וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו בבית: יוזמות ותרומות בתחום הבית והעיצוב

ברוח הימים הללו, יוזמות של גורמים שונים לרווחתם של המפונים, החיילים וגם "גדולים במדים", שדואגת לשיבוצם בצה"ל של נערים עם מוגבלויות

מייצג לרגל יום האישה הבינלאומי בקניון עופר רמת אביב בשיתוף עם עמותת אחת לתשע צילום יחצ  (3). יחצ,
מיצג לרגל יום האישה הבינלאומי בקניון עופר רמת אביב/יחצ

לרגל יום האישה הבינלאומי, המתקיים מדי שנה בחודש מרץ, קניון עופר רמת אביב נרתם להעלאת המודעות הציבורית לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ומקים מייצג ייחודי וראשון מסוגו: "למה את מחכה?", שמטרתו לעודד נשים לקחת אחריות על בריאותן ולגשת להיבדק.

המיצג יערך בשיתוף עמותת "אחת מתשע" והוא קורא לכל הנשים, לקחת אחריות על עצמן ולבצע בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד. המייצג פתוח לקהל הרחב בין התאריכים: 07.3.24 עד ה 16.03.24 הוא יוצב ברחבת הקומה הראשונה (ליד חנות מייקל קורס).

במרכז המייצג יוצב שעון ענק ומעוצב בצבע ורוד (צבע המאבק בסרטן השד), עם הסלוגן "קבעי תור מהר לפני שהקפה מתקרר"!, זאת כתזכורת לדחיפות קביעת התור לבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד. לצד השעון יוצגו בובות חלון ראווה לבושות ורוד ממגוון חנויות הקניון, שהתגייסו לטובת הפעילות ויקדמו את הנושא גם בחנויות.

לדברי דוד בן משה מנכל עופר רמת אביב: "הפעילות נועדה לעלות את המודעות בקרב נשים לגילוי מוקדם לסרטן השד, כל אחת מ 8 נשים עלולה לחלות בסרטן השד במהלך חייה, לכן חשוב לנו לתת במה לנושא ולעורר מודעות בקרב הנשים ללכת ולהבדק".

לדברי טלי רוזין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע': "סרטן שד היא מחלת הסרטן הנפוצה בישראל בקרב הנשים, וככל שמאבחנים אותה מוקדם יותר, כך גדלים הסיכויים להחלמה מלאה. יום האישה הוא מועד נוסף שבו אנחנו מזכירות לעצמנו, לא להמתין וללכת להיבדק בזמן. הבדיקה מצילה חיים ומאפשרת לנו הנשים להמשיך ולהגשים את עצמנו ולכבוש מטרות ופסגות חדשים".

בשנים האחרונות מציינים את יום האישה הבינלאומי בכל מקום בעולם, תוך הצגת סיפור חייהן של נשים חזקות, קרייריסטיות, או אמהות שמגשימות את עצמן ומשיגות כל מטרה שהן רק מסמנות לעצמן - כי היום, אין דבר שהן לא יכולות לעשות לבד. לפעמים, מתוך מרוץ החיים שלנו, ומתוך העומס ביום יום הרבה נשים עלולות לשכוח את עצמן ובעיקר את הטיפול בבריאותן. לכן, מטרת המיצג, לעורר מודעות ומוטיבציה ולקדם את האחריות האישית של כל אישה ואישה על גופה ובריאותה, ולעודד נשים לעבור בדיקות שנתיות לאיבחון סרטן השד ובדיקות מקיפות בכלל.

קולקציית התיקים של אמפמ ועמותת שוות, 14.9 שקל  לתיק כל ההכנסות תרומה לעמותה. יחצ,
קולקציית התיקים של אמפמ ועמותת שוות, 14.9 שקל לתיק כל ההכנסות תרומה לעמותה/יחצ

am:pm, רשת סופרמרקטים אורבניתעם יותר מ-60 סניפים בפריסה ארצית מחיפה ועד נס ציונה, יוצאת בקמפיין חדש ומשיקה בשיתוף עם עמותת שוות קולקציית תיקי בד רב פעמיים שכולה העצמה נשית.

המהלך המשותף הייחודי של am:pm ועמותת שוות המפעילה תוכניות מנהיגות לנערות נולד כדי להוקיר תודה, להביע הערכה עמוקה ולתת במה לעשייה מעוררת ההשראה של נשים בכל החזיתות, משדה הקרב והחמ"לים ועד חיזוק העורף והמשפחה.

קולקציית התיקים היפהפייה פרי יוזמתן של am:pm ועמותת שוות מהווה נדבך נוסף בעשיית הרשת למען הקהילה. כל תיק בליין הבלעדי מעוטר באיור מקורי של מאיירת ומעצבת גרפית דיאנה פרוקופץ לצד ציטוט עוצמתי של אישה או נערה מעוררת השראה בישראל, גיבורת מלחמת חרבות ברזל: "אנחנו הדור שימשיך את הכל וזה הקול שצריך לשמוע" (שירי יחיאלי, תלמידת י"ב מכפר עזה), "איך לא אני יודעת לבד - תגידו לי איך כן" (נירה שפק, אל"מ במיל' וח"כית לשעבר), "רק בזכות אחווה ואחדות ננצח, מהעצב נבנה מחדש" (אריאלה ברקוביץ, יוזמת ארגון 'לביאות בעורף'), "כל בחירה שאנחנו עושות צריכה להיות מאהבה וחיוך" (מאיה אלפר, ניצולת מסיבת נובה).

התיקים המדברים בעד עצמם כבר זמינים ויימכרו במשך חודש ימים בסניפי am:pm ובאון ליין תמורת 14.9 שקל לתיק. כל ההכנסות מהמכירות הן תרומה לעמותת שוות.

נטלי מורדי בר, מנהלת השיווק של am:pm: "מעורבות ונתינה הן ערכי הליבה של am:pm, על כן שיתוף הפעולה עם עמותת שוות זאת זכות וגאווה גדולה עבורנו. הקולקציה הבועטת שיצרנו יחד היא עוד דרך להצדיע לנשים להן חלק משמעותי בניהול שגרת חירום ואיתנות העורף, להזכיר ולהנציח את רגעי הגבורה, לחזק, להביע את החוסן והרוח של החברה הישראלית ולעורר השראה בקרב לקוחות am:pm."

עמותת שוות הוקמה בשנת 2018 במטרה להבטיח שנערות יממשו את הפוטנציאל שלהן באמצעות חיזוק הביטחון ותחושת הערך העצמי שלהן, הגדלת המודעות שלהן לאפשרויות השונות ומתן כלים מעשיים להשיגן. אנו העמותה מפעילה תוכניות בפריסה ארצית בלמעלה מ-25 ערים ברחבי הארץ, המסייעות לנערות לפתח הערכה עצמית חיובית לטווח הרחוק, דרך התנסות מוקדמת בהצבת מטרות, מישוב עצמי אפקטיבי והיכרות עם נשים מעוררות השראה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
אופיר שנדל, סמנכ"ל שיווק אי.וי.מוטורס , יוסי כהן נשיא "גדולים במדים", אוהד זליגמן יו"ר אי.וי.מוטורס, גבי אופיר, יו"ר "גדולים במדים". מורג ביטן,
אופיר שנדל, סמנכ"ל שיווק אי.וי.מוטורס , יוסי כהן נשיא "גדולים במדים", אוהד זליגמן יו"ר אי.וי.מוטורס, גבי אופיר, יו"ר "גדולים במדים"/מורג ביטן

עמותת "גדולים במדים", שמטרתה לשלב בצה"ל נערים עם מוגבלויות ולהביא לשילובים בחברה הישראלית וזכתה ב-2017 באות הנשיא למתנדב, ערכה אירוע שנתי לידידי העמותה בשיתוף חברת אי.וי.מוטורס בנתניה.

במסגרת האירוע חנכו מיניבוס חשמלי VIP ראשון מסוגו, ללהקת "גדולים במדים" שגם הופיעו בערב בהופעה מרגשת ונדירה, באירוע נערך גם טקס הוקרה והצדעה למאמצי היחידות/

האירוע נערך בהשתתפות נשיא העמותה ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, יו"ר העמותה האלוף במיל' גבי אופיר' והמנכ"ל העמותה הרב מנדי בליניצקי וידידי העמותה.

גבי אופיר ציין באירוע : "העמותה מציינת את גיוס המתנדב ה-1,000 ב-100 מהבסיסים הנתמכים ע"י 80 חברות כלכליות וע"י JNF ארה"ב ברשות המנכ"ל מר ראסל רובינסון. 1,000 נערים שקיבלו פטור מצה"ל הצליחו ללבוש את המדים, וכומתה והדסקיות ושברו תקרת הזכוכית".

אוהד זליגמן' יו"ר אי.וי.מוטורס' ציין : "זה כבוד גדול לחברה לקחת חלק ולהיות שותפים בתרומה ובסיוע לעמותה, ומצדיעים לגיבורים "הגדולים במדים".

פעילות פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים - עידן מור. אנה מילס,
פעילות פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים - עידן מור/אנה מילס

על רקע המלחמה הנמשכת בעזה והעימות בגבול הצפון, "פברואר יוצא מן הכלל", חודש המודעות להשתלבות א.נשים עם מוגבלות של החברה למתנ"סים יוצא לדרך זו השנה השישית ברציפות. השנה, הפרויקט הופך להיות עוד יותר רלוונטי וחשוב, לאחר שבחודשים האחרונים נוספו אלפי פצועים ומתמודדי נפש, חיילים ואזרחים, מאז ה-7 באוקטובר.

עד השנים האחרונות ההתמודדות עם פוסט טראומה כמעט ולא עלתה לשיח הציבורי וכעת במסגרת אירועי 'פברואר יוצא מהכלל' ישתפו עידן מור המוכר בדמותו כגדי וילצ'רסקי וגלעד ויטל מייסד להקת "שוטי הנבואה" על האופן בו הם התמודדו עם הטראומה מהעבר האישי שלהם.

גלעד ויטל מופיע עם המופע שלו בשם "יהלומי קרב". מופע ערכי חוויתי מלווה בניגון ושירה בו משתף גלעד את סיפורו האישי, מהיותו לוחם גולני ברצועת הביטחון, שחרורו מצה"ל, הדחקת פוסט טראומה במשך שנים ולבסוף מציאת דרכי התמודדות עימה. תוך פיתוח מודעות עצמית למתחולל בנפש,
הדגשת חשיבות לתמיכה וסיוע חיצוניים והתמדה בתהליכי השיקום.

גלעד ויטל "שוטי הנבואה": "שירתי כלוחם בגולני, עברתי בצבא דברים לא פשוטים, ואחד הדברים המטורפים שקרו לי התרחש בסמוך לגדר המערכת, ליד קיבוץ משגב עם, על גבול לבנון. פתאום, משום מקום, מתוך השקט, אני קולט שמישהו יורה עלי צרורות. מטח מטורף. לאחר מכן התברר לנו שכמה מחבלים לבנונים ניסו לחדור לשטח ישראל, ואחד מהם גם הצליח. הוא התחבא טוב, והתחיל לירות עלינו כמו משוגע מטווח אפס. מסביבי כדורים שורקים, פחד מוות ריחף באוויר ובנשמה, אבל יחד עם זאת הרגשתי שמישהו שומר עלי. לאחר מעשה הבנתי שכנראה זה לא היה הזמן שלי ללכת.

בהרצאתו "לשבור את המטריקס - לחיות עם פוסט-טראומה ולנצח", עידן מור, קומיקאי המתמודד עם פוסט טראומה, שהתפרסם בדמות האלטר-אגו שלו "גדי וילצ'רסקי", בהרצאה מרתקת על הבחירה שלו להוציא לעולם את האני-האמיתי שלו ולתת לו חיים משל עצמו, כשהוא קורא לכולנו לזהות בתוכנו את הגרסה הכי טובה שלנו ולתת לה חיים. כאחד שחי עם פוסט טראומה מורכבת בעקבות ילדות בצל אמא עם מאניה דיפרסיה קשה ולא מטופלת, מציג בפנינו עידן את הכלים להפוך את הפוסט טראומה לכוח, את הטרגדיה לצמיחה (ואפילו לקומדיה!) ואת הסבל לריפוי. אתם מוזמנים למסע של התגברות, צחוק, בכי ובחירה בחיים.

במסגרת הפרויקט, יתקיימו במהלך חודש פברואר במרכזים קהילתיים בכל הארץ מאות אירועים משולבים בהשתתפות מאות אלפי אנשים עם וללא מוגבלות. בין האירועים שיערכו במאות מרכזיה הקהילתיים של החברה למתנ"סים, יכללו השנה מפגשי שיח, הרצאות, אירועי תרבות וספורט ואירועי הסברה, כולם אירועים משולבים בהשתתפות מאות אנשים עם וללא מוגבלות. מטרת הפעילות היא להציף את הנושא על סדר היום הציבורי ולהעלות את המודעות והצורך שלנו כחברה לפעול למען מתן הזדמנות שווה בכל תחומי החיים.

ארי צוקרמן, יו"ר החברה למתנ"סים: "חוסן קהילתי נתפס בין היתר כגורם ליבה בהתמודדות עם אירועי חירום ואסון ולכן החלטנו גם ובמיוחד השנה, להמשיך במיזם, לצד פעולות רבות נוספות לשיקום הקהילות שנפגעו וחיזוק החוסן הלאומי. במהלך חודש פברואר הקרוב ייערכו במרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים, מהגולן ועד אילת, אירועים מיוחדים שיגרמו לציבור הישראלי להכיר, להשתלב ולהתרגש. בצל הפציעות הרבות, פיזיות ונפשיות כאחד, של אזרחים וחיילים במלחמה, חשוב לנו במיוחד השנה להעלות למודעות את הנושא."

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully