וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הגיל השלישי, יש דברים שחשוב שתחזיקו בבית

מכיסאות מקלחת ועד רובוטים חכמים שמסייעים להתניידות וניקיון: החדשנות הטכנולוגית לצד זו המסורתית, מסייעת לשיפור החיים ועצמאות אוכלוסיית הגיל השלישי. אז מה מציע שוק המוצרים שכל אחד מאיתנו יצטרך להתעניין בו מתישהו? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליהם

עיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
מעבר ליופי, סדר וניקיון צריכים להיות גם הפריטים שיאפשרו לכם איכות חיים. עיצוב צביה קזיוף/עמית גושר

בעידן שבו הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, גם החברה המודרנית מתאימה פנים לצרכים של אוכלוסיות שונות, בהם אנשים בגיל השלישי. במקום להתמקד בחסמים, נוצרת סביבה של הזדמנויות, שמאפשרת לקשישים לנהל אורח חיים עצמאי ונוח יותר בביתם. תוך שימוש במוצרים חדשניים, איכותיים ונגישים, הם יכולים לשפר את איכות החיים שלהם ולהישאר מחוברים לעולם המודרני. עם זאת, יש גם לא מעט פשטות ויעילות בפתרונות המבוססים על ריהוט ועזרים נגישים, אשר יכולים לשנות מהותית את חווית המגורים לטובה עבור אנשים בגיל השלישי.

אז מה האופציות שקיימות? ובכן הן רבוץ ומגוונות ועל ידי הטמעת מוצרים אלו בחיי היום יום, אנשים בגיל השלישי יכולים להמשיך ולחיות חיים מלאים ועצמאיים, תוך שמירה על בטיחותם ורווחתם. אז הנה כל האפשרויות שהשוק מציע לסייע לעצמכם או להורים ולסבים שלכם להתנהל בבית.

טכנולוגיה חכמה לבית

  • מערכות קוליות חכמות - מוצרים כמו Amazon Echo I Alexa או Google Home מאפשרים לקשישים לבצע מגוון פעולות באמצעות פקודות קוליות. הם יכולים לשלוט על מערכות התאורה, החימום, לשאול שאלות, להשמיע מוזיקה ואף להתקשר לעזרה במקרה של חירום.
  • גלאים חכמים - מכשירים ניידים שמותאמים לקשישים, עם כפתורי חירום, גדלי אותיות מוגדלים ותפריטים פשוטים. הם גם כוללים פונקציות כמו זיהוי נפילות ומיקום GPS לבטיחות מקסימלית.
  • מערכות אבטחה ומעקב - מצלמות אבטחה חכמות, צמידי GPS ומערכות שמזהות פעילות חריגה בבית, כדי להבטיח את בטיחות הקשישים ולאפשר למשפחותיהם להרגיש יותר בטוחות לגבי רווחתם.
המדיה כחלק מהנוף ולא כמרכז תשומת הלב. אלכסה לילדים.. Amazon,
מדיה כחלק מהנוף. אלקסה של אמזון/Amazon

עזרים לחיי היומיום

  • רובוטים לעזרה בניקיון - רובוטים שואבי אבק ושוטפי רצפות יכולים להקל על הצורך בביצוע משימות ניקיון פיזיות, מה שמאפשר לקשישים לשמור על היגיינה גבוהה בבית ללא מאמץ.
  • מכשירים עם פקודות קוליות למטבח - מיקרוגלים, תנורים וקומקומים שניתן להפעיל בקול, מקלים על הכנת ארוחות ומפחיתים את הסיכון לתאונות במטבח.
  • כיסאות עיסוי חשמליים - מספקים עיסוי מרגיע ומפחית כאבים, מה שיכול להקל משמעותית על כאבי גב, שרירים ומפרקים, תוך שיפור איכות החיים.

לבריאות ורווחה

שעונים חכמים וצמידי פעילות - מעקב אחר פעילות גופנית, שינה, דופק ולחץ דם, כדי לעזור לקשישים לשמור על בריאותם ולזהות בזמן אמת סימני אזהרה לבעיות בריאותיות.

בריז תחתונים סופגים. יחצ,
בריז תחתונים סופגים/יחצ
  • תחתונים סופגים - עבור רבים, התמודדות עם בריחת שתן מהווה אתגר יומיומי שיכול להשפיע על איכות החיים, העצמאות והביטחון העצמי. תחתוני ספיגה איכותיים, נוחים ובעלי ספיגה גבוהה מספקים מענה דיסקרטי ויעיל, מאפשרים למשתמשים להמשיך בפעילויות היומיומיות שלהם ללא דאגה ולהרגיש יותר בנוח בחברה. כמו כן, השימוש בתחתונים מפחית את הסיכון להתפתחות של זיהומים ודלקות עור, ובכך משפר את הרווחה הפיזית והנפשית. בסופו של דבר, האפשרות להתמודד עם בריחת שתן בצורה כבודה ובטוחה מחזקת את התחושה של עצמאות ושמירה על קידמה אישית, מה שהכרחי לשמירה על איכות חיים גבוהה בגיל השלישי.
  • מכשירי עזר שמיעה - מתקדמים ונסתרים, המספקים איכות שמיעה מעולה ומשפרים את היכולת לתקשר עם הסביבה, תוך שמירה על איכות חיים גבוהה.
  • אפליקציות לניהול בריאות - מאפשרות ניהול מרחוק של מרשמים, תזכורות לקחת תרופות, תוצאות בדיקות וייעוץ רפואי וירטואלי, מה שמקל על הצורך לצאת לביקורים רפואיים תכופים.
  • מסנני אוויר - מסנני אוויר מספקים תרומה חשובה לשיפור איכות החיים של אנשים בגיל השלישי. עבור קהל זה, שלעיתים קרובות סובל ממחלות נשימתיות קיימות או ממערכת חיסונית חלשה יותר, החשיבות של אוויר נקי ובריא מתגברת. מסנני אוויר מסייעים בהפחתת סיכונים אלה על ידי סינון מזהמים ואלרגנים מהאוויר, מה שיכול להוביל להפחתה בתדירות ובחומרת התגובות האלרגיות ובעיות הנשימה. כמו כן, שיפור איכות האוויר בבית יכול לתרום לשיפור השינה והגברת הרווחה הכללית.
דייסון Pure Hot + Cool. יחצ,
דייסון Pure Hot + Cool/יחצ

לאמבטיה ושירותים

  • מושבי טואלט מוגבהים - מקלים על התמקמות וקימה מהטואלט, מפחיתים את הסיכון לנפילות ומאפשרים עצמאות רבה יותר.
  • מוטות תמיכה ואחיזה - ניתן להתקין ליד השירותים, במקלחת או באזור האמבטיה, מספקים תמיכה נוספת ומגבירים את הבטיחות בעת התרחצות או השימוש בשירותים.
  • כיסאות מקלחת - אפשרות נוחה ובטוחה לאנשים שמתקשים לעמוד במהלך הרחצה. מקלים על התהליך ומפחיתים את הסיכון להחלקה ונפילה.
  • תכשירים לשחרור השרירים - תכשירים המיועדים להקל זמנית על בעיות נפוצות גם בקרב הגיל השלישי כמו כאבים קלים בשרירים ובמפרקים, כמו כאבי גב קלים וקשים יותר, דלקת מפרקים, מתיחות, חבורות ונקעים.
בנגיי. יחצ,
בנגיי/יחצ

פתרונות למטבח

  • ארגוניות גישה - מדפים נשלפים וכריות סיבוב בארונות, המאפשרים גישה קלה יותר לכלים ולמזון, מבלי להצטרך להתכופף או להגיע לאזורים גבוהים.
  • ידיות דלת גדולות ונוחות - חשוב לבחור בידיות ארונות ומגירות שנוחות לאחיזה ופתיחה, מה שמקל על השימוש במטבח לאנשים עם אילוצי תנועה או כאבי מפרקים.

שיפורים בחדר השינה

  • מיטות עם גובה מתכוונן - מאפשרות כוונון הגובה לפני השכיבה או הקימה, מה שיכול להקל על הכניסה והיציאה מהמיטה.
  • תאורת לילה אוטומטית - מנורות שמופעלות בחיישני תנועה יכולות להאיר את הדרך לשירותים או למטבח בלילה, מה שמפחית את הסיכון לנפילות.

ריהוט נוח

  • כסאות עם תמיכה אורתופדית - כסאות שמעניקים תמיכה טובה לגב ולזרועות, וכוללים אפשרות לכוונון גובה, יכולים להקל על ישיבה וקימה ממושב הכיסא.
  • שולחנות ניידים עם גלגלים - מאפשרים הבאת אוכל, ספרים או פריטים אחרים ישירות אל הכיסא או המיטה, מה שמקל על השימוש ומפחית את הצורך להזיז פריטים כבדים.
  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully