וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האביב כמעט כאן: כל מה שאתם צריכים לדעת על אירוח בחוץ

דווקא הזמן הזה, שבו הגשם ממשיך להציף את הגינה, מחייב אתכם לחשוב חודשיים קדימה, לאביב המגניב ולחוויות האירוח שלכם. איך הופכים את העונה הזאת למושלמת? מצאנו עבורכם כמה גרילים מושלמים

מטבח חוץ של coleman. יחצ,
להיות בחוץ, לבשל בחוץ. מה צריך מעבר לזה. מטבח חוץ של coleman/יחצ

הימים מתארכים, אנחנו כבר מתחילים להרגיש את השינוי באוויר - זה עדיין לא אביב, אך אנו בהחלט מתקרבים אליו. זהו הזמן שבו הבית מתחיל לפתוח את שעריו אל החוץ, והגינה הביתית הופכת למרכז החיים החברתיים, מקום של פגישות ואירוח. בעונה זו, כאשר אנו מכינים את עצמנו לארח את הקרובים אלינו, מתעורר הצורך להתעדכן ולהיערך בהתאם. זה הזמן לבחון מה חדש בעולם בישול החוץ, ובעיקר הגרילים והטאבונים, כלים שהפכו לחלק בלתי נפרד מחוויית האירוח. ולוודא שאנחנו מוכנים לקראת העונה.

לחובבי פיצה מושבעים: טאבון 'Ooni Koda 16

טאבון 16 Ooni Koda. Ooni,
טאבון 16 Ooni Koda/Ooni

'Ooni' מותג הטאבונים המוביל בעולם ובישראל, מציג את ה - Ooni Koda 16" הפופולרי. טאבון גז שמגיע לטמפרטורה של עד 500 מעלות ואופה פיצה על אבן שמוט, תוך 60 שניות בלבד. הטאבון מותאם למרפסות, חצרות וגם לקמפינג.

ה Ooni Koda 16''- משלב עיצוב ונוחות של בישול ואפייה בגז, בעל לוח אפייה גדול מאבן קורדריט ולהבה חדשנית בצורת .Lהמכשיר מאפשר שליטה אולטימטיבית ונוחה על מידת החום והוא מושלם להכנת פיצות משפחתיות, בישול דגים, ירקות, בשרים ועוד. הטאבון מגיע מוכן לעבודה וללא צורך בהרכבה - רק לפתוח את הרגליים, להכניס את אבן השמוט ולחבר לבלון הגז.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,690 שקל, ניתן להשיג באתר היבואן ואצל המשווקים המורשים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טאבון ETNA ROTANTE של WITT

טאבון ETNA ROTANTE של WITT. יחצ,
טאבון ETNA ROTANTE של WITT/יחצ

הטאבון החדש של המותג הסקנדינבי היוקרתי 'Witt' משלב חומרים איכותיים, בעל עיצוב מרהיב וטכנולוגיה מתקדמת. החידוש הגדול בטאבון והייחודיות שלו נובעים משני דברים: אבן הפיצה המסתובבת ומבער כוח נוסף, שמבטיחים 360 מעלות של פריכות מושלמת. ניתן לאפות את הפיצה הביתית הטובה ביותר תוך דקה.

הטאבון של 'Witt' מתחמם לטמפרטורה של עד 500 מעלות ואופה פיצות ב-60 שניות.
לטאבון שני מבערים, שכל אחד מהם ניתן להפעלה בנפרד: מבער ראשי בצורת U לפיזור חום אחיד. בנוסף, מבער כוח הממוקם מתחת לאבן הפיצה המסתובבת. זה מבטיח טמפרטורה קבועה ואחידה ושמירה על חום אבן השמוט, כדי לשמור על אספקה רציפה של פיצות.. בטאבון חלונית ביקורת לבדיקת פעילות מבער הכוח והוא בעל אזור בישול גדול במיוחד ומפתח רחב של 16 אינץ' - לאפיית פיצה משפחתית בקוטר של עד 40.5 ס"מ. למכשיר ארבע רגלי אלומיניום מתקפלות עם תחתית גומי למניעת החלקה. הטאבון פועל על גז ואבן הפיצה המסתובבת מופעלת ע"י סוללות או חיבור לחשמל.

מחיר מומלץ לצרכן: 3,990 שקל, ניתן להשיג: אצל המשווקים המורשים.

בשר בשר בשר: גריל גז של WEBER מדגם GENESIS® E-335

גריל GENESIS® E-335. יחצ,
גריל GENESIS® E-335/יחצ

גריל הגז מסדרת GENESIS של המותג האמריקאי המוביל בעולם מציע את החידוש הגדול ביותר בתחום הצלייה ויוצר חוויה קולינרית מלאה מחוץ לבית. גוף הגריל עשוי מיציקת אלומיניום, הוא בעל שלושה מבערים המבטיחים פיזור חום מיטבי ואחיד בהספק חום של BTU 39,000 ובנוסף מבער צריבה עם הספק חום של 13,000 BTU וכירת צד עוצמתית שמביאים את הגריל להספק חום כולל של 64,000 BTU.

לגריל רשתות צלייה מברזל יצוק עם אמייל פורצלן: עמידות וקלות לניקוי, רשת עליונה כפולה שמאפשרת מדרגה נוספת לצלייה איטית או חימום מזון, אזור צריבה גדול במיוחד המאפשר צריבה של מספר נתחים בו זמנית, כירת צד לטיגון, הרתחת מים או חימום רטבים. כמו כן מוצע הגריל עם מסגרת WEBER CRAFTED המאפשרת להרחיב את אפשרויות הכנת האוכל עם כלים מותאמים והופכת את הגריל למטבח חוץ של ממש.

Weber Genesis נבחר במבחנים רבים ברחבי העולם כגריל הגז הטוב בעולם.

מחיר מומלץ לצרכן: 7,390 שקל. מידע נוסף באתר ואצל המשווקים המורשים.

גריל גז של Coleman מדגם Revolution, 4 מבערים + כירת צד

גריל גז מדגם Revolution. יחצ,
גריל גז מדגם Revolution/יחצ

מדובר באחד הגרילים האהובים והנמכרים בישראל, הרבה בזכותה הטכנולוגיה הייחודית שלו להפחתת התלקחויות. הטכנולוגיה הזו מבטיחה שהבשר יהיה עשוי באופן אחיד ומאוזן ללא צליית יתר או חלקים לא מבושלים, ולכן גם בריא יותר. לגריל 4 מבערי נירוסטה איכותיים עם הספק חום של: 50,000 BTUובנוסף כירת צד עם הספק חום של 13,000.BTU רשתות הצלייה עשויות מברזל יצוק מצופה פורצלן, לאגירת חום ופיזורו באופן אחיד. מבנה הרשתות הייחודי ושילובן אחת מעל השנייה מפחית באופן משמעותי את נזילת השומנים מטה לתיבת הגריל ומונע התלקחויות. מכסה הגריל כפול לבידוד אופטימלי, מבטיח שליטה בטמפרטורה ויכולת צלייה מיטבית. לגריל רשת חימום עליונה, לשמירה על חום המזון וצלייה איטית ומערכת הצתה מתקדמת ™INSTASTART

לגרילים מסדרת Revolution ניתן להוסיף גם יחידות מודולריות למטבח חוץ (יחידת כיור, אחסון, מקרר).

מחיר מומלץ לצרכן: 3,590 שקל. מידע נוסף באתר ואצל המשווקים המורשים.

גריל גז של WEBER מדגם Spirit II E-210

Spirit II E-210. יחצ,
Spirit II E-210/יחצ

ה- Spirit E-210 הוא האחד הגרילים הפופולאריים שכן משתלב בקלות גם במרפסות וחצרות קטנות. הוא בעל גוף מיציקת אלומיניום ומצויד במערכת צלייה עוצמתית ,GS4 שני מבערים איכותיים במיוחד ועיצוב קומפקטי עם מדפי צד הניתנים לקיפול בהתאמה גם לחללים קטנים. הגריל בעל הספק חום כולל של 26,500 BTU והמידות הן: גובה-144 ס"מ, רוחב- 122 ס"מ, עומק- 68.5 ס"מ ושטח צלייה כולל בגודל 2,903 ס"מ מרובע. ניתן להוסיף לגריל יחידות מודולריות שהופכות אותו למטבח חוץ שלם.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,690.00 שקל. מידע נוסף באתר ואצל המשווקים המורשים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully