וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו השעה: המגמה הנוכחית בישראל - שיפוץ לייט

בין הרצון להתחדש לדכדוך הלאומי והחשש הכלכלי, הקהל הישראלי מעדיף להשקיע במידתיות. מעצבת הפנים קרן גנס מסבירה על המגמה

עיצוב פנים קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב פנים קרן גנס/אסף פינצ'וק

מעצבת הפנים קרן גנס, מרמת השרון, שאמונה ביום יום על עיצוב ותכנון בתים, דירות ומשרדים, מספרת כי מאז השבת הנוראית של 7 באוקטובר דברים השתנו: "הצרכים של הלקוחות, לצד מצב הרוח הירוד, משנים את שוק השיפוצים".

לדבריה, "מתחילת הלחימה שוק הבנייה והשיפוצים השתנה ומתחוללות בו תהפוכות. בחודשיים הראשונים השוק קפא, פרוייקטים שהחלו לפני ה-7 באוקטובר נעצרו הן מצד הלקוחות והן בגלל חוסר בעובדים, וחדשים לא החלו. בחודש האחרון אנחנו מרגישים שיש ניצנים חיוביים. איכשהו, אנחנו למודי נסיון והורגלנו לחיות לצד המלחמה".

עיצוב פנים קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב פנים קרן גנס/אסף פינצ'וק
עיצוב פנים קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב פנים קרן גנס/אסף פינצ'וק

גנס אומרת כי יחד עם לקוחות פוטנציאליים שמביעים רצון עז להתחדש, לחדש ולרענן את הבית, מגיע גם מצב הרוח הירוד ואי הוודאות. כל אלו משפיעים לרעה על הענף. "לאור זאת, השיפוצים הקלים, רענונים לבית, החלו לצבור תאוצה".

מהי המשמעות של שיפוצים לייט? "מדובר במונח רחב שמתפרש למספר כיוונים, בהתאם לצרכים של כל משפחה ומשפחה. בשיפוצים אלו הלקוח נהנה בתקופה זו מיתרונות רבים: הראשון במעלה הוא התקציב ופרק הזמן של התהליך. בתקופה של חוסר ודאות, אנשים מעדיפים לחסוך. בסכום של 50 אלף עד 300 אלף שקל, החלל הביתי בהחלט יכול להשתדרג, וזאת בזמן מצומצם ומיידי של עד חודשיים. יתרון נוסף הוא שבזמן התהליך הלקוחות אינם צריכים למצוא מגורים חלופיים, דבר שמאוד מקל על התהליך. היתרון האחרון החשוב לא פחות - התוצאה. הלקוחות נהנים משינוי בבית ומבית חם ונעים, בטח ובטח בתקופה הנוכחית".

עיצוב פנים קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב פנים קרן גנס/אסף פינצ'וק

גנס מוסיפה ומסבירה: "שיפוצים לייט מגוונים ומתפרסים על קשת רחבה של בחירות והחלטות שנותנות שינוי מיידי לחיים בבית, החל מרכישות של רהיטים ואקססוריס לבית, שיפוץ נקודתי של מטבח או חלל אחר, נגרות tailor made, העמדה חדשה של רהיטים, הלבשת הבית, יצירת חלל עבודה ביתי ועוד. אלו חידושים קצרי טווח, אותם ניתן לבצע גם בהמשכים".

כדוגמא, היא אומרת, "יש לי לקוחות שבימים אלה החלו את השלב השלישי בשיפוץ. לפני שנים שיפצנו עבורם את הסלון והמטבח, לאחר שנתיים שופצו חדרי הרחצה, וכעת ביקשו לשדרג את פינות העבודה וחדרי הילדים. התהליך הממושך נבע מהרצון שלהם לחסוך ולא להיכנס במכה אחת להוצאה גבוהה".

מעצבת פנים קרן גנס. נטלי שור,
מעצבת פנים קרן גנס/נטלי שור

היא מסכמת: "שיפוצים לייט מהווים פתרון טוב למצב היום במסגרתו קיים מחסור בחומרים ורהיטים לאור בעיות השינוע בים, ומחסור רב בכוח אדם בשטח. אני מאמינה וכולי תקווה שענף השיפוצים יחזור לקדמותו ואף ייכנס לתנופה בעקבות המצב. זה ייקח זמן, אבל זה יקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully