וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

שטיח צמר שטיחים יפים, מעצבת הדר אלקיים. נויה שילוני חביב,
שטיח צמר שטיחים יפים, מעצבת הדר אלקיים/נויה שילוני חביב

רשת "צמר שטיחים יפים" חוגגת וולנטיין בסופ"ש: גם עד 60% הנחה על מגוון ענק של שטיחים וגם מורידים מע"מ על הכל. המבצע מתקיים באתר הרשת.

מחירים לדוגמה

  • שטיח "מרנטה" מחירים החל מ-1900 לפני הנחה ולאחר הנחה 1330 שקל
  • שטיח "סקנדינבי מרקש" מחירים החל מ-290 שקל לפני הנחה ולאחר הנחה 174 שקל
  • שטיחי חבל "פאטיה" מחיר לפני הנחה 450 שקל אחרי הנחה 270 שקל
  • תוקף המבצע: 13/2/24-17/2/24
סניף אילת "עולם הקולנוע". יח"צ,
סניף אילת ברשת עולם הקולנוע/יח"צ

רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע" משיקה דיל יומי חגיגי לכבוד יום ההולדת ה-22 של הרשת. מדיי יום בשעה 14:22 יעלה מוצר מתחלף שיוצע בהנחה דרמטית.הדיל היומי יחל ביום חמישי ה- 8/2/2024 ויסתיים ביום שישי ה- 1/3/2024. הדיל היומי יהא רלוונטי ל - 22 הלקוחות הראשונים שייכנסו לאתר ויזמינו.

המהלך יתנהל באופן בו בכל אחד מימי חודש פברואר בשעה 14:22 יעלה באתר האונליין של "עולם הקולנוע" דיל אטרקטיבי במיוחד. לדוגמה: גריל חשמלי Ninja Grill XL AG551 בדיל יעלה 599 שקלים בלבד ועוד. הדיל המתחלף באתר האונליין מצטרף לסדרת הורדות מחיר שיוצעו בכל 21 סניפי הרשת ברחבי הארץ. בין המוצרים המתחלפים במהלך החודש ניתן למצוא מוצרים משלל קטגוריות: החל ממקררים, כיריים, ומכונת כביסה ועד אופניים חשמליים, מקרן, מכשיר להסרת שיער ועוד הרבה הפתעות נוספות.

את המהלך ילווה קמפיין פרסום רחב שיעלה ב-10.8.2024 בהשקעה של חצי מיליון שקלים.

רשת עולם הקולנוע הוקמה בשנת 2002 עת החלה בשיווק מוצרים שונים בעולמות הסאונד והקולנוע. בשנת 2018 הרחיבה את מנעד המוצרים אותם מציעה הרשת והתרחבה גם לעולמות המוצרים הלבנים, מוצרי חשמל לבית ועוד. בשנת 2013 הקימה הרשת אתר סחר מקוון במסגרתו ניתן להזמין את כלל המוצרים המוצעים בסניפי הרשת. בין המותגים הנמכרים ברשת "עולם הקולנוע" BOSCH, AEG, SAMSUNG, LG, SHARP, YAMAHA, JBL, DYSON, NINJA ועוד.

דניאל בר שדה, סמנכ"ל מנהל שיווק ופיתוח עסקי "עולם הקולנוע": "בתקופה מאתגרת זו אנו מציינים 22 שנים לרשת "עולם הקולנוע". לרגל האירוע, החלטנו לקחת את המוצרים הכי פופולריים שלנו, במחירים האטרקטיבים שלנו ולהעניק לכם מבצעים משמעותיים עבורם. בכל יום בשעה 14:22, יעלה מוצר מוביל במחיר חסר תקדים לאתר בלבד. מחכים לכם באתר ובסניפים"

POP UP בעופר בילו סנטר המעצבת BAR DESIGNESS. עמית הלד,
POP UP בעופר בילו סנטר המעצבת BAR DESIGNESS/עמית הלד

מתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר, מארח לכבוד ה VALENTINE DAY , את מעצבת המתנות BAR DESINSS. בחנות POP UP מתנות, אשר יוקם החל משני הקרוב ה - 12.02.24 ועד ליום רביעי ה - 14.02.24 ויהיה פתוח בין השעות 10:00-21:00 .

כל לקוחות המתחם יוכלו להנות ולהתרשם ממגוון מתנות מיוחדות במחירים נוחים. לכל אוהדי הרומנטיקה ולמי שלא הספיק לרכוש מתנה לבן הזוג ולהזמין מראש.

בין הפריטים: זרי פרחים מיוחדים, מארזי מתנות של בלונים ופרחים, בלונים בהקדשה אישית לפי בחירה, פרחים בצורות שונות כשכל המארזים הן פרי יצריתה של המעצבת BAR DESIGENSS.

לדברי לירון חיים מנכ"ל עופר בילו סנטר: "אנחנו שמחים לארח לכבוד הוולנטיין דיי, מעצבת צעירה ומוכשרת , כמו בר, שנוכל מעט לשמח את מי שאנחנו אוהבים בימים אלו, כל באי המתחם יוכלו לרכוש מגוון מתנות מיוחדות פרי יצירתה, כל מה שעושה לנו קצת שמח בלב במיוחד בימים אלו, מזרי פרחים מיוחדים ובלונים בהקדשה אישית".

מיקום חנות הפופ אפ: קומת הקרקע תחת חנות פקטורי .ניתן גם לצפות בעמוד האינסטגרם של המעצבת.

קופסת מתנה מOTELLO חוגגים וולנטיין די בעופר רמת אביב. יחצ,
קופסת מתנה מOTELLO חוגגים וולנטיין די בעופר רמת אביב/יחצ

עוד מקניוני עופר: לרגל ה-VALENTINE DAY, יום האהבה הבינלאומי, קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר יוצא במבצע בלעדי במסגרתו: רוכשים בחנויות הקניון ב-800 שקל ומעלה ומקבלים מבחר מתנות - זוג ציפיות איכותיות ויוקרתיות מבית COTTON CLUB, ספר לבחירה מסטימצקי (על החיים ועל האוכל מאת עדי שילון או מילות אהבה של פינולה קירולי) , מארז גלידה מתנת OTELLO וכרטיס חניה יומי.

שווי המתנות : 400 שקל. המבצע ייערך החל מ 12.02.24 עד ה 14.2.24. שעות פעילות חלוקת המתנות בין השעות 11:00-20:00 או עד גמר המלאי. יש לגשת לעמדת הדיילת ליד קפה לנדוור, בכפוף לתקנון המבצע.

ZAGAMIX שולחן קפה וולטר - מחיר מבצע  677 שקל במקום 819 שקל. סטודיו זגה,
ZAGAMIX שולחן קפה וולטר - מחיר מבצע 677 שקל במקום 819 שקל/סטודיו זגה

ZAGA -פינות אוכל יוצאת במבצע במסגרתו תינתן הנחה בגובה 17%- "המע"מ עלינו" על מבחר ענק של פינות אוכל, שולחנות, כסאות, כסאות בר של זגה פינות אוכל וכן מגוון פריטים לפינות אירוח של המותג ZAGAMIX (רכישה באתר) , בינהם: הדומים, שולחנות סלון, שולחנות קפה, ארוניות אחסון, כוננית נפתחת לשולחן, כסאות גן ועוד .

בנוסף, בכל רכישה בסכום של 8400 שקל ומעלה מקבלים שולחן קפה במתנה.

ZAGA -פינות אוכל , בין הפריטים שבמבצע:

  • שולחן אמיגו עגול נפתח בגוון בטון HPL במחיר 8,070 שקל במקום 10,070 שקל
  • כסא טקילה מרופד בדמוי עור שחור במחיר 807 שקל במקום 1,071 שקל
  • שולחן יונייטד מדוקק ונפתח בגוון אבץ במחיר 11,070 שקל במקום 13,870 שקל
  • כיסא סיאול בגוון גרפיט במחיר 377 שקל במקום 477 שקל

ZAGAMIX בין הפריטים שבמבצע

  • שולחן סלון דלתא נמוך בגוון מוקה - מחיר מבצע: 265 שקל במקום: 320 שקל
  • שולחן קפה וולטר - מחיר מבצע: 677 שקל במקום: 819 שקל
  • שולחן קפה בטומי - מחיר מבצע: 597 שקל במקום: 640 שקל
תוסף תזונה של פיל איט. יחצ,
תוסף תזונה של פיל איט/יחצ

לרגל הוולנטיין, מותג הפרימיום לתוספי תזונה דה איי ברנד, משיק מארז זוגי חגיגי לגבר ולאישה, עם תוספי השיער פיל איט בהטבה משתלמת במיוחד:

  • מארז זוגי הכולל תוספים ל3 חודשים, עבור כל אחד מבני הזוג ב-749 שקל במקום 938 שקל ומשלוח חינם.
  • מארז זוגי הכולל תוספים ל-6 חודשים, עבור כל אחד מבני הזוג ב-1499 שקל במקום 1,718 שקל ומשלוח חינם.
  • המארז יהיה זמין לרכישה באתר החברה, החל מ14/2 למשך 48 שעות בלבד. ניתן להשיג באתר המכר של החברה.
סקצ'רס DVF מחיר 214.90 שקל במקום 429.90 שקל. יחצ,
סקצ'רס DVF מחיר 214.90 שקל במקום 429.90 שקל/יחצ

עיצוב זה גם נעליים. מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס יוצא במבצע באתר לרגל יום האהבה במסגרתו ינתנו 50% הנחה על קולקציית השפתיים של מעצבת האופנה האייקונית Diane von Furstenberg (DVF) באתר בלבד.

קולקציית השפתיים - Endless Kisses שבמבצע כוללת פריטי אופנה בסגנון אופנתי וצעיר המשלבים דפוסי שפתיים אדומות ונועזות, המזוהים כל כך עם המעצבת, בשילוב הנוחות והאיכויות של המותג סקצ'רס. בין היתר כוללת הקולקציה: נעלי ספורט אופנתיות, נעלי ריצה, פרטי לבוש: חולצות טי, טופים, עליוניות עם שרוול ארוך, מכנסיים קצרים, טייץ ארוך, מכנסיים ארוכים או קצרים. בגזרת האקססוריז- כובעי מצחייה המתאימים גם לריצה, כובע באקט ועוד.

המבצע בתוקף בין התאריכים: 11-17.2.24 באתר.

דיירי פאלאס. יחצ,
דיירי פאלאס/יחצ

לא מבצע, אלא יוזמה מסוג אחר: כ-250 דיירי בית הדיור המוגן "פאלאס רעננה" מקבוצת עזריאלי חגגו את יום המשפחה בסימן ילדות ונוסטלגיה, פתחו תערוכת נוף ילדותי עם תמונות של הדיירים מימי ילדותם ונהנו מכיבוד נוסטלגי עשיר. את האירוע חתם מופע מרגש של להקת ילדי "פרחי ירושלים".

רותי ארזי, מנהלת מחלקת התרבות בפאלאס רעננה :"זה היה אירוע מרגש מאוד בטעמים נוסטלגיים ובמראות של פעם".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully