וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הייתה דירת קבלן סטנדרטית. איך היא הפכה לסוויטה?

כיצד דירת קבלן סטנדרטית הפכה לדירת בוטיק חלומית כשלכל אחד מבני הבית פינה משלו? מעצבת הפנים הילה אריאלי עמדה במשימה קשה במיוחד

הילה אריאלי תכנון ועיצוב פנים. גדי יוסף,
הילה אריאלי תכנון ועיצוב פנים/גדי יוסף
  • תכנון ועיצוב פנים: הילה אריאלי
  • מטבחים: יגל מטבחים + נגרות בהתאמה.
  • כריות Noland: גיטה וגלי לבנה אקססוריז.
  • שטיח: בית השטיחים והפרקט.
  • וילונות: בליינד אס.
  • מעצבת פנים שותפה בפרויקט: מיטל רוקני
  • צילום: גדי יוסף

היא בנקאית בכירה, הוא הייטקיסט ויחד עם שלושת ילדיהם חלמו להגשים את מה שכל משפחה רוצה לעצמה - דירה שהיא נכס, שתייצר חוויות וזיכרונות על זמניים.

הלקוחה, שחשופה לטרנדים המשתנים בענף, לא ידעה מאיפה מתחילים לתכנן את דירת החלומות, עד שפגשה במעצבת הפנים המובילה הילה אריאלי, והתוצאות? בכתבה שלפניכם.

לבני הזוג שהתגוררו עד כה בדירת 4 חדרים, היה ברור שאם הם נכנסים לקטגוריית משפרי הדיור, עליהם לוודא שהדירה הבאה תהיה דירה כזאת שלכל אחד יהיה מקום משלו. העסקה שעמדה על הפרק על פניו היתה דירת 6 חדרים המשתרעת על פני 140 מ"ר בפתח תקווה. כבר במבט ראשון המעצבת הילה אריאל הבינה שניתן למתוח את גבולות הפרוגרמה ולהפוך את הדירה מ- 6 ל- 5 חדרים קסומים ומרווחים העונים על דרישות וצרכי הלקוחות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מטבח שחור מושלם - הילה אריאלי - תכנון ועיצוב פנים. גדי יוסף,
מטבח שחור מושלם - הילה אריאלי - תכנון ועיצוב פנים/גדי יוסף

אם תשאלו כל אדריכל או מעצב מהו הלב של הבית - התשובה תהיה זהה: המטבח. בפרט בעידן הפוסט מודרני שהמטבח הפך מלוקיישן אחורי להכנת אוכל - למאסטר פיס של החיים שהכול מתנהל סביבו.

הילה, בעלת רזומה עשיר בתכנון בתים ודירות בכלל ומטבחים בפרט, הודות 3 שנים שעבדה בחברת מטבחים, התחילה בתכנון מטבח רחב ידיים וממנו התקדמה לשאר חללי הבית, 5 חדרים שמתחברים בסינרגיה מליאה ומשלימים את המערך האדריכלי.

הילה אריאלי - תכנון ועיצוב פנים. גדי יוסף,
הילה אריאלי - תכנון ועיצוב פנים/גדי יוסף

"כשמתכננים חלל משותף למטבח ולסלון, נוצר מצב של מחסור בקירות אשר ניתן להתקין עליהם טלוויזיה / מידוף", מסבירה הילה וממשיכה: "כדי להרוויח את ה-openspace מבלי לוותר על מיקום מושכל , יצרנו יחידה במטבח המהווה תחליף לקיר ואף משדרת תחושת מרחב", מסכמת.

ואכן, יחידת הטלוויזיה ממשיכה את קו האי כשבצידו האחורי תוכננה יחידת מגירות. האי, אלמנט דומיננטי במטבח בעל 6 מקומות ישיבה, ומאובזר בכיריים וכיור ממטבחי יגל. הלקוחות, שראו בהילה כאוטוריטה, הפקידו בידיה את תכנון המטבח החל מפרגמטיות ועד לאחרון חומרי הגלם והגמר.

"ריבוי משטחי עבודה הופך כל רגע במטבח לחוויה - החל משלב הכנת הארוחה" מסבירה אריאלי. הבחירה במשטחי ננו שחור עמיד (פורמייקה משודרגת) ובחיפוי מטבח לבן בעל טקסטורת טיח ובמשטחי שיש גרניט בהירים - יצרה הרמוניה ויזואלית ומאוזנת למטבח שגווני השחור והאגוז הדרמטיים שולטים בו.

הילה אריאלי תכנון ועיצוב פנים. גדי יוסף,
הילה אריאלי תכנון ועיצוב פנים/גדי יוסף

חלקו העליון של המטבח - מינימליסטי הודות לקלאפה שנועדה לייבוש כלים החוסכת מקום על השיש. הנישה מאווררת ואסתטית.

לצד המטבח ארון בילד אין למוצרי החשמל ולמקרר בקו הארונות. הלקוחות העבירו את פינת האוכל המקורית מהבית הקודם והיה חשוב לי לייצר חיבור בין במטבח לפינת אוכל לכן שילבתי את גוון האגוז שהתכתב עם פינת האוכל.

"כשביקשתי מהמעצבת לשלב במטבח החדש את פינת האוכל מהדירה הקודמת הופתעתי מהנכונות ליצור חיבור וחישוב בין האלמנט הנוסטלגי עטוף הזיכרונות מהבית הקודם לבין המטבח החדש", משתפת הלקוחה.

חומריות מגוונת - הילה אריאלי - תכנון ועיצוב פנים. גדי יוסף,
חומריות מגוונת - הילה אריאלי - תכנון ועיצוב פנים/גדי יוסף

מהות הפרויקט - תכנון מטבח והלבשה. בכל חדר תוכננו נישות ופינות אחסון. לדבריה של הילה, לקוחות דירת קבלן מבקשים לשדרג את נראות הבית לצד איכות חיים וחוויית מגורים. ובין הגלוי לסמוי יש מנעד שלם של ניסיון, ידע והבנת הפרוגרמה.

ולפני הכול לדבריה, מתחילים בריצוף, תכנון נקודות חשמל והכנת כל התשתיות המתבקשות כדי לממש את התוכנית האידיאלית והמותאמת אישית. למטבח בחרה בריצוף ולחדרים - פרקט חם ומזמין.

הילה אריאלי - תכנון ועיצוב פנים. גדי יוסף,
הילה אריאלי - תכנון ועיצוב פנים/גדי יוסף

כמו בכל הפרויקטים שמתכננת הילה, גם כאן בחרה בקפידה אלמנטים מרשימים אך נוחים לתחזוקה.

ספת הסלון בגוון אפור עכשווי מבד סינתטי משתלבת עם חומריות של ברזל וזכוכית המתכתבים עם השפה של פינת האוכל. שולחנות הסלון - שילוב של ברזל וזכוכית. מדובר בשני שולחנות זהים בתצורת העמדה שונה הניתנת להזזה. בהתאם לצרכי השימוש והאירוח המשתנים.

יחידת הורים - הילה אריאלי תכנון ועיצוב פנים. גדי יוסף,
יחידת הורים - הילה אריאלי תכנון ועיצוב פנים/גדי יוסף

בחדר ההורים הייתה נישה לארון אשר נבחר בצבע הקירות כדי ליצור מראה הרמוני אחיד ונקי למעטפת החדר שנצבעה בגוון אפרפר בהיר. הטאץ' הצבעוני בא לידי ביטוי בשידת המגירות בגוון ורוד.

חדר לנערה - הילה אריאלי - תכנון ועיצוב פנים. גדי יוסף,
חדר לנערה - הילה אריאלי - תכנון ועיצוב פנים/גדי יוסף

למתבגרת תוכנן חדר עם קיר כוח בגוון ורוד מעושן, פינת למידה, קיר מחופה במדבקות דמויי טראצו וארון קיר עם מדפים פתוחים.

חדר לנער - הילה אריאלי, תכנון ועיצוב פנים. גדי יוסף,
חדר לנער - הילה אריאלי, תכנון ועיצוב פנים/גדי יוסף

חדרו של המתבגר ממוקם בממ"ד ואובזר בארון בעל תאים פתוחים ומדבקות על קיר צבוע שמדמה מראה של טפט. הטאץ' הסופי: שטיח חבל טבעי למראה רך ומזמין.

בן הזקונים קיבל חדר חלומות בעל מראה טיפוסי הודות ל"מסטי" נייר על רקע בהיר ורצפת פרקט בעלת מראה חם ומפנק.

הילה אריאלי סטודיו לתכנון ועיצוב פנים. יחצ,
הילה אריאלי סטודיו לתכנון ועיצוב פנים/יחצ

היא נולדה למקצוע. עוד מילדות נמשכה לאסתטיקה, חנויות עיצוב ושווקים עוצרי נשימה בארץ ובעולם. זה רק התבקש שתתמקצע בעיצוב פנים במכללת שנקר ובמכון הטכנולוגי HIT. הילה צובעת את ענף עיצוב הפנים והום הסטיילינג בגוונים ייחודיים ומומחית במינוף כל חלל באמצעות תכנון מושכל, הורדות לביצוע וליווי מלא כל הדרך לדירת החלומות.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully