וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמבור מקדישה גוון לזכר האמנית ענבר הימן שנחטפה ונרצחה בשבי חמאס

"פינק. הורוד של ענבר" (Pink. Inbar's signature color) שיתווסף למניפת הצבעים שלה ויוקדש לזכרה. ניתן כבר היום להזמין את הגוון דרך אתר החברה ובימים הקרובים במכונות הגיוון בחנויות ברחבי הארץ

טמבור - הוורוד של ענבר. מור סולומון,
טמבור - הוורוד של ענבר/מור סולומון

טמבור, חברת הצבע וחומרי הגמר בנייה הגדולה בישראל, מנציחה את אמנית הגרפיטי ענבר הימן ז"ל, באמצעות גוון בשם פינק. הורוד של ענבר (Pink. Inbar's signature color) שיתווסף למניפת הצבעים שלה ויוקדש לזכרה. ניתן כבר היום להזמין את הגוון דרך אתר החברה ובימים הקרובים במכונות הגיוון בחנויות ברחבי הארץ.

ענבר הימן ז"ל הייתה מוכרת בשמה המקצועי "PINK" בתור אמנית גרפיטי וציורי רחוב מוכשרת שנסעה ב-7 באוקטובר עם חברותיה לפסטיבל "נובה" שבקיבוץ רעים, משם נחטפה. לאחר 71 ימים בהם הייתה מוגדרת כחטופה, משפחתה ומכריה של ענבר ז"ל קיבלו את ההודעה המרה על מותה בשבי.

את היוזמה להנצחת שמה של ענבר באמצעות צבע קידמה בר יפה, חברתה ללימודים, שהעלתה פוסט לפייסבוק בו ביקשה מחברות הצבעים להרים את הכפפה ולקרוא על שמה של ענבר גוון של הצבע הורוד שהיה מזוהה עימה. טמבור התגייסה מיד למשימה. עבור טמבור מדובר בהמשך ישיר להתגייסות של החברה לטובת ענבר ז"ל שהתקיימה בחודש אוקטובר כאשר טמבור תרמה עשרות גלוני צבע למען כתובת הגרפיטי הגדולה שנעשתה על-ידי משפחתה ואמני גרפיטי מכל רחבי הארץ בקריאה להחזרתה ולהשבת החטופים.

שם הגוון, פינק. הורוד של ענבר (Pink. Inbar's signature color), נבחר על ידי משפחתה וחבריה של ענבר, בהשראת דמותה של ענבר והאהבה שלה לצבע הורוד ולשימוש בו ביצירות האמנות שלה.
יפעת הימן, אימה של ענבר הימן ז"ל: "תודה לכם על מחווה מרגשת עד דמעות שעשיתם עבור ענברי. זאת הנצחה שתישאר תמיד, ריגשתם אותנו מאד".

צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת טמבור: "ה-7 באוקטובר פגש אותנו כמו את כל עם ישראל באופן הקשה ביותר. אנו מודים על ההזדמנות להנציח את ענבר ז"ל שאת משפחתה וחבריה אנו מלווים תקופה ודרכם נחשפנו ולמדנו להכיר אותה. אנו משתתפים בצער המשפחה והחברים ובצערן של כל המשפחות השכולות, מתפללים לשובם במהרה של כל החטופות והחטופים הביתה ולשלום חיילנו המסורים".

  • עוד באותו נושא:
  • טמבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully