וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

עצמל'ה מיטת יחיד. שחר פליישמן,
עצמל'ה מיטת יחיד/שחר פליישמן

עצמל'ה, רשת רהיטי הילדים והנוער יוצאת במבצע לרגל יום הבחירות לרשויות המקומיות במסגרתו תציע עד 18% הנחה על מגוון רהיטים ואביזרים. המבצע בתוקף ביום הבחירות בלבד, ולא תקף על מוצרי בייסיק, תצוגה ואאוטלט וללא כפל מבצעים.

‏‏CASTRO HOME -מבצע ליום הבחירות המקומיות. מידן מור אלון,
‏‏CASTRO HOME -מבצע ליום הבחירות המקומיות/מידן מור אלון

CASTRO HOME, מותג העיצוב לבית של קסטרו, בהטבות מיוחדות ליום הבחירות לרשויות המקומיות: עד 60% הנחה על פריטים נבחרים מקולקציית הבית והטבה נוספת: הנחת מע"מ - לא משלמים מע"מ.

תוקף המבצע: 27.02.2024, להשיג בכל חנויות CASTRO HOME ובאתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נורמנדה_שואב אבק חבית NRM-623, מחיר 399 שקל. יחצ,
נורמנדה_שואב אבק חבית NRM-623, מחיר 399 שקל/יחצ

בעידן שבו ניקיון יסודי ואויר נקי הוא לא פחות מחובה, שואבי האבק בשוק נדרשים להתמודד עם אתגרים חדשים. במענה לצורך זה, משיק מותג מוצרי החשמל Normande, שואב אבק חדשני הבולט בעוצמת שאיבה ובחדשנות טכנולוגית.

שואב האבק המתכתי המקצועי של Normande , מציע שורה של יתרונות שנועדו לשפר ולהקל על מלאכת הניקיון. עם פונקציית מפוח מובנית, המכשיר מתאים לא רק לשאיבת אבק אלא גם לניקוי של עלים או אבק ממשטחים חיצוניים. המכשיר מגיע עם שקית אבק טקסטילית נשלפת המאפשרת ריקון ושימוש חוזר, ובכך מסייעת לחסוך בעלויות ולצמצם פסולת. עיצובו הנוח מאפשר ניקוי קל ומהיר של המכשיר עצמו, והוא מגיע עם מערך של תוספים מלאים, המתאימים לכל סוגי השטחים והמשטחים. כוח הטורבו מבטיח שאיבה עוצמתית, שמסייעת להגיע לתוצאות ניקוי מרשימות. המוצר ידידותי לסביבה עם דגש על חיסכון באנרגיה, והקיבולת הגדולה של 25 ליטרים מאפשרת שימוש ממושך בלי הפסקות לריקון המיכל. כל אלה, לצד תווי התקן האירופאיים CE ו-CB , הופכים את שואב האבק החדש של Normande לבחירה איכותית לכל צורך ניקוי.

להשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות. מחיר: 399 שקל.

ארון הזזה, דלקוב. יחצ,
ארון הזזה, דלקוב/יחצ

דלקוב - 20% הנחה על ארונות וחדרי ארונות בכל סניפי רשת דלקוב. לדוגמה - ארון הזזה רוחב שני מטרים ב-8,000 שקל במקום 10 אלפים שקל.

נאנו מטבחים, מעצב ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
נאנו מטבחים, מעצב ניצן הורוביץ/עודד סמדר

נאנו מטבחים - הטבה ליום הבחירות, כל המזמין מטבח מקבל במתנה מדיח אינטגרלי בשווי 2,490 שקל. המדיח עוצמתי, ללא צורך בחיתוך פאנל, דירוג אנרגיה AAA. אולם תצוגה נאנו מטבחים, הלחי 21 בני ברק.

גלריה OKNIN, כורסא מעוגלת 6,900 במקום 9,900 שקל. רגב כלף,
גלריה OKNIN, כורסא מעוגלת 6,900 במקום 9,900 שקל/רגב כלף

OKNIN - הטבות מיוחדות ליום הבחירות. כל המוצרים מתצוגה ב-50% הנחה. בנוסף, הנחות מיוחדות לשלושה פריטים חדשים:

ספה ולוטו - ספה עם קוים מעוגלים ורכים. במקום 26,900 שקל ב- 18,900 שקל, עד 3 מטרים בבדים איכותיים לבחירת הלקוח.
כורסא ולוטו: כורסא מעוגלת עם כרית גבון. במקום 9,900 שקל ב- 6,900 שקל. בבדים איכותיים לבחירת הלקוח.
שולחן סלוני פליז - שולחן במידה 200/80 בפליז מושחר ואיכותי. בשילוב זכוכית מעושנת ומחוסמת. במקום 14,900 שקל ב-6,900 שקל.

אלפינה תאורה - 580 במקום 2,500 שקל. יחצ,
אלפינה תאורה - 580 במקום 2,500 שקל/יחצ

אלפינה תאורה מציגה מגוון רב של גופי תאורה מתצוגה, עד 70% הנחה.

לדוגמה: מנורת טירול, תלויה מפליז ב-580 שקל במקום 2500 שקל. מנורת תלייה דגם ללין ב-250 שקל במקום 670 שקל. להשיג בכל סניפי אלפינה תאורה.

ZAGAMIX, שולחן  שהופך לכוננית ראול, מבצע 2150 שקל. סטודיו זגה,
ZAGAMIX, שולחן שהופך לכוננית ראול, מבצע 2150 שקל/סטודיו זגה

לקראת פורים, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים: עיצוב בתחפושת - כוננית שהיא שולחן, מושב זוגי שהוא ספסל לשבעה אנשים, שולחן קפה שהוא מיצג אומנות, קונסולה שהיא שולחן אוכל, שולחנות סלון שהם מקומות אחסון, הדום שהוא שולחן קפה ועוד. את כל המוצרים ניתן להשיג באתר.

download

  • כוננית שהופכת לשולחן - שני מוצרים במוצר אחד. הפתרון המושלם והיעיל ביותר לניצול מקסימלי של החלל: מעוצבת במראה אלגנטי ויוקרתי, במצב כוננית כפריט עיצובי המתאים גם לאחסון, ובמצב שולחן -משטח נוח ומרווח לשימושים רבים. מחיר- 2,150 שקל.
  • הדום שהוא שולחן קפה - הדום יוקו, שילוב מוצלח של הדום עם פלטה שנפתחת ונסגרת לשולחן קפה קטן , להניח קפה ולהתפנק. מחיר- 1,220 שקל.
  • שולחן קפה שהוא מייצג אומנותי - שולחן קפה וולטר עשוי ממתכת מכניס לחללי האירוח נופח אומנותי ומעניק תחושה של מיצג אומנות בחלל, מוצע בגוונים שחור ואפור. מחיר - 677 שקל.
  • שולחנות סלון שהם מגירות אחסון - שולחן קפה אוליבר במראה טרנדי וצעיר המציע פתרון אחסון מושלם לחלל הסלון. השולחן מגיע בגוון משולב בצבעים אפור ומנטה, שולחן קפה עגול נפתח איימי בעיצוב טרנדי וצעיר המוסיף למראה חלל המגורים והסלון, לשולחן יש מקום לאחסון אביזרים והוא מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ועוד. מחיר- החל מ -1,150 שקל.

ZAGA פינות אוכל

  • קונסולה שהופכת לשולחן: קונסולה שהופכת משידה ריבועית קטנה, שאינה תוספת מקום רב בחלל לפינת אוכל גדולה המשתלבת עם כל סגנון עיצוב. את שידת הקונסולה ניתן להציב במסדרון או בכניסה ורק כשהאורחים מגיעים לפתוח אותה. השידה בעלת עיצוב נקי, מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ונפתחת בקלות לפינת אוכל של כ- 3 מטרים, כך שניתן לארח סביבה עד 12 סועדים. מוצעת ב 5 גוונים: שחור אבץ, אגוז אמריקאי, בטון, עץ טבעי ולבן. מחיר -החל מ 7,170 שקל.
  • מושב זוגי שהופך לספסל: מדובר בפטנט עיצובי - ספסל מודולרי ומרופד לפינות אוכל או אירוח, שאינו תופס מקום רב בחלל. גדל מ- 70 ס"מ ל- 3 מטרים ויכולים לשבת עליו בנוחות עד שבעה אנשים. הספסל מגיע בשילוב ריפוד רך ונעים לנוחות מרבית ולישיבה ממושכת. פרקטי ומעוצב בקפידה, מתאים לחללים קטנים וגדולים ולכל שולחן אוכל, מעניק פתרון מושלם לבעיה של אכסון כסאות ישיבה נערמים וניתן להציבו תחת כל שולחן כולל שולחן הקונסולה ובכך לחסוך מקום רב. ניתן לפתוח אותו לאורכו המקסימלי לצד שולחנות ארוכים, מה שיצור נראות דומיננטית לשולחן ומקום ישיבה מרווח לאורחים. גוונים: גוון אבץ, עץ טבעי ולבן. ריפוד ניתן להחלפה לפי בקשת הלקוח (בתוספת תשלום). מחיר -החל מ-4,047 שקל.
באבל רוש בובאה להשיג בפיטרו הכט_מחיר לפני הנחה החל מ- 20,350 שקל, אחרי הנחה החל מ- 14,855 שקל. יחצ,
באבל רוש בובאה להשיג בפיטרו הכט_מחיר לפני הנחה החל מ- 20,350 שקל, אחרי הנחה החל מ- 14,855 שקל/יחצ

"פיטרו הכט" יוצאת במבצע במיוחד ליום הבחירות - 27% הנחה על כל הקולקציות המגוונות ליום אחד בלבד. דוגמאות: באבל כורסא של המותג ROCHE BOBOIS מחיר לפני הנחה החל מ- 20,350 שקל, אחרי הנחה החל מ- 14,855 שקל. ספת פרופיל של המותג ROCHE BOBOIS, מחיר לפני הנחה החל מ-25,725 שקל, מחיר אחרי הנחה החל מ- 18,780 שקל.

פיטרו הכט - מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ומתחם DCITY, מעלה אדומים.

ללין - מארז ונילה ולנטיין 24. vipdesign,
ללין - מארז ונילה ולנטיין 24/vipdesign

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האוירה, יוצאת במבצע. ליום הבחירות המקומיות: 3+3
קנה 3 מוצרים וקבל 3 מוצרים במתנה. המבצע יתקיים בחנויות הרשת.

תוקף המבצע עד לתאריך ה- 2.3.24.

צמר שטיחים יפים שטיח מנילה החל מ-690 שקל לפני הנחה ולאחר הנחה 483 שקל, בזלת אדריכלים. אלעד גונן,
צמר שטיחים יפים שטיח מנילה החל מ-690 שקל לפני הנחה ולאחר הנחה 483 שקל, בזלת אדריכלים/אלעד גונן

רשת "צמר שטיחים יפים" מציעה מבצע בחירות: גם עד 50% הנחה על מגוון ענק של שטיחים וגם מורידים מע"מ על הכל. המבצע מתקיים בסניפים ברחבי הארץ ובאתר הרשת. תוקף המבצע: 25.2.24- 2.3.24.

  • שטיחי "מנילה" מחירים החל מ-690 שקל לפני הנחה ולאחר הנחה 483 שקל
  • שטיח "גאיה, מחירים החל מ-750 שקל לפני הנחה ולאחר הנחה 600 שקל
  • שטיחי "פררה" מחיר החל מ-1400 שקל לפני הנחה ולאחר 1120 שקל
טקה במבצע מיוחד ליום הבחירות. יחצ,
טקה במבצע מיוחד ליום הבחירות/יחצ

ביום הבחירות, מותג מוצרי החשמל TEKA מזמין אתכם ליום מכירות מיוחד באולם התצוגה המרכזי של המותג. במסגרת המכירה תוכלו להתחדש במכשירי החשמל המעוצבים והמתקדמים ולקבל מתנות שישדרגו לכם את המטבח. המכירה תתקיים באולם התצוגה המרכזי של המותג - משכית 22 הרצליה פיתוח

  • קניתם מקרר עם ארבע דלתות? קבלו מיקסר ענק 10 ק"ג במתנה.
  • רכשתם תנור אפיה 60 ס"מ תקבלו תבנית אידוי שתשדרג לכם את הבישולים.
  • רכשתם כיריים אינדוקציה, קבלו מעבד מזון שיחסוך לכם זמן ומאמץ במטבח.
  • ובקניית מקרר אינטגרלי תוכלו לרכוש כיריים אינדוקציה 60 ס"מ במחיר מיוחד של 690 שקל בלבד.
כתמית קליל. אילן גרין סויסה,
כתמית קליל/אילן גרין סויסה

פעילות מיוחדת למשפחות ביום הבחירות לרשויות המקומיות (27.02) - סיורים למשפחות "פארק אגם הפרפרים בקליל" קליל בכרמיאל פארק הפרפרים האקולוגי הטבעי הראשון מסוגו בעולם.

פארק הפרפרים הוא מתחם פתוח, המשרתע על 15 דונם וכולל ביוטופים טבעיים כולל כ-180 סוגי שיחים וצמחים רב-שנתיים וחד-שנתיים, רחבות של פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים למשיכת הפרפרים באזור. התנאים המיטיבים שהוקמו בפארק לטובת פרפרי האזור הפכו את הפארק לאטרקטיבי ביותר עבור הפרפרים, וככל הידוע אין עוד מקום בעולם שבו יש מגוון פרפרים גדול שכזה יחסית לשטח הקטן במושגי שטחי טבע של הפארק.

בפארק נמצאים באופן טבעי 50 זני פרפרים שונים מתוך סה"כ 62 פרפרים הקיימים באזור. במסגרת יום הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו ביום שלישי, ייערכו סיורים מודרכים בפארק אגם הפרפרים.

לתיאום והרשמה לסיורים חייגו *8555.

דיסיטי מעלה אדומים. סטודיו 4040,
דיסיטי מעלה אדומים/סטודיו 4040

יום הבחירות במתחם דיסיטי במעלה אדומים: המתחם מציע הפניניג מכירות ביום הבחירות - קונים ב-5,000 שקלים ומקבלים שובר של 1,000 שקלים מתנה לקנייה נוספת. בנוסף, ביום הבחירות מתנה בכל קנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • מבצעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully