וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים טובים באים בזוגות: גם הריהוט בבית מתכונן לוולנטיין

לקראת חג האהבה הבינלאומי (Valentine's Day), כתר מציגה מגוון רעיונות למוצרים שמשתלבים יחד ומשדרגים את עיצוב הבית והגינה

שולחן דה לוקס כתר. יחצ,
שולחן דה לוקס כתר/יחצ

"דברים טובים באים בזוגות", זו לא עוד קלישאה. לכבוד Valentine's Day הקרב ריכזנו עבורכם בכתר מגוון רעיונות למוצרים שמשתלבים נהדר יחד, מעוצבים וטרנדיים ומוסיפים טאץ' עיצובי לבית ולגינה. כמו כל מוצרי כתר, הם בעלי טכנולוגיה חדשנית, פרקטיים, עמידים לטווח ארוך ובכל תנאי מזג האוויר.

אדירונדאק אדום כתר. יחצ,
אדירונדאק אדום כתר/יחצ

מה יותר מרגיע מלהתחיל את היום בפינת ישיבה ביתית ומפנקת לקפה הראשון של הבוקר? נתחיל מכיסא אדירונדק של כתר - הכסא הנוח הזה הוא כל מה שאתם צריכים בגינה או בחצר. מדובר בכיסא עם מבנה ארגונומי ויציב בעל טקסטורת עץ מרשימה, חזק ועמיד במיוחד.

כדי שפינת הבוקר שלכם תהיה נוחה במיוחד, נוסיף את שולחן הצד התואם דלוקס בעיצוב דמוי עץ טבעי, מגיע עם מגש כפול, עמיד בכל מזג אוויר, מוסיף עיצוב חם ובעל מרחב להניח עליו כל מה שצריך בבוקר: כוס קפה, עיתון או ספר.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
יוניטי קיצ'ן של כתר. יחצ,
יוניטי קיצ'ן של כתר/יחצ

אם אתם מתכננים אירוע משפחתי, ארוחת צהריים עם הילדים או ערב עם החברים, זה בדיוק בשבילכם: מטבח החוץ שלנו UNITY KITCHEN מקולקציית מטבחי החוץ של כתר מותאם במיוחד למרפסת הישראלית ולכל גינה, מגיע עם משטח נירוסטה איכותי ומחוזק, כיור מובנה, ארונות אחסון רחבים ומדף לשליפת ציוד בזמן הבישול או האירוח. למטבח החוץ תוספות מפנקות: 2 מוטות צד מנירוסטה הכוללים ווי תליה לשימוש נוח בציוד בישול ואירוח (לכפפת בישול, מלקחיים, מגבות וכו') ואפילו פותחן בקבוקים איכותי. הוא מעוצב בסגנון אלגנטי בטקסטורת עץ, קל לניקוי ועמיד בפני פגעי מזג האוויר.

סט פינת אוכל מטאליה כתר. יחצ,
סט פינת אוכל מטאליה כתר/יחצ

כדי להשלים את התמונה, חיברנו אליו את פינת הישיבה המושלמת לחצר ולגינה: סט שולחן ו- 4 כסאות תואמים מדגם METALEA, בעיצוב מודרני וחדשני דמוי ברזל, משדר יוקרה ומככב בין הטרנדים החמים בעיצוב פנים וחוץ.

סדרת עציצי החרס של כתר. יחצ,
סדרת עציצי החרס של כתר/יחצ

אם החלטתם להוסיף למרפסת, לחצר או לגינה שלכם מראה רענן ועשיר בצמחייה, או להכניס את הטבע הביתה- הסדרה הזו בדיוק עבורכם.

סדרת "גליל וערבה" מבית כתר כוללת מגוון רחב של עציצים אשר נראים ומרגישים כמו חרס- אך קלי משקל, חזקים ועמידים בשמש הישראלית. הסדרה מתאימה למגוון שתילים, כולל עצים, עשבי תבלין וגידולי פרי וירק ומגיעה במגוון עיצובים ובפלטת צבעים שקטה המשתלבת בנוף הישראלי. עציץ גליל גבוה ועציץ גליל נמוך משתלבים בהרמוניה זה לצד זה ומגיעים בשלושה גווני אדמה טבעיים ומרגיעים, מה שיתרום לאווירה מלבלבת ונעימה בשטחי הבית והגינה שלכם.

COZY_SET_OUTSIDE. יחצ,
COZY_SET_OUTSIDE/יחצ

סדרת מוצרי COZY מבית כתר תוסיף טאץ' עיצובי ואווירה חמימה בבית ובמרפסת. היא כוללת מגוון פריטים בעיצוב יפיפה ובטקסטורה סרוגה, שניים מהם מגיעים בסט יפה ופרקטי במיוחד: פוף ישיבה ושולחן צד תואם עם מכסה נשלף, שמתאים גם לאחסון. פריטי COZY לא רק יפים, הם גם משלבים טכנולוגיות חדשניות אשר מתחשבות בסביבה, הם עשויים חומרים איכותיים, ניתנים לניקוי בקלות, ללא צורך בתחזוקה ועמידים בכל מזג אוויר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully