וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופטימיות חייבת לנצח: מסקנות מתערוכות העיצוב האחרונות

לראות, לשאוב השראות, לחוות את האווירה הקסומה והגדושה בשפע רב של מותגים וטרנדים של החברות והמעצבים החשובים בעולם

עיצוב שבי מזרחי, באדיבות ELLA DECOR. ארקדי רסקין,
עיצוב שבי מזרחי, באדיבות ELLA DECOR/ארקדי רסקין

כן, כן, החיים ממשיכים. האופטימיות והתקווה חייבות לנצח. בחודש ינואר התקיימו בגרמניה תערוכות עיצוב חשובות. מומחים בתחום בחרו לשאוף אוויר קר, לטוס מעבר לים ולהשתתף בתערוכות. לראות, לשאוב השראות, לחוות את האווירה הקסומה והגדושה בשפע רב של מותגים וטרנדים של החברות והמעצבים החשובים בעולם. אלו מסקנותיהם.

עיצוב שבי מזרחי באדיבות טקסטיל אלה שלומוב ELLEA DECOR. ארקדי רסקין,
עיצוב שבי מזרחי באדיבות טקסטיל אלה שלומוב ELLEA DECOR/ארקדי רסקין
עיצוב רונית שיסמן באדיבות OKNIN  ריהוט בהתאמה אישית. ערן תורג'מן,
עיצוב רונית שיסמן באדיבות OKNIN ריהוט בהתאמה אישית/ערן תורג'מן

רגע אחרי שחזרה מיריד הטקסטיל מהחשובים בעולם, HEIMTEXTIL שבגרמניה, אלה שלומוב, בעלת בוטיק ELLA DECOR המתמחה בטקסטיל, מביאה את הבשורה והטרנדים ארצה, לדבריה "בראש ובראשונה ובאופן מובהק אנו עדים לכך שאנשים רוצים להכניס רוגע לביתם, כאשר לווילונות יש תפקיד משמעותי בנושא. אם בעבר הווילונות שכיכבו בבית היו ממגוון רב של בדים, כולל רשתות, היום הפשתן הוא הכוכב הבלתי מעורער, עם צבעוניות אחידה וחלקה וברובה גם בהירה. לא עוד פטרנים רועשים, או בדים כהים ודרמטיים". עוד מסבירה שלומוב "הרעש העיצובי בענף הטקסטיל דווקא יוצא מהבית אל החוץ. שם אנו מרשים לעצמנו להתפרע, ולחגוג. העיצובים שופעי סטייל וצבע, עם הדפסים מדליקים שהופכים את החוץ לחגיגה של ממש. השקט נשמר בבית, והחגיגה עוברת החוצה".

עיצוב מור ורד, באדיבות גלריה OKNIN. אורן עמוס,
עיצוב מור ורד, באדיבות גלריה OKNIN/אורן עמוס
אלפינה תאורה. יחצ,
אלפינה תאורה/יחצ
ניר אוקנין והילה הראלי. רם לוי,
ניר אוקנין והילה הראלי/רם לוי
אלה שלומוב, בעלת ella decor. הדר דולן,
אלה שלומוב, בעלת ella decor/הדר דולן

מעצבת הפנים הילה הראלי, שאחראית על תכנון וייצור קולקציות הריהוט בגלריית OKNIN , חזרה ארצה מיריד הרהיטים לבית שהתקיים בינואר בקלן, imm Cologne לדבריה " העיצוב האמורפי נותן את אותותיו. ללא צורה מוגדרת, כזו שאין לה גבולות, ללא קווים ישרים, צורה ששוברת מוסכמות ויוצרת עניין בחלל. זאת, לצד מערכות ישיבה מאוד דומיננטיות וגדולות מימדים בסלון עם ריהוט מעניין עם נגיעות עדינות של צבע בריהוט המשלים. העיצוב המודרני כמובן הוא הסגנון המוביל והדומיננטי, כאשר מערכות הישיבה גדלות משנה לשנה ותופסות נפח משמעותי".

אלפינה תאורה. יחצ,
אלפינה תאורה/יחצ
תכנון ועיצוב דנה אוברזון באדיבות ELLA DECOR. עודד סמדר,
תכנון ועיצוב דנה אוברזון באדיבות ELLA DECOR/עודד סמדר

ומענף התאורה הבשורה מגיעה עם המגמה המעודנת, עם שקיפות נעימה וחורפית, בדמות של קולקציות יפהפיות וחדשות שנחתו כאן הישר באולמות התצוגה של אלפינה-תאורה, של המותג הבלגי הנפלא HIND RABII. גופי התאורה מוצגים כתכשיטי תאורה דקורטיביים תלויים בחללים השונים. הקולקציות חלקן שקופות, אחרות חלביות, כאילו רוקדות עם החלל. הן לא תופסות את מלוא תשומת הלב, אלא עושות זאת בעדינות ראויה ותרומתן לחלל אלגנטית ויחד עם זאת צנועה ומשרה הרבה רוגע.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully