וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תקלו ראש: הפריט הזה חשוב לא פחות מהמזרן שלכם

עבה או דק? באיזה צבע? רוכשים רבים לא משקיעים מחשבה בראש המיטה, אבל הוא מאוד חשוב, ולא רק ברמה העיצובית

מיטת דמוי שלג קינג דיויד. יחצ,
מיטת דמוי שלג קינג דיויד/יחצ

רוב האנשים משקיעים מחשבה רבה בבחירת מזרן טוב ופחות נותנים את דעתם לנראות המיטה ולראש המיטה. אין ספק שהמיטות וראשי המיטה מקבלים היום משנה חשיבות בעת עיצוב חדר השינה, והעולם הנפרש בפנינו בתחום מציע שפע דגמים, אפשרויות ואופציות.

חברת קינג דייויד המתמחה במזרונים ומיטות מציעה מיטות זוגיות מעוצבות מעץ אורן מלא עם בסיס וראש מיטה. דגש ניכר מושם בעת עיצוב המיטה על סגנון המיטה ועל ראש המיטה המלווה אותה המשלב אמירה מאוד אופנתית המתווה את מראה החדר. ראשי המיטה מיועדים לינשופי לילה, הבוחרים לסיים את היום בקריאה וראש המיטה מאפשר להם אופציה להשעין את הראש בקלילות וברוגע ולשקוע בעלילה, ראש המיטה תומך בצוואר ומעניק נוחות מקסימאלית גם בעת צפייה בסדרת טלוויזיה.

"מעבר לנוחות, חשוב מאוד לשלב בראש המיטה סגנון מיוחד עפ"י דרישה וצורך שישרה אוירה ותחושה מושלמת בחדר השינה", אומר שוקי רחמני, בעלי חברת קינג דייויד.

החל מהמאה ה-15 המיטה הפכה למוקד הבית והפכה לסמל סטטוס המעיד על מעמד גבוה ועל עושר, המיטות הפכו לגדולות יותר ובעלות נוכחות ואילו מלכי צרפת, במאה ה-17 נהנו ממיטות עם ראשי מיטה מעוטרים בקטיפה, פנינים ולעיתים גם בזהב, המיטות שימשו גם למפגשים חברתיים, כך שהיה צריך לדאוג לנראות הולמת שתתאים לאירוח ותאפשר להשעין את הראש ולהתרווח כיאה לאציל או מלך. המיטות וראשי המיטה גלויים לעין, להבדיל מהמזרן ולכן חשוב כל כך לתת את הדעת לאסתטיות.

מיטות ומזרני קינג דיויד. יחצ,
מיטות ומזרני קינג דיויד/יחצ

חברת קינג דייויד מציעה מגוון מיטות וראשי מיטה במרקמים ודפוסים שונים כמו מיני פסים החצובים לאורך ולרוחב, בדים דמויי תילי שלג, בדי קפיטונ'ז עם תיפורים מהודרים, ראשי מיטה דמויי מעטפה מהודרת שילובי משולשים, ריבועים ועוד. לצד העיצובים המאוד מתוחכמים בולטים גם ראש המיטה החלקים והאלגנטיים המשתלבים היטב עם מצעים בגוונים חלקים ותואמים ומקנים למראה המיטה אלגנטיות ורכות גם יחד.

ראשי המיטה מוצעים בצבעי לבן, חום אפור ובז', ואפילו בגווני צהוב בננה לאילו המעזים צבעים מעודנים שמשדרים רוגע ונינוחות ואפילו לצד צבעים חזקים, עזים ובולטים המבשרים על נוכחות בלתי מתפשרת ומושכים את כל תשומת הלב אליהם. ראש מיטה מאוד דומיננטי בחדר השינה ומתווה את כל הסגנון הרווח הוא זה שיקבע כיצד יראו גם האביזרים האחרים כמו שטיחונים, וילונות ואפילו שולחנות לילה.

עוד מוסיף, רחמני שבארץ מעדיפים ראשי מיטה דקים לעומת אירופה, שם יעדיפו ראשי מיטה עבים שיחצצו בין הראש לקיר ויהוו חיץ מחמם. שאלה שתמיד עולה האם לשלב עם המיטה ראש מיטה גבוה או נמוך. השאלה כמובן במבנה החדר, בחדר קטן יחסית מיטה עם ראש מיטה גבוה ועבה תייצר אווירה של חדר שינה עמוס לעומת מיטה עם ראש מיטה נמוך יחסית לא ישתלט על כל מראה חדר השינה וישאיר מראה אוורירי ומרווח יותר. בחדר שינה גדול ניתן יותר להתרווח בעיצוב ולשלב אלמנטים דומיננטיים במיטה, רחבים וארוכים יותר וגם זה בתנאי שאין ריבוי של רהיטים נוספים בחלל.

  • עוד באותו נושא:
  • מיטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully