליס,
אריחים גיאומטריים - מעצבת- מירב קצמן/מושי גיטליס

"כאשר אני מעצבת בית או דירה חשוב לי לייצר עניין גם בתוך חלל שהוא רגוע ובמובן הזה, הגיאומטריה מספקת מענה מושלם ומאפשרת ליצור ייחודיות ואמירה. בפרויקטים הבאים ניתן לראות את השימוש באלמנטים גיאומטריים במגוון אופנים, החל מגופי התאורה ועד לשטיח, לצורניות הרהיטים וזוויות התקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully