וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בעץ - חדרי שינה ומשחק שמייצרים חווית ילדות

איילה ורפי שלומיאן הורים לארבעה ילדים, שהחליטו לשלב בין אהבתם העצומה לילדים ולטבע והקימו סטודיו שנוגע בכל החושים

סיפור בעץ - חדרי שינה ומשחק מעוצבים. אלירן אביטל,
סיפור בעץ - חדרי שינה ומשחק מעוצבים/אלירן אביטל

משחק הוא הדרך של ילדים ללמוד בצורה חווייתית ומהנה. חדרי משחק מסייעים להתפתחות תקינה מבחינה רגשית, חברתית וקוגניטיבית, וזו הסיבה שיותר ויותר הורים בשנים האחרונות משקיעים בעיצוב ויצירת חדרי משחק מיוחדים עבור ילדיהם. לצד חדרי משחק, מיטות ילדים, מעוצבות בהתאמה אישית, מקבלות גם כן את הפוקוס. מיטות סטנדרטיות מתחלפות במיטות מעוצבות, מיוחדות ומפנקות, כאלה שמייצרות חוויה ומכניסות רכות והמון סטייל לחלל. איך מתכננים חדרי שינה ומשחק לילדים בצורה נכונה ומדוייקת? החל בבחינת הצרכים, ועד לניצול נכון של החלל, צבעוניות ועיצוב. "סיפור בעץ", סטודיו לעיצוב ולייצור חדרי שינה וחדרי משחק לילדים, מציג את כל המשנה.

סיפור בעץ חדרי שינה ומשחק לילדים. אלירן אביטל,
סיפור בעץ חדרי שינה ומשחק לילדים/אלירן אביטל

ביישוב נעלה צפונית לעיר מודיעין, ממוקם סטודיו סיפור בעץ. נגרייה ייחודית שמתמחה בעולם הילדים בין העיצובים שלהם תמצאו המון יצירתיות וכשרון, לצד ריהוט בהתאמה אישית, חדרי שינה לילדים, חדרי משחק מיוחדים, מתקנים מוטוריים, בתי עץ, משחקים וריהוט למוסדות חינוך.

הסטודיו מנוהל על ידי זוג איילה ורפי שלומיאן הורים לארבעה ילדים, שהחליטו לשלב בין אהבתם העצומה לילדים ולטבע. לפני כעשור איילה סגרה את גן הילדים שהיה ברשותה, והחליפה את תחום ההוראה לגיל הרך, לתחום העיצוב והיצירה לילדים. רפי שעסק באותה העת כהנדסאי אדריכלות שילב בין אהבתו לעץ וליצירה לאהבתו לענף הבנייה, הדרישה והערכה למוצרים איכותיים גברה וכך גם הרצון לייצר לכל דורש את החלום הייחודי לו.

בסטודיו "סיפור בעץ" , פיתחו פורמט שכל מטרתו לגרום להורים, לאנשי החינוך, ולילדים לקבל מוצרים פרי דמיונם, הם בחרו לייצר חלומות ברי השגה, רהיטים ועיצובים לילדות שמחה ומאושרת. סוד ההצלחה שלנו הוא היכולת להקשיב ולהכיל כל רעיון ולהוביל את הרעיון עד לכדי ביצוע לשביעות רצון הלקוח.

בשנים האחרונות ישנה חשיבות רבה לנראות הבית, במיוחד בתקופה הנוכחית החיבור של כולנו לבית נעשה משמעותי והשהייה הממושכת בבית יכולה להשפיע על האנרגיות והאיזון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

חדרי משחק לילדים

חדר משחק עם בית עץ ומגלשה - סיפור בעץ. אלירן אביטל,
חדר משחק עם בית עץ ומגלשה - סיפור בעץ/אלירן אביטל

"משחק הוא הדרך של הילדים ללמוד את מה שלא ניתן ללמד אותם" , חדר משחקים כשמו כן הוא החדר היחיד בבית בו ניתן להתנתק מההמולה מסביב, ולבחור באחד מהפעילויות המגוונות שיש לחדר להציע ולהשתחרר כמו שרק ילדים יודעים.

"בחדרי המשחק העדיפות שלי לחלק את החלל לאזורי משחק שונים המבחר הגדול יוצר גירוי וסקרנות ומעודד את הילדים לחקור ולהתנסות, אני מאמינה בלמידה שמגיעה ממשחק והנאה.

חדר משחקים מושלם ל 3 ילדים. סיפור בעץ. אלירן אביטל,
חדר משחקים מושלם ל 3 ילדים. סיפור בעץ/אלירן אביטל

"בפרויקטים הבא עיצבנו ממלכה לילדים עבור משפחה מדהימה, התכנון כלל חדר בסגנון ג'ונגל הקירות נעטפו בטפט שעיצבנו עם רקע של בעלי חיים והרבה טבע הוספנו בית עץ עם מגלשה, קיר טיפוס, סולם נדנדה, מטבח בבית הוספנו אזור מסתור למשחק דמיון. למשחקי דמיון חשיבות ותרומה רבה להתפתחות תקינה מבחינה רגשית, חברתית וקוגניטיבית".

חדרי משחקים בסגנון לגו

חדר לגו - סיפור בעץ. אלירן אביטל,
חדר לגו - סיפור בעץ/אלירן אביטל

"את חדר הלגו עיצבנו עבור ילד מתוק ועבור משפחה מדהימה שסיפרה שהילד אוהב להרכיב ולשחק בלגו, היה לנו ברור שהתחביב שלו יהיה הקונספט של החדר לגו ושזה הולך להיות החדר הכי מיוחד שראו. לקחנו את מידות משחק הלגו המקורי ובאופן יחסי לקיר את המידות, כך שכל מדף נראה כמו חלק ממשחק הרכבה של לגו. בחרנו בצבעים נעימים כדי לא להעמיס יתר על המידה התכלת של שמיים בהירים, לבן מראה נקי וקלאסי יצרו אוירה מזמינה לילדים וגם למבוגרים".

חדר לגו - סיפור בעץ. אלירן אביטל,
חדר לגו - סיפור בעץ/אלירן אביטל

חדרי שינה בעיצוב אישי:

חדר שינה בעיצוב אישי, מיטת קומותיים - סיפור בעץ. אלירן אביטל,
חדר שינה בעיצוב אישי, מיטת קומותיים - סיפור בעץ/אלירן אביטל

חדרי הילדים עוברים אבולוציה במהלך השנים מחדר לפעוט ועד לחדר מתבגר משנה החדר את עיצוביו. הסטודיו מתמחה במתן פתרונות עיצוביים פונקציונליים פרקטיים ומותאמים אישית. "לדוגמא בפרויקט הבא התבקשנו לעצב ולייצר חדר משותף לאח ואחות, בחלל לא גדול, חדר שיכלול מיטת קומתיים ארון לבגדים שעוטפים את המיטה, וארון נוסף שישמש אחסון לכמויות גדולות של משחקים. בארון הוספנו יחידת רביצה בצורת רינג לזמן קריאה של סיפור או משחק, בחרנו גוונים לבן שייתן תחושה של מרחב ואסתטיקה ונגיעות של צבע מוקה. יצרנו מיטת קומתיים עם חזית מעוגלת בצורת קשת, ריפדנו את גב המיטה בריפוד צבע נס קפה לריכוך המיטה ולשינה ערבה. ההורים מאושרים שמצאנו להם פתרון מותאם לצרכים שלהם בחלל קטן".

חדר שינה בעיצוב אישי - סיפור בעץ. אלירן אביטל,
חדר שינה בעיצוב אישי - סיפור בעץ/אלירן אביטל

חדר שינה בקונספט פפיון:

איילה שלומיאן, סיפור בעץ. חדר פפיון - סיפור בעץ. אלירן אביטל,
איילה שלומיאן, סיפור בעץ. חדר פפיון - סיפור בעץ/אלירן אביטל

"החדר עוצב עבור ילדה בת שנתיים שעשתה מעבר חד ממיטת תינוק למיטה וחצי, המשפחה מתרחבת אחות ותינוקת מצטרפת למשפחה וזה בדיוק הזמן לבצע שינויים בין החדרים, מעברים בין חדרים ומיטות יכולים להוות בעיה ולפעמים ליצור חוויה שלילית, יש כאן סיפור שדורש התייחסות רגישה מדובר בפסיכולוגיה שלמה על איך ומתי לבצע תהליכי פרידה ומעברים. היה לנו חשוב שהמעבר יישאר כחוויה טובה שבסופה היא תסכים לעבור לחדר חדש ולמיטה גדולה ברגישות רבה עיצבנו מיטה מיוחדת עיטרנו בפפיון ענק בבד קטיפה נעים למגע, את המיטה עטפנו בקשת מעל וארונות שיצרנו תיחום למיטה להרגשת מוגנות וחום. כריות נוי ובובת חדשות עיטרו את המיטה שיקלו על המעבר. בקצה החדר הוספנו נדנדה מרופדת עם משענת בצורת פפיון וכל מי שנכנס לחדר מושכת את עיניו. בשיחה מאוחרת עם ההורים קיבלנו בשורה משמחת הצטרפה אחות קטנה והנסיכה נרדמת במיטתה החדשה הרגשה של סיפוק אושר והצלחה".

בתי עץ

בתי עץ - סיפור בעץ. אלירן אביטל,
בתי עץ - סיפור בעץ/אלירן אביטל

"כשהיינו ילדים אהבנו לטפס על עצים ולהשקיף אל עבר האופק, חקקנו זיכרונות ילדות קסומים שנשארים איתנו ומלווים אותנו, בעידן של היום ילדים רבים מעבירים שעות רבות מול המסכים וממעיטים לצאת ולהיפגש בפארק עם חברים. כשהתחלנו לייצר בתי עץ דמיינו את הילדים הקטנטנים מטפסים לעבר בית העץ ,צופים לאופק מתגלשים ובהנאה וכך צוברים חוויות ילדות.

"ישנה חשיבות רבה לפעילות משחקים בחצר, פיתוח מיומנויות מוטוריות, התפתחות חברתית וקוגנטיבית כשמשחקים במשחקי תפקידים. בית העץ מאפשר משחק פתוח וחופשי יש להם הזדמנות לחקור ולהתנסות על ידי משחק לא מובנה לחוות ,לשחק ,ולשלב פעילות סוציו דרמטית כמו המשחק בבית עץ, הלא הוא מיקרוקוסמוס לעולם המוכר ולפעילויות בבית האמיתי, הילדים יכולים לשחק במשחקי תפקידים בבית משלהם המרחב הפרטי שלהם לנצור חוויות ילדות. טיפוס בסולם, טיפוס על קיר טיפוס להתנדנד ולהתגלש הם חלק מהחוויות בבית העץ.

"משפחה מדהימה ביקשה שנייצר עבורם בית עץ כמתנה לילד שחוגג יומולדת 4 את הבית עיצבנו כך שיתאים לעיצוב בית המשפחה, בחרנו בבית עץ בסגנון הכפרי עם נגיעות מודרניות, הדגשנו חלונות ותריסים, סולם ואבני טיפוס בצבע שחור, הזמנו מגלשה מיוחדת בגוון לבן שהקפיצה את הנראות בתוך הבית הכנסנו ריהוט מעץ מלא כזה שיתאים לתנאי מזג האוויר, הוספנו מטבח, מידוף, שולחן ליצירה, שולחן וכסאות, ורק חיכינו לשמוע עד כמה הילדים התרגשו מהמתנה המיוחדת".

  • עוד באותו נושא:
  • עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully