וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא כואב להתאהב: חדרי שינה לאוהבים, ולא רק בוולנטיין

יום האהבה מגיע, ואנחנו אספנו את מיטב ההשראות והעצות של מעצבות פנים מוכשרות שיעזרו לכם לעצב חדר שינה מושלם, כך שכל מה שנותר לכם זה רק לשכב במיטה, לצפות בנטפליקס או לקרוא ספר טוב

מינימליסטי ומוקפד קולקציה חדשה prat living. יחצ,
מינימליסטי ומוקפד קולקציה חדשה prat living/יחצ

אילו אלמנטים חשובים בעיצוב חדר שינה ומה מייצר אוירה נעימה וחמימה? מהי התאורה המתאימה שתייצר תחושת רכות ואינטימיות וכיצד תעצבו חדר שינה מפנק כמו בבית מלון? לפניכם מגוון טיפים מקצועיים, עיצובים חלומיים וקולקציה חדשה ומושלמת של מותג עיצוב נוטף סטייל. תיהנו, תאהבו ותתאהבו.

מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין: "חדר השינה מבחינתי אמור להיות נקודת המפלט שלנו מחיי היום יום, המקום בו אנחנו מורידים הילוך, מתכנסים לתוך עצמנו ולרגע של נחת ושלווה. לכן אני תמיד מעצבת חללים רכים, נעימים, לא עמוסים בצבע, משתדלת לשלב רבדים של טקסטורות וגוונים חמים ועוטפים. כאשר אני מתכננת בתים, אני קודם כל חושבת על ההיבט הפרקטי ואחסון זה אחד הדברים החשובים ביותר עליהם לא כדאי לוותר גם בחדר השינה. בהתאם לכך, בדירה המוצגת הקפתי את כל החדר בפרט נגרות, מול המיטה שידת מגירות ובהמשך ספסל חלון היסטרי שמשאפשר תצפית לנוף ומכניס אור יום רך ונעים. בחדר השינה האחר שעיצבתי עשיתי שימוש בחיפוי עץ שמייצר אוירה חמימה, מיטה רחבה במיוחד עם שתי שידות זכוכית לצידה, עיצוב שמעניק תחושה של בית מלון עם סטייל "בוטיקי" כמו שאנחנו אוהבים.

בוטיקי - עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין. אורן עמוס,
בוטיקי - עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין/אורן עמוס
כמו בבית מלון - עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין. ערן תורגמן,
כמו בבית מלון - עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין/ערן תורגמן

אדריכלית ומעצבת הפנים ענבל חקלאי סטודיו IHA מציגה חדר שינה מעוצב למשעי, מרווח ונעים שבמרכזו קיר free standing. מצידו האחד של הקיר רואים את חדר השינה ומצידו השני, יחידת טואלט ומראה וחדר ארונות פתוח ורחב ידיים. הדיירים זוג בשנות ה- 60 לחייהם, בהתאם לכך, כל הפתחים והמעברים תוכננו רחבים ונגישים לנוחות מרבית.

"הזוג צעיר ובריא אבל ברגע שמתכננים בית בשלב הזה של החיים כדאי גם להיערך לכל תרחיש, אני תמיד אומרת ללקוחות בגילאים האלו: "נתכנן נגיש בשאיפה רק לעגלות עם נכדים אבל כדי להיערך לכל מצב. הטיפ המנצח שלי לתכנון ועיצוב חדר שינה: שלבו מעט חומרים ומעט חפצים. חדר שינה הוא לא המקום להציג אוספים מרהיבים, אלא מקום לייצר בו רוגע ושקט ועל כן חשוב שיהיו בו מעט פריטים וצבעוניות רגועה. בהתאם לכך אני ממליצה: נסו לייצר חלל ארונות פתוח עם קיר הפרדה כמו בתמונה. הקפידו על צבעוניות ניטראלית, ריהוט פשוט ומינימליסטי, אור נעים ומרחב שמאפשר שקט ושלווה".

אדריכלית ומעצבת הפנים ענבל חקלאי סטודיו IHA. מאוורר ומרווח מעט פריטים. שירן כרמל,
אדריכלית ומעצבת הפנים ענבל חקלאי סטודיו IHA. מאוורר ומרווח מעט פריטים/שירן כרמל
אדריכלית ומעצבת הפנים ענבל חקלאי, סטודיו IHA.  הפרדה בין החללים. שירן כרמל,
אדריכלית ומעצבת הפנים ענבל חקלאי, סטודיו IHA. הפרדה בין החללים/שירן כרמל

מינימליסטי ומוקפד - מיטת החלומות: מותג האיכות prat living הדוגל בפשטות ומינימליזם מציג את חדר השינה המפנק ביותר של Bolia דנמרק, המכיל מעט מאוד רהיטים, חומרים ואביזרים והרבה מאוד סטייל. במרכזו, מיטה חדשה מתוך קולקציית אביב שמגיעה אלינו ממש בקרוב, שטיח zen עשויי 90% צמר ניו זילנדי בשפה עיצובית ייחודית, שידת אחסון וגופי תאורה עשויים עץ טבעי. מסגרת המיטה החדשה עשויה גם היא עץ אלון מלא, כמו גם ראש מיטה המשלב שימוש בטקסטיל רך בגוון בד לבחירה. עיצוב מוקפד ומדוייק, תוך דגש על שימוש בחומרים טבעיים ועמידים. חלום נורדי.

מינימליסטי ומוקפד קולקציה חדשה prat living. יחצ,
מינימליסטי ומוקפד קולקציה חדשה prat living/יחצ
מינימליסטי ומוקפד קולקציה חדשה -  prat living. יחצ,
מינימליסטי ומוקפד קולקציה חדשה - prat living/יחצ

תאורה - אלמנט חשוב ביצירת אוירה בחדר שינה. לדברי אלון אלול, המייסד של "אלול מערכות תאורה": תאורה היא אלמנט בעל משמעות רבה בחדר השינה שלנו ובחלל הבית בכלל. אנו ממליצים להתקין בחדרי השינה 2 גופי תאורה: תאורה מרכזית אחת גדולה ולא חזקה שתייצר אוירה נעימה ונינוחה ותאפשר לעיניים להסתגל לחושך ולהרגיע את הגוף לפני השינה. בנוסף, מנורת קריאה לצד המיטה, רצוי כזו המאפשרת לווסת את גוון האור בעוצמות שונות: אור חם, אור יום ואור קר, מה שיאפשר להקטין את המאמץ של העיניים בזמן הקריאה כתוצאה מאור חלש מידי או מהחזר האור מדפי הנייר. לאלו מבינכם הקוראים ספר בטלפון הנייד יש גם מנורת קריאה המשלבת את כל היתרונות שציינו יחד עם מטען סלולרי מהיר ומדף להניח עליו את הספרים או המשקפיים רגע לפני השינה.

תאורה אלמנט משמעותי שמייצר אוירה - אלול מערכות תאורה בע"מ. עודד סמדר,
תאורה אלמנט משמעותי שמייצר אוירה - אלול מערכות תאורה בע"מ/עודד סמדר

מעצבת הפנים הילה אריאלי: "חדר שינה הוא החדר הכי חשוב בבית. הרבה אנשים נוטים להזניח אותו אבל זה ממש לא נכון בעיני. מדובר בחדר שהוא המקום הראשון בו אנו מתחילים את היום, והאחרון לסיים בו. תמיד חשוב שיהיה בו אחסון, חשוב להפוך אותו לחמים ומזמין באמצעות שילוב וילונות, בדים נעימים, טקסטיל ושכבות וכמובן מזרן מפנק ואיכותי. בנוסף, ממליצה לשלב צבע בקיר, כזה שעושה נעים בלב ולא משתלט."

טקסטיל וצבעוניות נעימה - עיצוב פנים הילה אריאלי. גדי יוסף,
טקסטיל וצבעוניות נעימה - עיצוב פנים הילה אריאלי/גדי יוסף
עוטף ומפנק - עיצוב פנים הילה אריאלי. גדי יוסף,
עוטף ומפנק - עיצוב פנים הילה אריאלי/גדי יוסף

מעצבת הפנים סיגל רוזנסקי: "חדר השינה, הרבה לפני המיטה וקורת הגג שהוא מספק מהווה את המרחב האישי והפרטי ומאפשר לכל אחד לתת ביטוי לחלומות, למחשבות ולרצון האישי. חשוב לייצר מעטפת שלא תכביד או תעמיס על החלל במטרה ליצוק אליו שקט ורוגע. מומלץ לשלב תאורה אינטימית וממוקדת מעל המיטה, וילונות מלטפים וטקסטורות המכניסות רכות. בחדרי השינה שבחרתי להציג כאן ניתן לראות מצד, חדר שינה גדול ומפנק הכולל מעין חדר ארונות מאחורי המיטה. גב המיטה המרופד משמש לארון מצידו השני, כאשר מתחת לחלון יצרתי נישה לספרים וחפצי נוי כדי לנצל את העומק שנוצר בקיר בגלל עובי הצלון".

סיגל רוזנסקי עיצוב הום סטיילינג. אורי אקרמן,
סיגל רוזנסקי עיצוב הום סטיילינג/אורי אקרמן
מראה לופט- סיגל רוזנסקי עיצוב הום סטיילינג. לירן שמש,
מראה לופט- סיגל רוזנסקי עיצוב הום סטיילינג/לירן שמש

חדר שינה נוסף המוצג כאן, שונה לחלוטין, שכן מדובר בחדר שינה בעליית גג. בהתאם לכך עוצב בסגנון צעיר ועכשווי, שילוב בריקים צבועים בלבן מאחורי גב המיטה ובעוד מקומות בחדר הגורמים מראה של "לופט".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully