וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכה חדשה מציגה יצירות אומנות שנוצרו לחיזוק ההסברה הישראלית בעולם

התערוכה שנבנתה על ידי גרפיקאים ומעצבים של הסטודיו של חברת Aman digital מציגה מגוון יצירות הנוגעות למלחמה - מהשוואה בין חמאס לדאעש ועד יצירות המדברות על מעשי הזוועות שהתרחשו ב-7 באוקטובר

תערוכה לחיזוק ההסברה בעולם. יחצ,
תערוכה לחיזוק ההסברה בעולם/יחצ

תערוכה חדשה הנקראת "ויהי בוקר" מציגה את המלחמה כפי שמשתקפת דרך עיניהם של אמנים ומעצבים גרפיים. בתערוכה מוצגות יצירות שמראות את השלבים השונים במלחמה- מבוקר השבת השחורה ב-7 באוקטובר, דרך המחאות לשחרור החטופים ועד המלחמה אותה מנהלת מדינת ישראל במטרה להשמיד את ארגון הטרור חמאס.

כחלק מהרצון לתרום לחיזוק ההסברה הישראלית בעולם, יצרה Aman Digital שיתוף פעולה עם חברת הפרסום הבינלאומית AdFreeway על מנת לייצר חומרי הסברה שיציגו לעולם את ההתמודדות הציבור הישראלי עם המלחמה ויסייעו במאמצי ההסברה ברחבי העולם. היצירות השונות הופיעו באתרי החדשות הגדולים בעולם, ביניהם- BBC, אלג'זירה ו-CNN והגיעו לעיניהם של מליוני צופים במגוון מדינות - בריטניה, ארה"ב, דרום אפריקה, ברזיל ועוד. בכך תרמו היצירות תרומה משמעותית בהשפעה על דעת הקהל והעלאת אחוזי התמיכה בישראל ברחבי העולם.

התערוכה מחולקת ל-12 עבודות ובנויה על פי סדר מימין לשמאל. כאשר בפתח התערוכה ניתן לראות את הזעם הכעס והפחד שאחזו בציבור הישראלי עם תחילת המלחמה, כאשר ככל שמתקדמים לאורך התערוכה, היצירות עוברות מכעס, להפנמה ולבסוף לפעולות אקטיביות וקריאות לשחרור החטופים.

תערוכה לחיזוק ההסברה בעולם. יחצ,
תערוכה לחיזוק ההסברה בעולם/יחצ
תערוכה לחיזוק ההסברה בעולם. יחצ,
תערוכה לחיזוק ההסברה בעולם/יחצ

שם התערוכה "ויהי בוקר", נלקח מתוך ספר בראשית, המסכם את הפסקה הראשונה בפרק הראשון בתנ"ך בו העולם נברא. בבחינת הרבה מובנים מאורעות ה-7 באוקטובר היא בריאה מחדש של שינוי המציאות המוכרת ומספרת סיפור חדש של מדינת ישראל.

בתערוכה זו, הוזמנו היוצרים להביע את דרכי ההתמודדות שלהם, מפעולות מחאתיות, דרך מחשבות רגשיות ועד להזמנה לחיבוק אישי. התגובות השונות הן התמודדות אישית של כל אחד ואחת מהיוצרים.ות וזו מציבה מולנו מראה של ההתמודדות הקולקטיבית.

מדבריו של גיל זבולודובסקי, אוצר התערוכה: "התערוכה משקפת את השלבים השונים שעברנו לאורך התקופה האחרונה, כאשר הדהדו בנו בדרכים שונות- הלם, כעס, אכזבה, תסכול וכאב. אלו רק חלק מהרגשות שעברנו רובנו בניסיון להבין את אשר אירע. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לתרום להסברה הישראלית בחו"ל ולהציג את יצירות האומנות הקשות הללו בפני מליוני אנשים בכל רחבי העולם".

הדר אשוח, מנכ"ל AdFreeway: "מאז פרוץ המלחמה, החברה נרתמה כדי להשפיע ולשפר את ההסברה הישראלית ברחבי העולם. מאז החלה פעילות החברה בישראל, חקרנו לעומק את דעת הקהל בארץ ובעולם, וכעת אנחנו יודעים לנתח באופן מדוייק אילו קמפיינים ואמצעי הסברה ישראליים יעבדו בצורה הטובה ביותר במדינות השונות, באמצעות הקמפיין הבאנו לחשיפת היצירות בפני מליוני אנשים בכל רחבי העולם וממשיכים לפרסם את היצירות בכל אתר אפשרי".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully