וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו הבית: כך תייצרו אווירה ביתית ונעימה בעונה הקרירה של השנה

צבעים חמים, פריטים מפנקים ואקססוריז שישדרגו את החלל: הפריטים העיצוביים שחייבים להיות בבית בעונת החורף

צביה קזיוף. אלעד גונן,
הבית שלכם צריך להיות חמים ונעים. עיצוב צביה קזיוף/אלעד גונן

בימים אלו, כאשר מדינה שלמה מרותקת למסכים וחוששת על היקרים להם מכל, הלחץ עולה על גדותיו והרצון לאי קטן של שפיות הוא גדול מעין כמותו. אחת הדרכים שיכולות לסייע לכל אחד ואחת מאיתנו למעט שלווה ורוגע הוא שדרוג המרחב ולייצר אחד כזה שנעים לשהות בו בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים.

אחת הדרכים להוסיף חמימות לחלל היא הוספת פריטים בעלי מרקמים נעימים בגוונים חמים ופריטים שיעניקו לחלל תחושה ביתית או לחילופין פריטים שיהפכו את הבית למקום נעים לשהייה ויחד עם זאת מתאימים היטב לחורף שהגיע.

עיצוב מחמם

שטיחי כרמל שטיח סקאי    בז מחיר מחירון 1,104 שקל, מחיר לאחר הנחה 883 שקל, מידה 160*230. מנחם עוז,
שטיחי כרמל שטיח סקאי בז מחיר מחירון 1,104 שקל, מחיר לאחר הנחה 883 שקל, מידה 160*230/מנחם עוז

עכשיו כשהחורף כבר כאן שילוב של שטיחים זו הבחירה המדויקת, הם משדרגים את העיצוב של החלל ומעניקים תחושת ביתיות נעימה ומפנקת. שילוב של שטיחים על טהרת הגוונים החומים והשמנת ללא יספק יעשו את העבודה ויעניקו מראה אותנטי דמוי עבודת יד המשרה רוגע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שילובים זה שם המשחק: אקססוריז

מפיץ ריח בניחוח יער הגשם NOLA LOLA מחיר 69.9 שקל, סופר-פארם. יחצ,
מפיץ ריח בניחוח יער הגשם NOLA LOLA מחיר 69.9 שקל, סופר-פארם/יחצ

מפיצי ריח הם כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית כי בישום הבית ויצירת אווירה נעימה בחלל הם כבר ממש לא פינוק אלא MUST HAVE לכל אחד ואחת מאיתנו. ההמלצה היא לשלב מפיצים בניחוחות מרגיעים כדוגמת היסמין הידוע בסגולותיו כמוריד סטרס וחרדה, מחזק את המערכת החיסונית ומחזק תחושות של אהבה ואינטימיות.

נר יסמין פראי NOLA LOLA  מחיר 49.9 שקל,  סופר-פארם. יחצ,
נר יסמין פראי NOLA LOLA מחיר 49.9 שקל, סופר-פארם/יחצ

אופציה נוספת היא שילוב של נרות דקורטיביים וריחניים בחלל הבית. הנרות הינם גם הם מפיצי ריח המגיעים במגוון ניחוחות בשילוב תמציות צמחים, שמנים אתרים בהשראת מקומות שונים כדוגמת מלונות וספא. כדי ליהנות מהחוויה הכוללת של נרות ברחבי הבית ההמלצה היא גם כאן לשלב נרות בריחות מרגיעים ונעימים ולשלבם בכל חדר וחדר בבית ובכך להעצים את החלל באווירה מלטפת ונעימה.

רגע של שלווה

Vertuo Pop מחיר 549 שקל או 599 בתוספת מקציף חלב, Aerocino 3 שחור עד ה- 29.2.24 או עד גמר המלאי בהתאם לתנאי ההטבה באתר. יחצ,
Vertuo Pop מחיר 549 שקל או 599 בתוספת מקציף חלב, Aerocino 3 שחור עד ה- 29.2.24 או עד גמר המלאי בהתאם לתנאי ההטבה באתר/יחצ

הכנת הקפה היא חלק בלתי נפרד משגרת הבוקר של כל אחד מאיתנו. הקפה הוא הרבה מעבר למשקה חם ויש בו טקסיות של ממש. היום, כבר אין צורך להתפשר על איכות וטעם, מכונת קפה איכותית היא ממש לא מילה גסה, ואם כבר רוכשים אחת כזו כדאי שהיא תהיה טובה ואיכותית.

אווירה כפרית

קמין חשמלי COBRA סופר-פארם מחיר 299 שקל. יחצ,
קמין חשמלי COBRA סופר-פארם מחיר 299 שקל/יחצ

שילוב של קמין חשמלי הוא ללא ספק הדבר הבא ולא אנחנו כבר לא צריכים לאסוף בשבילו עצים. ישנן כמה סוגים של קמין, קמין עץ, קמין הפועל על גז, נפט ואף סולר ורובם גוזלים משאבים רבים ולא פשוטים לתפעול. האידיאלי מבינים הוא הקמין החשמלי, הוא קל לתפעול ולתחזוק ומעניק לחלל תחושת חמימות בשילוב אפקט מדהים של גחלים לחושות היוצרים תחושה של חופשה קרירה וכפרית בלב הסלון.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully