וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנטיין בבית: כל מה שתצטרכו לדייט באווירה ביתית, רומנטית וחמימה

לא פשוט בימים האלה להיות בבית, ובדיוק בשביל זה הגיע ולנטיין. הנה כמה פריטים שיהפכו את הדייט הביתי שלכם ליפה ואוהב יותר

אודליה ברזילי באדיבות מפתחי ארטפרו. עינת דקל,
להפוך את הבית שלכם לחמים. עיצוב אודליה ברזילי, באדיבות מפתחי ארטפרו/עינת דקל

בימים אלו אנחנו מתקשים למצוא יותר מדי סיבות למסיבות או מצב רוח להיות רומנטיים, אבל יום אהבה הבינלאומי או בשמו המוכר- הולנטיין בפתח והוא ללא ספק אחד כזה. כמו בכל שנה, הציניקנים נאנקים והרומנטיקנים מתענגים. זהו יום שבו הפרחים נראים קצת יותר אדומים, השוקולדים - קצת יותר מתוקים, וברכות הנייר הם לא רק מזכרת אלא נשק רומנטי. אבל נעזוב את הקלישאות לרגע כי יום האהבה הוא הזדמנות להראות אהבה, לצאת מהשבלונה, להציג מעט יצירתיות וכן, אולי כדאי גם לכם קצת להפחית מהציוניות.

אז איך נהפוך דייט ביתי לחוויה מרגשת מבלי לצאת מהסלון? כל הפריטים שתצטרכו.

לדאוג לאוכל טוב

Ooni Koda 16. טאבון. Ooni,
Ooni Koda 16. טאבון/Ooni

האוכל ממלא תפקיד מרכזי בדייט במיוחד כשמדובר ביום האהבה, כיוון שהוא לא רק מספק תחושת סיפוק והנאה מהחוויה הקולינרית עצמה, אלא גם יוצר אווירה ומגבש את הקשר בין הזוג. הוא משקף את המחשבה והמאמץ שהושקעו בהכנת הערב, להראות תשומת לב לטעמים ולהעדפות האישיות של השותף, וכן להציע חוויית חושים משותפת ומעמיקה. התהליך של בישול יחדיו יכול להיות פעילות מחברת ומהנה בפני עצמה, המאפשרת לשני הצדדים להכיר אחד את השני ברמה יותר אישית ולחוות תחושת שותפות.

מה דעתכם לפנק בפיצה אותנטית עם קראסט מושלם? ניין מוצרי צריכה, היבואנית הרשמית של מותג הטאבונים הביתיים המוביל בעולם 'Ooni'מציעה את ה- Ooni Koda 16" הפופולרי. טאבון גז שמגיע עד 500 מעלות ואופה פיצה על אבן שמוט, תוך 60 שניות בלבד. הטאבון מותאם למרפסות, חצרות בתים וגם לקמפינג. ה- Koda 16 מספק חווית בישול ואפייה והוא מושלם להכנת פיצות משפחתיות, בישול דגים, ירקות, בשרים ועוד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

לא לשכוח לעצב את השיער

dyson airwrap complete long. יחצ,
dyson airwrap complete long/יחצ

גם בדייט ביתי תסרוקת חדשה הופכת למרכיב קריטי. מעצב שיער חשמלי הוא פתרון מדהים ופרקטי לטובת עיצוב התסרוקת שאיתה תרצו להרשים את בן הזוג שלכם. זה משדר מסר של רצון להשקיע ולפנק, גם כאשר האופציות נראות מוגבלות, ובכך מעניקה עומק ומשמעות לחגיגת יום האהבה בבית.

חברת Dyson מציעה את ה-Dyson Airwrap complete long שמתוכנן עבור מגוון סוגי שיער וכולל אביזרים שתוכננו מחדש לשיער באורך הכתפיים או ארוך יותר ומאפשר עיצוב שיער מהיר יותר, מגוון יותר ואישי יותר המתאים לסגנונות עיצוב שיער שונים. המכשיר כולל מסלסלים לעיצוב תלתלים וגלים הפועלים לשני הכיוונים, מברשות להחלקת השיער או להוספת נפח ואביזר לייבוש השיער בעזרת אפקט קואנדה, אשר מחליק את הקצוות ומנטרל חשמל סטטי.

לדאוג לפלייליסט רומנטי

Bang & Olufsen מדגם Beosound A5. יחצ,
Bang & Olufsen מדגם Beosound A5/יחצ

מוזיקה היא דרך נהדרת ליצור אווירה רומנטית כנדרש לדייט. רמקול טוב מאפשר לשלוט ברמת הווליום ובאיכות הסאונד, כך שתוכל להתאים את המוזיקה לכל שלב ולכל רגע במפגש. הוא יכול להפיק צליל עשיר ומלא, המוסיף עומק ואווירה לכל מפגש. האזנה למוזיקה עם צלילים חדים ובסים עמוקים יכולה להפוך כל רגע למיוחד יותר.

היבואנית ביקונקט מציעה רמקול אלחוטי Bang & Olufsen מדגם Beosound A5 שעוצב בשיתוף פעולה עם צמד המעצבים הדני-איטלקיGamFratesi . הדגם מגשר בצורה פואטית בין תרבויות עיצוב צפוניות ודרומיות עם סאונד סוחף, האומנות המוקפדת ואריכות החיים של המוצר ש-Bang & Olufsen ידועה בזכותם. בנוסף להיותה רמקול עצמאי, פלטפורמת Mozart מאפשרת לשני מכשירי Beosound A5 להתחבר בצורה חלקה אחד עם השני במערכת סטריאו או בכל רמקול אחר המותאם למוצרט בפורטפוליו של Bang & Olufsen.

ריח פה טוב זה קריטי

ליסטירן טוטאל קר. יחצ,
ליסטירן טוטאל קר/יחצ

ריח פה נעים הנו פרט חשוב, אם לא החשוב ביותר לנשיקה מוצלחת, במיוחד כשמדובר בוולנטיין דיי, הרי לא נרצה להבריח את הדייט שלנו. ניתן להימנע מריח פה לא נעים ואפילו בקלות. לפני הדייט הרומנטי מומלץ להימנע ממאכלים המותירים ריח חריף לזמן ממושך כגון: שום, בצל ותבלינים חריפים אחרים. כדאי גם לצחצח שיניים באופן יסודי ולפני הפגישה, כדאי לשטוף את הפה עם שטיפת פה כדוגמת ליסטרין TOTAL CARE שתשלים את העבודה - רק 30 שניות וקיבלתם הגנה יעילה, נשימה רעננה לאורך זמן ונשיקה שללא ספק ותשאיר טעם טוב.

מראה בוהק

מסכת פחם של דוקטור עור. יחצ,
מסכת פחם של דוקטור עור/יחצ

מראה חיוני ובריא לעור הפנים זה בהחלט חשוב לפני הדייט. לחות מתמשכת לעור הפנים, תחושה נעימה ורכה יעניקו לעור הפנים את כל הרעננות שהוא צריך. מסכת פחם מבעבעת מסדרת ה YOUNG של 'דוקטור עור' תעשה את העבודה בשבילך. יש בה פחם פעיל שמסייע בספיחת "רעלים" מן העור, טיהור עור הפנים וניקוי יסודי ויעיל של הנקבוביות, המסכה מעניקה לעור מראה מאט ומסייעת בהרגעת עור הפנים.

לא לוותר על נרות לאווירה רומנטית

זוג פמוטי קריסטל. מרדינגר הצורפים. יחצ,
זוג פמוטי קריסטל. מרדינגר הצורפים/יחצ

נרות מהווים כלי מרכזי ליצירת אווירה רומנטית בדייט. האור החמים והעדין שהם פולטים משדרג את החלל, מוסיף קסם ומיסטיקה, ויוצר אווירה של קרבה ואינטימיות. הנרות יוצרים חוויה ויזואלית וחושית שהופכת לאישית ומותאמת לרגעים של חיבור ושיתוף. נרות יכולים גם לשמש כחלק מטקסיות רומנטיות, כגון הדלקת נר בתחילת הערב או סגירתו בהבעת משאלה משותפת.

מותג כלי הכסף והיודאיקה הבינלאומי "הצורפים" מציע זוג פמוטי קריסטל מצופים כסף מתוך קולקציית 'מרדינגר' מבית המותג. קולקציית ציפוי הכסף מציגה קשת של סגנונות ועיצובים, כולם בעבודת יד מיומנת. אמני הצורפים משתמשים בטכניקות מסורתיות של עיטור וחריטה, באמצעותן נוצר זוג פמוטים באיכות גבוהה. פרטי המותג משלבים בין פונקציונאליות לאסתטיקה ובין מסורת לחדשנות.

לוודא שיש מקום נוח להתחבק

ספה מדגם דובל'ה של ניסו רהיטים. יחצ,
ספה מדגם דובל'ה של ניסו רהיטים/יחצ

הספה הביתית מהווה לא רק רהיט נוחות מרכזי בסלון, אלא גם פלטפורמה אידיאלית ליצירת אווירה רומנטית בעת דייט ביתי. זוהי המרחב שבו זוגות יכולים להתקרב, לשתף פעולה בצפייה בסרט מרגש או להנות משיחה אינטימית תוך כיבוד ויין. הספה, בעיצובה ובמיקומה, יכולה לשפר משמעותית את התחושה הרומנטית של החלל. ספה מזמינה ונוחה מזמנת לזוגות להירגע ולהתמסר לרגעים של קרבה ונוחות משותפת.

מותג עיצוב רהיטי היוקרה 'ניסו רהיטים' מציע ספה זוגית מדגם "דובל'ה" לארוח באווירה רומנטית. אין זה מפתיע שהספה עוצבה בהשראת הבאוהאוס. ניסו לקח חלק בתערוכת 100 שנים לתנועת הבאוהאוס שהתקיימה במוזיאון ישראל. בפתיחת התערוכה זכה להכרה רשמית כמעצב רב אומן ממנכ"ל המוזיאון, ואף הציג בה לוח שחמט ברוח התנועה. המעמד המרגש הוביל אותו לעצב את הספה בסגנון הבאוהאוס בקווים מעוגלים, רכים ונקיים מקישוטים. תודות למראה הנקי והייחודי מספקת הספה בעלת הנוכחות עניין בחלל בו תבחרו להציבה.

להתפנק במיטה

מצעים מדגם אורורה של ערד טקסטיל. יחצ,
מצעים מדגם אורורה של ערד טקסטיל/יחצ

מצעים למיטה תופסים תפקיד מרכזי ביצירת אווירה רומנטית, במיוחד כאשר מתכננים דייט ביתי ליום האהבה. הבחירה במצעים עם טקסטורה נעימה וצבעים מחמיאים יכולה לשנות לחלוטין את התחושה בחדר, ולהעניק תחושה של פינוק, נוחות וזמינות לרגעים של קרבה ואינטימיות. מצעים מאיכות גבוהה מוסיפים תחושת יוקרה ומזמינים להירגע ולהתרכך.

רשת "ערד טקסטיל", ספקית מוצרי הטקסטיל הגדולה מציעה מצעים מדגם אורורה - מצעי פלנל לבנים מעותרים באלמנטים של לבבות שחורים. מצעי הפלנל הינם מצעים רכים נוחים ונעימים למגע, אחד היתרונות של בד הפלנל הוא היכולת שלו לשמור את החום והלחות - מה שהופך אותם למצעים אידיאליים לעונות החורף או המעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully