וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך יותר מדי: המדריך שלכם לעיצוב רומנטי

ייתכן שהבית שלכם לא יהפוך לקן אוהבים. נכון שהייתם רוצים שכך יהיה, אולם הפנטזיות לא תמיד מתגשמות, ובכל זאת, החלום עדין יכול להתממש. רגע לפני ולנטיין דיי, קבלו את המדריך לעיצוב הרומנטי

עיצוב דניאל מיכאלי,  באדיבות טופז קרמיקה. שרון צרפתי,
עיצוב דניאל מיכאלי, באדיבות טופז קרמיקה/שרון צרפתי

קצת דמיון ומעוף, סטיילינג נכון ושימוש בחומרים וצבעים "חמים" ניתן להשיג אווירה רומנטית ונעימה. ולנטיין די, או בשמו העברי יום האהבה, הנחגג בקרב מיליוני זוגות בעולם המערבי, מהווה הזדמנות טובה לעוף למחוזות יצירתיים ולשדרג את הקן הביתי עם נגיעות רומנטיות.

זמן לרומנטיקה. אלפינה תאורה. יחצ,
זמן לרומנטיקה. אלפינה תאורה/יחצ
עיצוב דניאל מיכאלי, באדיבות טופז קרמיקה. שרון צרפתי,
עיצוב דניאל מיכאלי, באדיבות טופז קרמיקה/שרון צרפתי

נתחיל עם אותו פריט קטן אך משמעותי - הנר. כוחו של הנר בעולם הרומנטי הוא עצום, כמובן שפמוט או מעמד נרות יפה בהחלט ישתלבו ויתרמו לאווירה. בעולם הנרות אין חוקים והכל הולך. קטן, עבה, גדול, לבן או צבעוני, חוקיות זו שבעצם קובעת שאין חוקים רלוונטית גם לגבי הפמוטים ומעמדים. בכל הקשור לריחות עדיף לבחור ריח אחד המועדף על בני הזוג ולא לערבב בין הריחות. נמשיך עם אותם פריטים קטנים, כאשר הפעם הכריות, שטיחים והפופים מככבים. אלו רכים, כיפיים ונעימים לכל אחד מבני המשפחה. בעת הבחירה חשוב לבחור מחנה המשותף לכולם, על מנת ליצור הרמוניה בבית וכן לקחת בחשבון שהריפוד הוא דומיננטי וחשוב, ישנם ריפודים קטיפתיים, עם צורות מעוגלות, בצבעים חמים שנגיעות של צבע עז רק יתרמו לאווירה.

באדיבות אלפינה תאורה. יחצ,
באדיבות אלפינה תאורה/יחצ
עיצוב דניאל מיכאלי, באדיבות טופז קרמיקה. שרון צרפתי,
עיצוב דניאל מיכאלי, באדיבות טופז קרמיקה/שרון צרפתי

עץ, עץ ועוד עץ. אחד החומרים הכי חמים לבית. ייתכן שהמאפיינים שלו אינם רומנטיים פר הגדרה, אבל החום והנעימות שהוא משדר לבני הבית עושים את כל ההבדל. שולחנות, מדפים, שידות, הכול הולך. העץ הוא חומר חם, בכל סביבה שבו נמקם אותו הוא ישדר נעימות ומשפחתיות שתורמים לא פחות לאווירה הרומנטית.

באדיבות אלפינה תאורה. יחצ,
באדיבות אלפינה תאורה/יחצ
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

התאורה לא פחות חשובה כגורם אווירתי לתחום הרומנטי. תאורה עמומה, בהחלט תעשה את העבודה. כדאי לבחור בגופי תאורה המגיעים עם דימרים, או כאלו בעלי דרגות שונות של אור, כדי לעמעם כשצריך.

זמן לרומנטיקה. אלפינה תאורה,
זמן לרומנטיקה/אלפינה תאורה

הגענו לחדר השינה ושם בהחלט אפשר להתפרע. זהו החלל האישי של הזוג, בו תוכלו לעשות, ליצור ולשנות ככל העולה על רוחכם. תתפנקו עם מצעי משי מלטפים, תשנו על מיטה רחבה מספיק, תמקמו נרות, אולי גם אמבטיה גדולה ומרווחת בדיוק לשניים בקרבת החדר שינה..

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

עופו למסע שכולו חוויה, תתרגשו, תשקיעו מחשבה בבית, אתם מבלים בו הרבה זמן, זהו המקום הפרטי שלכם, תתפלאו אבל הוא בהחלט יכול להיות פוטנציאל רומנטי.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully