וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

שטיח עבודת יד אזליאה בז',   מחיר מחירון 2020 שקל,  מחיר מבצע 1010 שקל, שטיחי כרמל. מנחם עוז,
שטיח עבודת יד אזליאה בז', מחיר מחירון 2020 שקל, מחיר מבצע 1010 שקל, שטיחי כרמל/מנחם עוז

יום הבחירות המקומיות הוא אומנם יום בחירות ומנוחה אך גם זמן מדויק לרענן את ולחדש את העיצוב של הבית. ביום הבחירות המקומיות שיחול ב-27.2 , רשת שטיחי כרמל מזמינה אתכם ליהנות מ-50% הנחה כל השטיחים, ביניהם שטיחי עבודת יד, שטיחי אריגת מכונה, שטיחים לחדרי הילדים, שטיחי חבל ועוד.

בין השטיחים המשתתפים במבצע:

  • שטיח אזליאה - 160*230 מחיר מחירון 2020 שקל מחיר מבצע 1010 שקל
  • שטיח סקאי אפור- 160*230 מחיר מחירון 1104 שקל מחיר לאחר הנחה 552 שקל
  • שטיח פינלנד -160*230 מחיר מחירון 3871 שקל מחיר מבצע 1935.5 שקל
  • שטיח VALENCIA - 160*230 מחיר מחירון 1619 שקל מחיר לאחר הנחה 809.5 שקל
  • את המוצרים ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת ובאתר האון ליין של החברה
מנכ"ל בריקסטון דביר אינדיג. מורג ביטן,
מנכ"ל בריקסטון דביר אינדיג/מורג ביטן

בדיקה שערכה חב' בריקסטון בירושלים קובעת שבשנים אחרונות כ-60% ממתחמי הכספות בסניפי הבנקים בירושלים נסגרו וכיום פועלים רק 2 מתחמי כספות בבנקים בעיר. בריקסטון מפעילה בירושלים מתחם כספות המנוהל בנוהלי אבטחה בדיקרטיות ברמה הגבוהה ביותר כולל כ-2,500 כספות.

מתחם הכספות "בריקסטון" ירושלים במחווה מיוחד לאנשי המילואים ולמשפחות מפונים מאזורי הדרום והצפון כספות חינם לשלושה חודשים כדי לאפשר אחסון חפצי ערך במתחם הכספות. עלות המתנה היא כ-900 שקל.

דביר אינדיג, מנכ"ל חברת בריקסטון : "מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל יש פניות רבות של משפחות מפונים לשכור כספות לאחסן חפצי ערך מסמכים וכסף".

לחברת בריקסטון שני מתחמי כספות פרטיים בירושלים ובתל-אביב ובימים אלו יוזמת החברה הקמת מתחם הכספות החדש "בריקסטון 3" שיהיה מתחם הכספות האוטומטי הראשון בישראל שיספק שירות זמין 24/7 דיסקרטי יותר ובטוח יותר באמצעות רובוטים ללא מגע יד אדם.

קוק אנד בייק - תבנית בראוניז כולל חותכן 148.60 שקל במקום 179 שקל. יחצ,
קוק אנד בייק - תבנית בראוניז כולל חותכן 148.60 שקל במקום 179 שקל/יחצ

רשת המולטי ברנד המובילה בתחום האירוח, הבישול והאפייה COOK AND BAKE בהטבה מיוחדת ליום הבחירות לרשויות המקומיות: כל החנות ללא מע"מ לחברות המועדון ולמצטרפות חדשות. המבצע יתקיים ביום הבחירות בלבד 27.2.24, ללא כפל מבצעים.

ניתן להשיג בחנויות ובאתר.

תחפושת פרפר לגילאי 4-8, 60 שקל ב-Flying Tiger Copenhagen. יחצ,
תחפושת פרפר לגילאי 4-8, 60 שקל ב-Flying Tiger Copenhagen/יחצ

Flying Tiger Copenhagen, רשת הלייף סטייל הדנית, משיקה לרגל חג הפורים קולקציית תחפושות לילדים, מחירי הפריטים אטרקטיביים מאוד ונעים בין 15 ל-80 ₪. הרשת מציעה סטים של תחפושות לילדים בגילאי 3-8, לצד אקססוריז וערכות DIY (עשה זאת בעצמך) של אביזרים משלימים. כל הפריטים הינם איכותיים, בעלי התקנים האירופאיים המחמירים וקיבלו את האישורים של מכון התקנים הישראלי.

בין הפריטים ניתן למצוא סט אביזרי תחפושת של אריה, וואנזי חד-קרן, כובעים פרוותיים בדמויות של פנדה וחד-קרן, שרביט קסמים, חרבות, חצאיות ססגוניות, כנפי פרפר, כתרים בעיצובים שונים, קשתות מהודרות שיכולות להתאים בצורה ורסטילית לדמויות שונות, סטים מובנים של דמויות כמו מלכת הקרח, דרקונים, אבירים, דינוזאור, פלמינגו ופריטי לבוש שמעלים חיוך.

הרשת מזמינה את לקוחותיה להפליג בדימיון עם הזדמנויות לשדרג את התחפושת עם שלל אביזרים בערכות DIY שנמכרות בחנויות הרשת ובכך להפוך כל תחפושת לייחודית. אחד הטרנדים הבולטים בקולקציה השנה הוא פיניאטה בצורות משעשעות של דינוזאור או חד-קרן, אותם ניתן להפוך למשלוחי מנות חווייתיים ומושקעים במיוחד, כשמכניסים לתוכם ממתקים, רעשנים, אוזני המן וסמלי חג נוספים.
חנויות הרשת מציעות מבחר רחב מאוד של פריטים, שבהרכבה יצירתית ניתן לייצר עימן אינסוף כיוונים של תחפושות מקוריות וייחודיות, כך שבוודאות התחפושת שתיצרו לא תחזור על עצמה במסיבות פורים השונות.

פריטי הקולקציה זמינים עד גמר המלאי בחנויות הרשת.

פורים במקס סטוק, טייס קרב מידות 6-10. מחיר- 49.90 שקלים. יחצ,
פורים במקס סטוק, טייס קרב מידות 6-10. מחיר- 49.90 שקלים/יחצ

השנה, פורים מרגיש לכולנו אחר, שונה ומאתגר, אך הרצון לשמח את הילדים כבימי שגרה גדול ומתחזק ככל שמתקרבים למועד החג. גם אם השנה יוותרו על מסיבות והפקות ענק, אנו צפויים לראות ילדים ומבוגרים מחופשים בצורה כזו או אחרת....ולו רק בשביל להשאיר את החיוך על הפנים והאופטימיות בלב.

רשת מקס סטוק עולה גם היא על תחפושת ומציעה מחלקת פורים עשירה ומיוחדת עם אלפיי פריטים, שיעשו לכם את החג מחויך וצבעוני יותר: החל בפריטי יצירה וממתקים למשלוחי מנות, דרך אבזור משלים ועד קולקציית תחפושות מטריפה ומגוונת החל מ-49.90 שקל.

מצדיעים לחיילי צה"ל ואנשי הרפואה: במחלקת פורים של מקס סטוק תוכלו למצוא 247 דגמי תחפושות שונים, כשהטרנד המבוקש השנה הם גיבורי ישראל, כוחות הבטחון וההצלה. הדרישה לתחפושות של חיילי צה"ל ואנשי הרפואה עלתה , וברשת מקס סטוק נערכו בתוך זמן קצר עם ליין תחפושות צבאי ומגוון. בין התחפושות: דובר.ת צה"ל, חייל.ת גולני, טייס.ת קרב, חייל ימ"מ ועוד. טווח המידות רחב ביותר ונע בין 6 חודשים לפעוטות ועדXXL בגזרת הנשים והגברים. 90% מסך התחפושות בעלות של 49.90 שקל לתחפושת , בעוד השאר ינועו בין 79.90 ל - 99.90 שקל.

ממסכה ועד משלוח מנות: לאלו שלא אוהבים להתחפש אך בכל זאת מעוניינים לציין את מצוות החג עם אביזר תואם וסמלי, מציעה הרשת מגוון עשיר ויוצא דופן של אלפי אביזרים כגון: כובעים, מסיכות, פאות, מדבקות פנים, כנפיים, גרביונים, כפפות, כתרים, קשתות ועוד.

לכל לקוחות ה- DIY ממתינים במחלקת היצירה פריטים להכנת משלוחי מנות או לכל פעילות חגיגית עם הילדים: שקיות צלופן בעיצובים שונים, קופסאות חגיגיות במגוון גדלים, דליים חד פעמיים, מדבקות צבעוניות ייעודיות לחג, מסיכות וכתרים לצביעה, שקיות מתנה ועוד ועוד.

ולקינוח, כדי שמשלוח המנות יהיה שלם- במחלקת "סוכריה" ב-17 סניפי מקס סטוק תוכלו למצוא את כל הממתקים המוכרים והאהובים, במארז או בבודדים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully