וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יכול להבין את המציאות כמו מקעקעת ריאליסטית?

דריה סדוגורסקה היא מקעקעת, אומנית וציירת בת 28 שמקעקעת מגיל 20 בסגנון ריאליסטי, וכמי שמבינה מה קורה בשטח עכשיו היא גם יוצאת במבצע מיוחד לחיילים

עשרים אחוזי הנחה לחיילים אצל המקעקעת דריה בסטודיו DARI.INKS ברמת גן. יחצ,
עשרים אחוזי הנחה לחיילים אצל המקעקעת דריה בסטודיו DARI.INKS ברמת גן/יחצ

דריה סדוגורסקה או בשמה המקצועי דריה DARI.INKS, היא מקעקעת, אומנית וציירת בת 28 שמקעקעת מגיל 20 בסגנון ריאליסטי. דריה כבר תרמה 20% מקעקועים נבחרים, מסקיצות בלעדיות פרי יצירתה, לאגודה למען החייל, חלקם עם אלמנטים צבאיים כמו קעקוע היונה הלבנה כסמל לשלום עם פרח כלנית שמזוהה עם איזור העוטף ולידו רובה M16 עם פרח וציפור "דוכיפת" שהיא סמל ישראלי. DARI.INKS יוצאת במבצע עד סוף פברואר בהנחה של 20% לחיילים, מילואימניקים וכוחות הבטחון.

דריה עובדת בסגנון ריאליטי בצבעי שחור-לבן עם פרויקטים קטנים-בינוניים עם תשומת לב מיוחדת לפרטים.‌ בעבודתה דריה אוהבת לחקור את הקשר בין האנושות לטבע, מלאכותי או מעשה ידי אדם וטבעי, מנסה לגרום לכל יצירה להיראות כמו סיפור. חשוב לה לשמור על אותנטיות ויצירתיות של העבודה. לכן היא בוחרת בגישה אישית לכל לקוח ויוצרת סקיצות ייחודיות לבקשת הלקוח בעצמה. כל קעקוע הוא יצירות אמנות ייחודיות ואי אפשר לחזור עליה, עבור מישהו אחר.

עשרים אחוזי הנחה לחיילים אצל המקעקעת דריה בסטודיו DARI.INKS ברמת גן. יחצ,
עשרים אחוזי הנחה לחיילים אצל המקעקעת דריה בסטודיו DARI.INKS ברמת גן/יחצ

הסטודיו האינטימי והמעוצב למשעי שלה, שנפתח רק לפני שנה בהשקה שקטה, נמצא ברמת גן בסמיכות לשלישות, בדרך בן גוריון המרכזית, אך מי שלא קובע איתה פגישה מראש, לא יידע שמאחורי החלונות המושחרים, מסתתרת אומנית בחסד.

בעבודתה דריה שואפת לא רק לקעקע אדם, אבל ליצור ניסיון קעקוע אינדיבידואלית שלמה, שבו הכל חשוב - מתקשורת ברשתות חברתיות ועד לאווירת סטודיו במהלך הפגישה. זה לא על החלטות ספונטניות, זה על דרך משמעותית לשמר דברים שחשובים לכם על העור שלכם לנצח.

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully